خرید و فروش پودر لباسشویی دستی و ماشینی

فوم پاک کننده آکنه سلوشن یکی از اقلامی است که همه ی افراد یک جامعه به صورت روزانه به آن نیاز دارند. و در بازار جهانی امروز خرید و فروش پودر لباسشویی جایگاه ویژه ای دارد. تولیدکنندگان شوینده هایی مثل پودر لباسشویی، به خوبی می توانند با ارائه محصول با کیفیت و با کارایی بالا و قیمت مناسب خود را در سطح کشوری و جهانی مطرح کنند.

خرید و فروش پودر لباسشویی دستی و ماشینی

آیا امکان ساخت پودر لباسشویی خانگی وجود دارد؟

آیا امکان ساخت پودر لباسشویی خانگی وجود دارد؟

فوم پاک کننده صورت مای صنعتی، حاوی مواد شیمیایی مضر می باشند. چرا که در آنها مواد نفتی و مشتقات آن استفاده می کنند. که می توانند عامل انواع بیماری های تنفسی و آلرژی باشند. شما می توانید برای ساخت پودر لباسشویی، با استفاده از صابون معمولی و صابون رختشویی (که بهتر است از صابون های طبیعی و خانگی و گیاهی استفاده شود) و چند ماده پایه به راحتی در خانه پودر لباسشویی خانگی تهیه کنید. یکی از روش های تهیه پودر رختشویی خانگی عبارت است از:

  •  ابتدا قالب صابون مورد نظر را رنده نمایید
  • سپس ماده پایه نظیر کربنات سدیم و بوراکس و … را با صابون رنده شده مخلوط نمایید
  • و در آخر که خوب با هم ترکیب شدند در ظرف مناسب نگهداری کنید و در موقع لزوم از آن استفاده نمایید.

پودر لباسشویی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت

کشور ما امروزه در زمینه تولید و فروش پودر لباسشویی با استفاده از فناوری روز دنیا توانسته است، به طور کامل خودکفا شود و بخش اعظمی از نیاز بازار های داخلی را تأمین کند. کارخانه های تولیدی زیادی در زمینه تولید پودر لباسشویی در ایران مشغول به فعالیت هستند، که توانسته اند با تولید انواع مختلف پودرهای لباسشویی در بسته بندی های متنوع، نیاز بازار را به خوبی تأمین کنند. انواع پودر لباسشویی  عمده دستی و ماشینی  به دلیل کاربرد فراوانی که دارند در بسته بندی های مختلف توسط شرکت های تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی ، تولید و عرضه می شوند. که روش های مختلفی برای فروش پودر لباسشویی در نظر می گیرند، از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عرضه در بسته بندی های پاکتی
  • تولید و عرضه پودر لباسشویی در بسته بندی های نایلونی و فلزی
  • عرضه به صورت فله ای و عمده

در بین همه این روش ها عرضه و تولید پودر لباسشویی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت،  به صورت عمده برای مشتری مقرون به صرفه تر باشد، چراکه قیمت محصول به صورت عمده کمتر از قیمت محصول بصورت خرده فروشی است. گاهی تصور افراد این است که، پودر لباسشویی ارزان با کیفیت بسیار بالا، اما ارزان قیمت کیفیت مناسبی ندارد. در صورتی که این تصور نادرستی می باشد، زیرا در بازار محصولاتی  به فروش می رسند که، با وجود قیمت ارزان  کیفیت بالایی دارند و همچنین صادرات به کشور های دیگر هم انجام می شود.

پودر لباسشویی کنسانتره اصل ایرانی

پودر لباسشویی کنسانتره اصل ایرانی

باید توجه کرد وقتی از پودر ماشین لباسشویی کنسانتره اصل ایرانی سخن به میان می آید، منظور همان پودرهای تمام ایرانی است. تاکید بر اصل  بودن پودرهای ایرانی از آنجا ناشی می شود که گاهی دیده می شود که در بازار، پودر های لباسشویی تقلبی با برندهایی موجود است و استفاده از آن ها علاوه بر آسیب به پارچه و لباس ها بر ماشین لباسشویی هم اثرات منفی دارد.

امروزه پودر لباسشویی کنسانتره اصل ایرانی محصولی را شامل می شوند که با ضمانت معتبر و موجودی فروشگاه های مختلف هستند. استفاده از پودر لباسشویی کنسانتره اصل بطور خلاصه عبارتند از: فناوری های جدید ماشین های لباسشویی، ضرورت استفاده از پودرهای ماشین لباسشویی کنسانتره با کیفیت ایرانی را چند برابر کرده است. کار لکه بری و شویندگی با پودرهای لباسشویی کنسانتره بدون هزینه خواهد بود و آسیب کمتری به لباس وارد خواهد ساخت. چرا که مقدار کمی از این نوع پودر کارایی بسیار بالایی نسبت به پودرهای سطح کیفیت پایین دارند. بررسی قیمت این محصول، صرفا به قیمت آن نباید توجه کرد. زیرا، باید قیمت و کیفیت را با هم در نظر گرفت تا بتوان تصمیم مناسب در خرید را گرفت. در بلند مدت صرفه اقتصادی با شماست چرا که هزینه های جانبی شما کاهش خواهد یافت. مقدار مصرف پودر لباسشویی کنسانتره حدودا نصف مصرف پودرهای دیگر است. ویژگی های منحصر به فرد پودر لباسشویی کنسانتره اصل ایرانی، تمایل مصرف کنندگان  را برای استفاده از این محصول زیاد کرده است.

راهنمای انتخاب درست پودر لباسشویی درجه یک

برای انتخاب و خرید پودر لباسشویی درجه یک، حتما موارد زیر را باید بخاطر داشته باشید، زیرا با یک انتخاب درست، لباس‌های‌تان تمیزتر می‌شود و جلوه بهتری هم پیدا خواهد کرد. پس باید قبل از خرید پودر لباسشویی برای لباس شستن، بدانید که باید به چه نکاتی توجه کنید. یادتان باشد که برخی از انواع پودر لباسشویی می‌تواند موجب بروز حساسیت در بدن شود.پس به دنبال خرید پودر لباسشویی باشید که رنگ و اسانس معطر در آن وجود ندارد یا آن‌قدر شدید نیست که باعث بروز آسیب به بدن و حساسیت در آن شود. اگر حساسیت دارید و بدن‌تان در تماس با برخی مواد دچار حساسیت می‌شود، از انواع ضد حساسیت پودر لباسشویی استفاده کنید. مثلا برای شستن لباس کودکان و نوزادان هم باید حتما به سراغ پودر ضد حساسیت و مخصوص کودکان بروید تا پوست لطیف نوزاد و کودکان‌تان آسیبی نبیند. در خرید پودر لباسشویی به مقوله حفظ محیط زیست هم توجه نمایید. در ترکیبات بعضی پودرهای  لباسشویی از مواد شیمیایی مصنوعی استفاده می شود،  و مضر هستند، که باید دنبال گزینه‌هایی باشید که به حفظ محیط زیست  کمک می‌کنند.

بعضی از انواع پودر لباسشویی، حاوی مواد و ترکیبات طبیعی هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان روی آنها به عنوان انتخابی بهتر حساب باز کرد. مواد طبیعی برای محیط زیست، ضرر و خطری ندارند و این ویژگی بسیار مهمی است. قبل از خرید پودر لباسشویی باید به حجم و اندازه آن هم فکر کنید، زیرا با برآوردی که بدست می آید، میزان مصرف مایع و دفعات شست‌وشوی لباس‌ها را تعیین و بعد اقدام به خرید مایع با حجم متناسب با نیازتان کنید. یادتان باشد که کیفیت یک پودر لباسشویی می‌تواند به داشتن انتخابی به صرفه شما کمک کند. برای مثال، تولید کننده هایی هستند که،  بعضی از پودر ها ارزان‌تر و در حجمی وسیع‌تر تولید می‌کنند. اما اگر کیفیت پاک‌کنندگی پودر لباسشویی به حد کافی مطلوب نباشد، برای پاک‌سازی لکه‌ها و کثیفی نیاز به مصرف مقدار زیادی از ماده شوینده به وجود خواهد آمد. این در حالی است که بعضی از انواع پودرهای لباسشویی حجم کمتر و بسته‌های کوچک‌تری دارند ولی چون اثرگذاری و کیفیت‌شان بیشتر است، با مصرف مقدار اندکی از آنها لباس‌ها کاملا تمیز و پاک می‌شوند.

آنزیم‌ها از جمله موادی هستند که معمولا در ترکیب پودر لباسشویی به کار می‌روند. این مواد، کاتالیزگر های بیولوژیکی هستند و سرعت زدودن آلودگی‌ها از لباس را افزایش می‌دهند. تولیدکنندگان از انواع آنزیم‌ها برای از بین بردن لکه‌های خون، چربی، نشاسته و… بهره می‌برند. یادتان باشد که احتمال بروز حساسیت پوستی در تماس و استفاده از این نوع پودر لباسشویی وجود دارد. پس اگر پوست حساسی دارید، بهتر است دور این نوع از پودر لباسشویی را خط بکشید. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید پودر لباسشویی در نظر بگیرید، دقت به بو و رایحه پودر است. هر شخصی بنا به سلیقه و نظراتی که دارد از استشمام نوعی از رایحه و بو لذت می‌برد. بنابراین، انتخاب پودر لباسشویی با رایحه مناسب تا حد زیادی سلیقه‌ای است. در هر حال باید دقت کنید که بوی این پاک‌کننده، برای‌تان آزاردهنده نباشد. قیمت پودرهای لباسشویی درجه یک ، معمولا از پودرها و انواع دیگر پاک‌کننده‌ها گران‌تر است. اما این گرانی در صورتی که یک پودر خوب و باکیفیت خریداری کنید، کاملا به صرفه خواهد بود.

آیا گرانی پودر لباسشویی ضامن کیفیت است؟

آیا گرانی پودر لباسشویی ضامن کیفیت است؟

پودرهای لباسشویی گران قیمت ویژگی هایی دارند که آنها را منحصر به فرد کرده است. به هنگام انتخاب و خرید پودر لباسشویی، معمولا کیفیت پودر متناسب با پولی است که بابت آن پرداخت می‌ شود.  پودر‌های گران قیمت لباس‌ها را به خوبی تمیز می‌کنند، گرچه هر فرد ممکن است یک نوع جنس مورد علاقه داشته باشد که همیشه از همان نوع خرید می‌کند. اما پس از امتحان یک پودر گران قیمت متوجه خواهد شد که تفاوت زیادی بین یک پودر لباسشویی گران قیمت و ارزان قیمت است.  پس به این جمله معروف می رسیم که هر گرانی بی علت نیست. با همه این تفاسیر نقطه عکس و مقابل آن هم وجود دارد. بطور مثال بعضی از پودر های لباسشویی با وجود گران بودن اما کیفیت  گرانی آن بخاطر هزینه تهیه مواد  اولیه  و هزینه های حین تولید یا اگر از اقلام صادراتی یا وارداتی باشد شامل هزینه های گمرکی می باشد.و کارایی لازم را ندارند.

پودر های مناسب پوشاک و منسوجات رنگی

 قدرت پاک کنندگی پودرهای مناسب پوشاک و منسوجات رنگی، طوری کنترل شده است که به رنگ پارچه صدمه وارد نمی کند. چرا که در عین حال لکه ها و چرک پارچه را از بین می برد، بافت پارچه را تخریب نمی کند. اما پودرهای که غیر استاندار یا به عبارت دیگر ضعیف تر هستند دو اشکال بوجود می آورند، یا به رنگ پارچه صدمه می زنند و یا قدرت پاک کنندگی پایینی دارند. در حالت بدتر باعث صدمه زدن به بافت پارچه و باعث پوسیدگی پوشاک می شود . پودری که استانداردهای  کافی برای تولید را ندارند در بلند مدت باعث پوسیدگی پوشاک می شوند. به همین دلایل تشخیص بهترین پودر لباسشویی برای پوشاک انتخاب و استفاده برای لباس های رنگی مهم است ، و در صورتی که از پودر ویژه لباس های  سفید استفاده کنند که این کار باعث صدمه زدن به رنگ پارچه می شود و باعث می شود که، لباس ها زودتر از حد معمول فرسوده و رنگ رو رفته شوند. برای تشخیص بهترین پودر  لباسشویی برای پوشاک رنگی می توان از چند نکته زیر استفاده کرد. از پودرهایی استفاده نمایند که در هنگامی که تولید می شوند، معمولا واژه مخصوص لباس های رنگی  بر روی آنها قید شده است ولی در یک عکس یا طرح گرافیکی که چند پارچه رنگی روی هم به صورت تا شده و یا کسانی که لباس های رنگی پوشیده اند قرارگرفته است و روی جعبه از گلهای رنگی استفاده می کنند، مشخص شده است این پودر برای لباس های رنگی است. بهترین پودر لباسشویی ویژه لباس های رنگی را نمی توان به قاطعیت معرفی کرد.

خیلی از عوامل مثل سختی آب ، تعداد دفعات شستشو ، استفاده از مقیاس صحیح از پودر ، نوع ماشین لباسشویی و خیلی عوامل دیگر در آن موثر است به عنوان مثال ممکن است که یک پودر با آب سخت بهتر کار کند و دیگری با آب گرم قدرت پاک کنندگی این دسته از نوع پودرها به طوری کنترل شده است که به رنگ پارچه صدمه وارد نمی کند. در عین حال لکه ها و چرک پارچه را از بین می برد. پودرهای که غیر استاندار یا به عبارت دیگر ضعیف تر هستند دو اشکال بوجود می آورند. یا به رنگ پارچه صدمه می زنند و یا قدرت پاک کنندگی پایینی دارند. در حالت بدتر باعث صدمه زدن به پارچه و باعث پوسیدگی پوشاک می شود . پودری که استانداردهای کافی برای تولید را ندارند در بلند مدت باعث پوسیدگی پوشاک می شوند. به همین دلایل تشخیص بهترین پودر لباسشویی در زندگی روزمره مهم میشود گاهی عدم اطلاع از پودر لباسشویی باعث می شود که به اشتباه برای پوشاک رنگی از پودر ویژه لباس های سفید استفاده کنند که، این کار باعث صدمه زدن به رنگ پارچه می شود و باعث میشود که لباس ها زودتر از حد معمول فرسوده و رنگ رو رفته بشود. برای تشخیص بهترین پودر لباسشویی برای پوشاک رنگی می توان از فروشندگان و نمایندگی ها یا اطلاعات قید شده در وبسایت مربوط به این اقلام مراجعه کرد.

10 از بهترین پودر لباسشویی در جهان

10 از بهترین پودر لباسشویی در جهان

پرفروش ترین و بهترین مارک و مدل پودر ماشین لباسشویی  جهان عبارتند از:

سافتلن، پرسیل، هوم کر، اکتیو، آریل .دلیل معروفیت و بازده جهانی این برند پودر لباسشویی ها کیفیت و کارایی بالای آن ها می باشد. از ویژگی های خاص این پودرها که آن ها را مطرح و خاص کرده است می توان گفت، رایحه این پودرها روی لباس ماندگار است و حسی از تمیزی و لطافت را به فرد القا می‌کند. در این پودر ها ترکیبات فعالی برای از بین بردن چربی‌های روی لباس حاصل از مواد غذایی یا پوست بدن چرب دارد؛ همچنین تاثیر ویژه‌ای در حذف لکه‌های ایجادشده روی لباس دارد. این پودر با بسته‌بندی زیبا و ترکیبات فوق‌العاده و موثر، شست‌وشویی به‌صرفه و موثر را به ارمغان می‌آورد. این پودرها  بسیار مقرون به صرفه هستند و نیاز به کمترین مقدار شوینده داشته و بدون نیاز به استفاده سفیدکننده در حین شستشو بهترین نتیجه را خواهد داشت. همچنین مانع از رسوب مواد در ماشین لباس شویی می‌شوند؛ در نتیجه محافظ سطوح داخلی ماشین لباسشویی است؛ همچنین از از کهنه شدن لباس‌ها در اثر شست‌وشوی مکرر ممانعت می‌کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما