قیمت روز پودر لباسشویی 1000 میلی لیتر ارزان

قیمت روز پودر لباسشویی با توجه به کیفیت آن و نوسانات بازار مشخص می شود. پودر لباسشویی پودری است که در اندازه های ۱۰۰۰میلی متری تولید و با ارزان ترین قیمت به دست مردم می رسد. از این پودر برای شستشوی انواع لباس استفاده می شود. این پودر خواصیت پاک کنندگی بسیار زیادی دارد و لکه هارا در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برد.

قیمت روز پودر لباسشویی 1000 میلی لیتر ارزان

مشخصات و ویژگی های پودر لباسشویی خوب

مشخصات و ویژگی های پودر لباسشویی خوب پودر لباسشویی خوب و با کیفیت مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارد. یک پودر لباسشویی درجه یک از مواد اولیه مرغوب تهیه می شود. پودر های لباسشویی در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شوند. این سه دسته را در ادامه بیان کرده ایم.

پودر مخصوص لباس های سفید

این پودر ها خاصیت لکه بری بسیار قوی تری دارند و مخصوص لباس های سفید هستند. از آنجایی که لباس های سفید خیلی سریع لکه میزنند می بایستی از پودر لباسشویی مخصوص برای آن ها استفاده کرد تا لکه آن ها به راحتی پاک شود.

پودر مخصوص لباس های رنگی

این نوع پودر خاصیت لکه زدایی متوسطی دارد و در حین شستشو رنگ لباس را حفظ می کند. وقتی لباس ها شسته می شوند نباید رنگ بدهند و این نوع پودر در واقع مانع رنگ دهندگی لباس ها خواهد شد و لباس های رنگی را به راحتی تمیز خواهد نمود.

پودر مخصوص لباس های مشکی

این پودر ها خاصیت لکه زدایی متوسطی دارند و معمولا خاصیت جرم گیری آن ها بسیار بیشتر است. این پودر ها بسیار مخصوص هستند و در واقع مختص لباس های تیره می باشند. این پودر ها رنگ لباس مشکی را ثابت نگه می دارند و با وجود از بین بردن لکه ها لباس مانع رنگ دهندگی آن می شوند.

مواردی که در بالا بیان شد توضیحاتی بود تا بتوانیم انواع پودر لباسشویی را به شما معرفی کنیم اما در ادامه شمارا با مشخصه های یک پودر لباسشویی با کیفیت آشنا می کنیم.

رایحه

پودر لباس شویی دارای رایحه بهتر است و باعث می شود لباس های بوی خوبی به خود بگیرند. این بو به راحتی از بین نمی رود و مدت ها روی لباس می ماند.

خاصیت لکه زدایی

یک پودر لباسشویی باکیفیت پودری است که بتواند لکه لباس هارا به راحتی پاک کند و با وجود اینکه لکه هارا پاک می کند به رنگ و بافت لباس هیچ آسیبی وارد نکند.

حل شوندگی در آب

یک پودر لباسشویی ماشینی درجه یک می بایست به راحتی در اب حل سود و پودر های که در آب حل نمی شوند مرغوب و با کیفیت نیستند.

کف فراوان

پودر لباسشویی با کیفیت معمولا کف بسیار زیادی دارد و با ریختن مقدار بسیار کمی از پودر در آب می توان تعداد زیادی لباس را شستشو داد. پودر هایی که به مقدار کافی کف ندارند خالص نیستند و نمی توان از آن ها به عنوان پودر با کیفیت نام برد.

قیمت

قیمت نیز نشان دهنده کیفیت پودر لباسشویی است، اگر قیمت پودر لباس شویی بیش از حد معمول پایبن باشد می توان گفت که پودر مرغوب نیست.

وجود دانه های آبی پاک کننده در پودر

در پودر لباسشویی می بایست ذرات آبی وجود داشته باشند، این ذرات که به رنگ ابی دیده می شوند می توانند در پاک کردن لباس و تمیز کردن آن کمک بسیار زیادی کنند.

پودر لباسشویی به دو حالت دستی و ماشینی در بازار موجود می باشد، پودر های ماشینی برای شستشوی لباس با ماشین لباسشویی و پودر های دستی برای شستشوی لباس با دست استفاده می شوند.

پودر لباسشویی بدون رایحه یا با رایحه؟

شاید با شناخت کلی پودر لباسشویی برایتان سوال شود که پودر بدون رایحه خریداری کنیم یا پودر با رایحه؟ که در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم. پودر لباسشویی با رایحه مسلما بهتر از پودر لباسشویی بدون رایحه است زیرا با بوی خوبی که به لباس ها می دهد باعث می شود لباس ها تا مدتی خوشبو بمانند و معطر باشند، اما دلایلی نیز وجود دارد که طبق این دلایل بهتر است از پودر لباسشویی بدون رایحه استفاده نمود.

یکی از این دلایل این است که پودر های دارای رایحه با وجود خوشبو کردن لباس به بافت پارچه آسیب می زنند و نمی توان از آن ها به عنوان یک پودر مرغوب نام برد. اما پودر های بدون رایحه هیچ گونه آسیبی به لباس نمی زنند وبه راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود پودر لباسشویی بدون رایحه ممتاز تر باشد آسیب نرساندن به دست است. پودر لباسشویی دستی معمولا برای شستشوی لباس با دست استفاوه می شود و اگر شما از پودر با رایحه استفاده کنید به دلیل ترکیباتی که دارد می تواند به پوست دست شما آسیب وارد کند. اما پودر های بدون رایحه هیچ گونه آسیبی به دست شما نمی زنند. البته در هردو صورت به شما پیشنهاد می کنیم که در حین شستشوی لباس با دست از دستکش استفاده کنید. 

اما استفاده از پودر لباسشویی با رایحه نیز دارای مزیت هایی است که در ادامه بیان می کنیم.

یکی از مزیت های پودر لباسشویی دارای رایحه معطر بودن لباس هاست. وقتی شما لباس های خود را با این نوع پودر شستشو می دهید لباس ها تا یک مدت طولانی معطر می مانند و حتی اگر شما امکان استفاده از عطر را نداشته باشید لباس هایتان خوشبو خواهند بود. یکی دیگر از مزیت های استفاده از پودر لباسشویی دارای رایحه این است که الکل موجود در این نوع پودر باعث نرم و لطیف شدن لباس شما می شود.

انواع مختلف پودر ماشین لباسشویی صنعتی

انواع مختلف پودر ماشین لباسشویی صنعتی پودر لباسشویی انواع مختلف و متنوعی دارد و انواع پودر لباسشویی به سه دسته پودر مخصوص لباس مشکی، پودر مخصوص لباس رنگی و پودر مخصوص لباس سفید تقسیم بندی می شوند. پودر لباس شویی صنعتی با دیگر انواع پودر تفاوت دارد.  پودر لباسشویی  صنعتی هیچ گونه مصرف خانگی ندارد و در هتل ها و بیمارستان ها استفاده می شود.

هتل ها و بیمارستان ها لباس های مهمانان و بیماران را به دو دسته تقسیم می کنند. یک دسته از لباس ها بسیار کثیف هستند و برای این دسته نمی توان از پودر لباسشویی معمولی استفاده نمود برای همین برای شستشوی است لباس ها از پودر صنعتی استفاده می کنند.

پودر لباسشویی صنعتی را نمی توان در ماشین لباسشویی ریخت زیرا ذرات پاک کننده آن بسبار قوی هستند و به بدنه ماشین لباسشویی آسیب می زنند. برای استفاده از پودر لباسشویی صنعتی آن را درون ماشین های لباسشویی مخصوص می ریزند و تعداد بسیار زیادی لباس را با آن شستشو می دهند. پودر صنعتی خاصیت پاک کنندگی قوی تری دارد.

اما یک دسته دیگر از لباس ها تمیز تر هستند و برای شستن آن ها نیاز به استفاده از پودر صنعتی نیست. شرکت های زیادی در سرتاسر ایران به تولید پودر لباسشویی صنعتی پرداخته اند. این شرکت ها پودر لباسشویی را بالاترین میزان استاندارد تولید و بسته بندی می کنند.

بسته بندی پودر لباسشویی مراحل جالبی دارد و در ادامه قصد داریم شمارا با روش بسته بندی پودر لباسشویی آشنا کنیم. برای بسته بندی پودر لباس شویی از کارتن های ضخیم استفاده می شود. این کارتن ها مقاومت بالایی دارند و نمی پوسند.

برند های معروف و پرفروش پودر لباسشویی درجه یک

پودر لباسشویی درجه یک معمولا بسبار پرفروش است و برند های معروف و خاصی ندارد. برای مثال ارزانترین پودر لباسشویی هم گاهی می تواند بهترین باشد. پودر لباسشویی صادراتی نیز از برند خاصی عرضه نمی شود و قیمت پودر لباسشویی صادراتی هم مناسب است.

البته در کشور برخی برند ها معروف شده اند و مردم تصور می کنند که با خرید از این برند ها بهترین نوع پودر را خریداری کرده اند، اما این تصور اشتباه است و دیده شده که گاهی ناشناخته ترین شرکت ها توانسته اند مرغوب ترین نوع پودر لباسشویی را تولید نمایند. خرید از برند های معروف بعضی مواقع موجب می شود که هزینه زیادتری کنید در صورتی که می توانید همان پودر را با قیمت مناسب تر خریداری کنید.

پودر لباسشویی فله ای یا بسته بندی شده؟

پودر لباسشویی فله ای یا بسته بندی شده؟ شاید برایتان سوال شود که پودر لباسشویی فله ای را خریداری کنید یا بسته بندی شده که در ادامه به این پرسش پاسخ داده ایم. ما به شما پیشنهاد می کنیم که پودر لباسشویی بسته بندی شده را خریداری کنید و برای این مورد دلایل بسیار زیادی داریم که در ادامه بیان می کنیم.

اما اگر پودر لباسشویی فله که قصد خرید آن را دارید مشخصات پودر لباسشویی مرغوب را داشت می توانید آن را خریدادی کنید. همانطور که گفتیم‌دلایل بسیار زیادی هستند که برتری پودر لباسشویی بسته بندی را ثابت می نمایند، در ادامه تین دلایل را بیان کرده ایم.

مطمئن بودن

پودر لباسشویی دارای بسته بندی توسط شرکت تهیه شده است و به دلیل بسته بندی بودن امکان افزودن هیچ مواد ناخالصی را ندارد،  به همین دلیل شما می توانید با نهایت اطمینان این پودر را خریداری کنید و مطمئن باشید که پودر کامل خالص و اصل است.

استاندارد بودن

پودر لباسشویی دستی از جمله محصولاتی است که باید در تهیه آن نهایت دقت را داشت تا پودر مطابق به استاندارد تولید و به دست هیچ گونه آسیبی نرساند. پودر های لباسشویی بسته بندی دارای استاندار ویژه ای هستند و استفاده از آن ها نه تنها هیچ گونه ضرری برای دست ندارد بلکه مطابق با الگوریتم جهانی تولید شده اند.

کیفیت بالاتر

کیفیت پودر های بسته بندی شده معمولا بالاتر از کیفیت پودر های فله ای است. این پودر ها بسیار باکیفیت هستند و به راحتی انواع لکه را پاک می کنند. البته باید بگوییم قیمت پودر های بسته بندی  بالاتر از پودر های لباسشویی فله ای است و این به دلیل کیفیت بسیار بالای آن ها است. 

چگونگی انتخاب بهترین پودر لباسشویی ماشینی

برای خرید بهترین پودر لباسشویی ماشینی بهتر است با چگونگی انتخاب این محصول بیشتر آشنا شوید. مواردی هستند که شما در حین خرید پودر لباسشویی ماشینی باید به آن ها توجه داشته باشید، در ادامه این موارد را نام برده ایم.

بسته بندی بودن

سعی کنید پودر هایی را خریداری کنید که دارای بسته بندی هستند و از خرید پودر های فله ای اجتناب کنید. پودر های بسته بندی شده دارای استاندارد هستند و از مواد خالص تولید می شوند ولی پودر های فله ای ممکن است خالص نباشند.

قیمت

سعی کنید پودر هایی را خریداری کنید که قیمت متناسبی دارند. توجه داشته باشید که هرچقدر کیفیت پودر لباسشویی بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است و همیشه سعی کنید بهترین نوع این محصول را خریداری کنید.

کیفیت

پودر لباسشویی باید دارای کیفیت بسیار  بالایی باشد زیرا کیفیت پودر ماشینی برای استفاده در ماشین لباسشویی خریداری می شود و باید بتواند به راحتی تمام لکه های لباس را پاک کند.

تثبیت کنندگی رنگ لباس

پودر لباسشویی ماشینی باید دارای خاصیت تثبیت کنندگی رنگ باشد. پودر لباسشویی ماشینی باید لکه لباس را به خوبی پاک کند و در عین حال به رنگ لباس آسیبی نرساند.

پودر لباسشویی دستی با ارزانترین نرخ در بازار

پودر لباسشویی دستی با ارزانترین نرخ در بازار پودر لباسشویی دستی امروزه به مقدار انبوهی تولید می شود و با ارزانترین نرخ در بازار عرضه می گردد. شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر ایران به تولید پودر لباسشویی پرداخته اند، این شرکت‌ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند که محصولات با کیفیت بسازند و بتوانند آن ها را با مناسب ترین قیمتبه دست مشتریان عزیز خود برسانند.

هدف این شرکت ها از این سعی و تلاش ها این است که بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند. این شرکت ها پودر لباسشویی را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و به مشتریان داخلی و خارجی خود می فروشند. بخش عمده ای از پودر لباسشویی تولید شده در شرکت‌های ایرانی به کشور های سرتاسر جهان صادر می شود.

پودر لباسشویی ایرانی مابین مردم جهان بسیار محبوب است و میزان فروش بسیار زیادی دارد. این محبوب بودن به این دلیل است که محصولات ایرانی معمولا کیفیت بالایی دارند و نسبت به کیفیتی که دارند قیمت مناسبی نیز دارند. شرکت های ایرانی برای صادرات این محصول آن را به صورت عمده و فله ای می فروشند. هر خریدار باید مقدار زیادی پودر خریداری کند تا بتواند از تخفیفات شرکت بهره مند گردد.

تخفیفات شرکت به افرادی تعلق می گیرند که میزان خرید بیشتری دارند و با به صورت عمده خرید می کنند. این تخفیفات باعث می شوند خریدار بتواند این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کند و با فروش آن به سود بالاتری دست یابد.

شاید برایتان سوال شود که جرا شرکت به این گونه خریدارن تخفیف می دهد که در ادامه به این سوال نیز پاسخ داده ایم. شرکت با وجود چنین خریداری می تواند در مدت زمان بسیار کمتر میزان محصول بیشتری را به فروش برساند و خیلی سریع به سود بالایی دست پیدا کند. خریدار نیز می تواند با فروش بسته ای این محصول به سود خوبی برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما