قیمت فروش مایع لباسشویی کودک

برای شستشوی لباس های بچه گانه باید ازفوم شستشو کاریته کودک استفاده کنید زیرا پوست کودکان حساس و لطیف است و هر شوینده ای مناسب برای لباس های کودک نیست، این مایع لباسشویی با ph مناسب برای شستشوی این لباس ها طراحی شده و ضد حساسیت است. بعد از استفاده از این شوینده متوجه نرمی و لطافت لباس ها خواهید شد و خودتان شاهد تفاوت این شوینده با دیگر مواد شیمیایی می شوید. مجموعه آراواش سال ها تجربه خود را با شما به اشتراک می گذارد پس با ما همراه شوید.

قیمت فروش مایع لباسشویی کودک

مشخصات ظاهری مایع لباسشویی کودک

مشخصات ظاهری مایع لباسشویی کودک مایع لباسشویی بدون آنزیم کودک بوی مطبوعی دارد و بوی معطری بعد از شستشو از لباس ها استشمام می شود. این مایع غلظت مناسبی داشته و بدون آنکه کف زیادی ایجاد کند لباس ها را به بهترین شکل پاکیزه میکند. تمامی لکه ها را به خوبی از بین برده حتی لباس های سفید را همانند روز اول درخشان و زیبا تحویل شما می دهد بنابراین میتوان گفت بهترین گزینه برای شستشوی لباس های کودکانه است.

این شوینده مواد شیمیایی مضر ندارد و با فرمولی ساخته شده که با پوست کودک سازگار بوده و ایجاد حساسیت و خارش نمیکند. آنزیم های فعالی که در مایع لباسشویی کودک به کار رفته بیشترین پاکیزگی را ایجاد می کند و آسیبی به تار و پود لباس وارد نخواهد کرد پس می توانید با اطمینان خاطر از این مجموعه خرید کنید و از کیفیت بالای کارها لذت ببرید.

در مجموعه ذکر شده انواع فوم شستشو مدیلن ضد حساسیت و ضد الکتریسیته و مایع مخصوص لباس های کودکانه با مواد اولیه درجه یک تولید و روانه ی بازار می شود کارهای این شرکت با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند توانسته اند بخش اعظمی از بازارهای داخلی و صادرات را به خود اختصاص دهند. این شوینده ها در عطرهای متفاوت و رنگ های مختلف وجود دارند و کاربردهای هرکدام جداگانه بر روی آن درج شده است.

نرخ فروش مایع لباسشویی بچه

نرخ فروش مایع لباسشویی بچه تمامی استانداردها در آراواش رعایت شده و تاریخ تولید و انقضا روی کالا درج شده است. به علت فروش بالا تمامی کارها به روز تولید می شوند و در اسرع وقت به دست مشتری می رسند. می توانید این محصولات را از فروشگاه های معتبر سراسر کشور به صورت حضوری تهیه نمایید یا از طریق سایت حاضر مستقیما و بدون واسطه سفارش دهید.

نرخ فروش مایع لباسشویی بچه در این مجموعه بسیار مناسب تر از دیگر برندهای موجود در بازار است و ارزان بودن محصولات ما دلیل بر بی کیفیتی نیست بلکه تمام تلاش مدیریت این مجموعه حفظ تعادل در قیمت ها برای رفاه حال مشتری و خریدی مقرون به صرفه است. از اینکه ما را حمایت می کنید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما