فروشگاه مایع دستشویی شیر و عسل درجه یک

برخی از فوم اصلاح مردانه حاوی رایحه شیر و عسل با استفاده از فرمولاسیونی جدید و بسیار پیشرفته دارای خواص پاک کنندگی بسیار قوی بوده و به دلیل داشتن مواد مرطوب کننده و نرم کننده، شادابی و طراوت فوق العاده ای به پوست شما می بخشد که فایده این محصول خوش بو و بی نظیر ضد قارچ و ضد ویروس بودن آن است؛ نکته مورد توجه این است که این محصول باید دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد و همچنین باید در شرایط متعارف نیز نگهداری شود که این محصول ضمن خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی که دارد، پوست دست را بسیار نرم و لطیف می کند، فروشگاه مایع دستشویی شیر و عسل درجه یک را در هر شهری می توان یافت.

فروشگاه مایع دستشویی شیر و عسل درجه یک

طرز تهیه مایع دستشویی با صابون

طرز تهیه مایع دستشویی با صابوناغلب فوم اکلیلی حاوی پاک کننده های خوب و امولسیون هایی مانند سدیم لورت سولفات و برخی از مواد نگهدارنده می باشند؛ جوامع علمی و پزشکان توصیه می کنند از شوینده های حاوی اینگونه از مواد٬ استفاده نکنند، این محصول با دارا بودن عصاره شیر و عسل، آنزیم و پروتئین و آنتی اکسیدان باعث حذف سلول های مرده پوست می شوند و از خشکی دست جلوگیری می کند.

این مایع شوینده که از طریق صابون درست شده است، حاوی کمترین مواد شیمیایی می باشد و به همین دلیل کمترین ضرر و آسیبی را به پوست دست یا صورت شما می رساند؛ برای ساخت این مایع دستشویی می توانید از هر صابونی با هر رایحه ی خوش بویی که دارید استفاده کنید تا مایع خوشبو تری داشته باشید به همین دلیل است که کیفیت محصول نهایی بستگی به کیفیت صابون هایی دارد که انتخاب می کنید.

در روش ذیل به تولید مایع دستشویی با صابون اشاره می کنیم که بدون هیچگونه مواد شیمیایی می باشد و کاملا مقرون به صرفه خواهد بود، همچنین قدرت پاک کنندگی بسیار بالا و نرم کنندگی بسیار خوبی هم دارد.

  1. ابتدا تکه های صابون را در داخل ظرفی پر از آب که از قبل جوشانده بودیم، می ریزیم.
  2. همزمان با چنگال یا قاشق تا زمان حل شدن کامل صابون، به هم می زنیم.
  3. بعد از حل شدن کامل صابون در آب، اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه خنک شود.
  4. گلیسیرین گیاهی و مقداری اسانس لیمو را در داخل محلول به دست آمده می ریزیم تا کاملا همه چیز با هم مخلوط و یکدست شود.
  5. مخلوط به دست آمده را می توانیم در یک بطری مایع دستشویی بریزیم و چند دقیقه صبر می کنیم تا محصول نهایی ما کمی استراحت کند.

باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که رایحه این مایع دستشویی را می توانید با اسانس های خوشبو تر دیگری مانند روغن مرکبات و رایحه گل ها نیز تغییر دهید، از این محصول بسیار با کیفیت و درجه یک می توانید به عنوان مایع دستشویی نیز استفاده کنید.

مایع دستشویی کرمی شیر و عسل و مزایای استفاده از آن

استفاده از مایع دستشویی کرمی شیر و عسل موجب لطافت بیشتر دست ها و نرمی آن می شود که از مزایای این مایع کرمی شیر و عسل می توان به اشاره کرد که برای تقویت سلول های پوست بسیار مفید است:

  1. خاصیت پاک کنندگی بسیار بالا
  2. از بین برنده هر نوع آلودگی بر روی دست و حتی صورت
  3. رایحه فوق العاده خوشبو و بی نظیر
  4. ماندن رایحه آن بر روی دست تا مدت زمان طولانی

مایع دستشویی کرمی حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده بسیار طبیعی می باشد که باعث نرمی و لطافت پوست شما می گردد. همچنین این مایع با پی اچ سازگار با پوست دست انتخابی بسیار مناسب و عالی برای پوست های خشک و حساس می باشد.

مایع دستشویی چیست؟

مایع دستشویی چیست؟به نظر می رسد محصولات تولیدی امروزه با کیفیت بسیار بالاتر و با پیشرفت زیادتر و با بوی بهتری ساخته می شوند که امروزه صابون ها با انواع رایحه ها، مواد های شوینده و مایع دستشویی ایرانی، یک تجارت فوق العاده بزرگ به شمار می روند.

مایع دستشویی با کیفیت با شکستن و از بین بردن روغن به ذره های کوچکتری کار می کند؛ بنابراین این مایع می تواند به اندازه کافی با آب مخلوط شود؛ مایع های دستشویی و مواد شوینده دیگر به همین روش و شیوه کار می کنند، البته با فرمولاسیون متفاوت تر زیرا مواد شوینده تولید شده از مولکول های مختلف و متفاوتی تشکیل شده است.

در مایع های دستشویی از مولکول هایی استفاده می کنند که قسمتی از آن با چربی و قسمت دیگر آن با آب واکنش می دهد و به همین سبب باعث می شود که خاصیت شویندگی در مایع ایجاد شود؛ زمانی که مایع دستشویی و آب با هم مخلوط می شوند، قسمتی از مولکول های مایع که قابلیت این را دارند که با آب مخلوط شوند و با آب واکنش می دهند.

بخش دیگر این مولکول ها که قادر به واکنش به آب نیستند به ذرات بزرگ چربی متصل می شوند، بنابراین ذرات آلودگی و هر میکروب و ویروسی در بین مولکول های مایع به دام می افتند و با آن ها محاصره می شوند و دیگر راهی برای خروج و نجات جانشان ندارند.

بنابراین ترکیب به دست آمده از اتصال مولکول های مایع دستشویی و مولکول های آب ذرات آلودگی، ویروس، باکتری و چربی را در خود حل می کند و آن ها را به طور کامل و پاکیزه از بین می برد؛ زمانی که دست بسیار کثیف باشد تنها آب گرم و مایع معمولی کافی نیست، بلکه باید از مایعی استفاده کنیم که حاوی الکل و عناصر اصلی در ضدعفونی کردن را داشته باشد.

بهترین مایع دستشویی از دید مصرف کنندگان

مایع دستشویی کرمی در سه عصاره شیر و شکوفه، شیر و عسل، شیر و آلوئه ورا توانسته است از بهترین مایع های دستشویی از دیدگاه مصرف کنندگان باشد؛ این محصولات با رایحه بسیار دلپذیر شیر و عسل و شکوفه و آلوئه ورا انتخابی بسیار مناسب و با کیفیت برای پوست های خشک و حساس می باشد؛ وجود برخی مواد غنی و معدنی مانند:

  • پروتئین ها
  • برخی آنزیم ها
  • اسید های چرب
  • ویتامین ای
  • آنتی اکسیدان های فراوان

که همه ی این موارد موجود در آن ها موجب می شود که علاوه بر داشتن خاصیت کرمی٬ باعث حذف و از بین رفتن و نابود شدن سلول های مرده پوست شود و نرمی و لطافت را به پوست شما ببخشد و از طرفی دیگر مایع دستشویی کرمی، به دلیل PH طبیعی و عصاره شیر و عسل، مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی و بسیار قوی محسوب می گردد و از بهترین مایع ها می باشد.

عسل در مایع دستشویی کرمی به عنوان تقویت کننده کلاژن پوست و در پی اثرات آن باعث حفظ طراوت و شادابی پوست می شود، همچنین ترکیب عسل با شیر ضمن تقویت اثربخشی خود برای پوست دست و حتی صورت شما نیز بسیار مفید و مغذی می باشد؛ ترکیبات مایع دستشویی کرمی مرغوب و درجه یک عبارت است از:

  1. سدیم هیدروکسید
  2. اسید سیتریک
  3. اسانس
  4. سدیم کلرید
  5. اتانول آمین لورت سولفات
  6. آب دیونیزه

همچنین باید از رقیق کردن مایع دستشویی با آب و یا هر مایعی دیگر که باعث آلودگی میکروبی و کاهش کیفیت محصول می شود٬ پرهیز کنیم.

در تمام سال های زندگی شما با آکنه و یا لکه های پوستی مبارزه کرده اید، هنگامی که شما به فروشگاه می روید به دنبال چیزی برای خلاص شدن از این لکه های پوستی هستید، شما می توانید از بهترین و با کیفیت ترین مایع های دستشویی برای دست و صورت خود استفاده کنید.

کاربرد های مایع دستشویی که از آن بی خبرید

کاربرد های مایع دستشویی که از آن بی خبریدمایع دستشویی با قدرت تمیز کنندگی فوری به راحتی هر گونه آلودگی و ویروسی را روی دست و صورت شما از بین می برد، نظافت و پاکیزگی یکی از اصول اساسی و بسیار مهم در زندگی دینی و فرهنگی ما ایرانی هاست که برای آن هزینه های بسیار زیادی را صرف می کنیم در اینجا به چند کاربرد و موارد مصرف مایع دستشویی خوب و با کیفیت اشاره می کنیم:

  1. مایع دستشویی٬ شوینده ای بسیار ملایم می باشد که جایگزین مناسبی برای شوینده های قوی و خطرناک می باشد.
  2. می توانید کف سرویس های بهداشتی و حتی کف آشپزخانه را با این مایع بشویید.
  3. می توانید با آن میوه ها را نیز ضد عفونی کنید.
  4. آبکشی بسیار آسان و حفظ رطوبت و مناسب برای انواع پوست
  5. گلیسیرین موجود در آن باعث جذب بالای رطوبت و به عنوان یک مرطوب کننده عالی به نگهداری از پوست کمک می کند.
  6. لانولین موجود در آن یک ماده طبیعی می باشد که مانع از خشکی بیش از حد پوست می شود.

شرکت های تولید کننده مایع دستشویی در سراسر کشور در تلاشند تا با تولید مایعاتی باکیفیت و درجه یک و با کاربرد های بسیار نظر مشتریان مختلف از جمله داخلی و خارجی را نیز جلب کنند؛ سالانه حجم بسیار زیادی از این نوع محصول به کشور های مختلف صادر می شود و به دلیل خاصیت و کاربرد های بسیارش نظر تمامی مردم جهان را به خود جلب کرده است.

در تهیه مایع دستشویی٬ استفاده از سدیم لاکتات در کنار اوره علاوه بر تامین و حفظ رطوبت طولانی مدت پوست علائم ناشی از خشکی بیش از حد پوست را نیز کاهش می دهد.

انتخاب مناسب ترین مایع دستشویی برای تمامی پوست ها

تنوع یکی از کلید های موفقیت آمیز برند ها در بازار های ایران و سراسر دنیا می باشد به همین دلیل برند های فعال و تولید کنندگان در حوزه های مختلف میل هستند از عطر های خوشبو تر و رایحه های مناسب تری بهره ببرند و دست مصرف کنندگان را در انتخاب مایع دستشویی مناسب خود باز بگذارند.

تهیه مایع دستشویی بسیار آسان می باشد و شما می توانید از فروشگاه های بزرگ شهر آن را خریداری کنید، مناسب ترین مایع دستشویی با برند های مختلفی در بازار ایران و سر تا سر جهان عرضه می شود که برند مایع دستشویی نقش بسیار مهمی در کیفیت و درجه یک بودن آن دارد.

نکته جالب توجه این است که در مایع دستشویی از فرمولاسیونی که مانع از خشکی و زبری پوست می شود استفاده می کنند، رایحه هایی که در ترکیب مایع دستشویی ها استفاده می شود٬ بسیار متنوع است؛ لیمویی، پرتقال، میوه های قرمز و لوندر این که از کدام یک از رایحه ها خوشتان بیاید موضوعی سلیقه ای و شخصی می باشد که انتخاب با خود شماست.

در برخی از مایع دستشویی ها از عطر و رایحه خاصی استفاده نمی کنند و بعضی از مصرف کنندگان همین نبود عطر و رایحه خاص را می پسندند و مورد رضایت آن ها قرار می گیرد.؛ این مایع از ترکیبات پروتئینی ویتامین ها مواد آنتی اکسیدان و املاح معدنی بسیار مفید برای پوست و کم کم موجب بهبودی الاستیسیته و ترمیم و تقویت سلول های پوست و لطافت و جلوگیری از پیری زودرس پوست می شود.

از بهترین های مایع ظرفشویی هر یک دارای نقاط قوت و ضعف هایی هستند و باید دید که شما به عنوان یک مصرف کننده چه خواسته هایی و چه نیاز هایی از مایع دستشویی دلخواهتان دارید و چطور می توانید مایع هایی را با نقاط قوت بالا تهیه و انتخاب کنید، شاید شما خشک نشدن پوست و حتی بی بو بودن آن را ترجیح بدهید و انتخاب با خود شماست!

مایع دستشویی 4 لیتری برند ایرانی با کیفیت

مایع دستشویی 4 لیتری برند ایرانی با کیفیتامروزه فروشگاه مایع دستشویی مختلفی در زمینه عرضه انواع مایع دستشویی درجه یک و با کیفیت ایرانی و خارجی در داخل کشور فعالیت های بی نظیری می کنند و انواع مختلفی از این نوع محصولات را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهند.

برای شستن دست ها همچنین بهتر است از مایع دستشویی استفاده کنید چون با داشتن آنزیم هایی باعث لیز شدن پوست دست شما می شود و از این طریق مانع از چسبیدن هر گونه آلودگی می شود، شرکت های معتبر مختلفی در کشور در زمینه تولید مایع دستشویی باکیفیت در تلاشند تا نیاز اشخاص مختلف در دنیا را برطرف سازند و موجب حفظ سلامتی اقشار مختلف جامعه شوند.

مایع دستشویی ۴ لیتری کرمی معطر و همچنین بی بو را می توانید از برند های مختلفی در سراسر کشور از کسانی که اطمینان کافی دارید خریداری کنید، همچنین می توانید برای تهیه مایع های دستشویی ارزان تر به عمده فروشان سراسر کشور مراجعه کنید.

شرکت های تولید کننده مایع دستشویی انواع مختلفی از این محصولات را در سایز و اندازه های مختلف و در حجم های ۵۰۰ میلی لیتری، ۱ لیتری، ۲ و همچنین ۴ لیتری را در کشور با برند های مختلف عرضه کنند.

امروزه در سرتاسر جهان برند های مختلفی فعالیت می کنند و انواع مختلفی از محصولات خود را با کیفیتی فوق العاده و با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که با توجه به کیفیت درجه یک این محصول و همچنین قیمت مناسب آن اشخاص زیادی به دنبال تهیه مایع های دستشویی ۴ لیتری در کشور هستند.

اگر شما نیز قصد خرید مایع دستشویی مرغوب را دارید٬ برای اطلاع از لیست قیمت بهترین مایع دستشویی ها می توانید به مراکزی که در این زمینه فعالیت می کنند٬ مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما