فروش مایع ظرفشویی صادراتی با قیمت فوق العاده

انسان مدام در طول روز با مصرف وعده های غذایی و میان وعده ها، ظرف های کثیف زیادی را به جا می گذارد و لازم است که این ظرف ها، با یک مایع ظرفشویی مرغوب شسته شوند. در این مقاله قصد داریم، راجب ویژگی های یک مایع ظرفشویی صادراتی با کیفیت صحبت کنیم، تا در هنگام خرید بتوانید بهترین محصول در این حوزه را انتخاب نمایید.

فروش مایع ظرفشویی صادراتی با قیمت فوق العاده

تاثیرات انواع مایع ظرفشویی بر پوست دست

تاثیرات انواع مایع ظرفشویی بر پوست دست تاثیر مایع ظرفشویی اکتیو 750 گرمی بر پوست دست، بسته به نوع مایع می تواند بسیار متفاوت باشد.

یک مایع ظرفشویی مرغوب باید PH خنثی داشته باشد، تا به پوست دست آسیب نرساند.

پوست دست ما به طور طبیعی دارای pH اسیدی است و اگر مایع که برای ظرف شستن استفاده می کنیم قلیایی باشد، پوست دست به شدت خشک می شود و حتی پوسته پوسته خواهد شد.

اما در بسیاری از محصولات موجود در بازار، از موادی استفاده شده است، که باعث مشکلات جدی برای پوست می شوند. در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • وجود فرمالدئید و نمک سیلیکات در مایع های ظرفشویی باعث سوزش شدید درپوست دست می شود
  • استفاده از اسید سولفوریک در این محصولات باعث نازک شدن پوست دست و ایجاد زخم در آن می شود
  • برخی از شرکت ها از سولفات آمونیوم در مایع های ظرفشویی استفاده می کنند، که می تواند باعث مشکلات تنفسی و آلرژی های شدید پوستی می گردد

پس مهم است که هنگام خرید مایع های مخصوص ظرفشویی، نگاهی به ترکیبات تشکیل دهنده ی آن ها بیندازیم و در صورت مشاهده ی هر یک از موادی که در بالا گفته شد، از خرید آن محصولات جدا خودداری نمایید.

ویژگیهای برتر مایع ظرفشویی صادراتی

ویژگیهای برتر مایع ظرفشویی صادراتی  ویژگی مایع ظرفشویی پریل ۴ لیتری صادراتی این است که، از نظر سلامت محصول و عدم مضر بودن آن برای پوست، تمام استاندارد های جهانی را دارد تا بتواند در عرصه ی جهانی با سایر محصولات رقابت کند و به فروش برسد.

اما در کل باید بدانید که یک مایع ظرفشویی خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • غلظت زیاد: تا با مقدار کمی از مایع بتوان ظرف های زیادی را شست
  • تولید کف مناسب: مایع ظرفشویی خوب به میزان مناسبی کف می کند. نه کف آن، آنقدر کم است، که ظرف ها به خوبی تمیز نشود و نه آنقدر زیاد است که لازم باشد چندین بار آبکشی شود و مقدار آب زیادی به هدر برود
  • فرمول شیمیایی قوی: باید فرمول آن ترکیبی از سورفاکتانت ها و آمفوتریک باشد تا به خوبی چربی ها را از روی ظروف پاک کند
  • رایحه ی خوب: رایحه ی خوب مایع ظرفشویی باعث می شود هم هنگام ظرف شستن استفاده از محصول لذت بخش باشد و هم پس از آن، ظرف ها بوی خوبی بدهد
  • PH خنثی: تا باعث خشکی پوست و ایجاد آلرژی نشود
  • عدم ایجاد لک: هر نوع لک و رد بر روی ظرف های بلور یا درخشان به جا نگذارد

رعایت تمامی موارد بالا در یک مایع ظرفشویی، باعث محبوبیت آن و فروش بیشتر در بازار می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما