تولید کننده پودر رختشویی دستی صادراتی

با تهیه بهترین پودر رختشویی دستی می توانید لباس هایی همیشه تمیز و خوشبو داشته باشید، مرکز تولید این سری از محصولات با کیفیت ترین پودر رختشویی دستی صادراتی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهند و در مواردی به ارائه عمده آن ها می پردازند که با این وجود خرید برای شما به صرفه تر هم خواهد شد.

تولید کننده پودر رختشویی دستی صادراتی

مواد اولیه تولید پودر رختشویی

مواد اولیه تولید پودر رختشویی پودر رختشویی یک شوینده بسیار قلیایی است که اولین بار در سال ۱۹۰۷ در آلمان تولید شد. تنها ماده‌ی شوینده قبل از ایجاد پودر لباسشویی صابون بود ولی صابون از پس باکتری‌ها و قارچ‌ها برنمی‌آمد و نیاز به شوینده‌ی قوی‌تری احساس می‌شد. بنابراین پودر شوینده به‌سرعت همه‌گیر شد. ترکیب پودرها به‌مرور زمان بهبود پیدا کرد و امکاناتی مانند نرم کردن لباس و حفظ رنگ پارچه به ترکیباتش اضافه شد.

در حال حاضر در بازار خرید و فروش ما با انواع متنوعی از پودر رختشویی باکیفیت مواجه هستیم که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند، انواع پودر لباسشویی عطری می تواند لکه ها را بسیار سریع از بین ببرد و شما در اثر استفاده از آنها نیازی به استفاده از سفیدکننده ندارید.

انواع پودر رختشویی از ترکیباتی شیمیایی به نام آنیونیک تشکیل شده‌اند که باعث افزایش قدرت پاک‌کنندگی و لکه‌بری لباس‌ها می‌شود و درخشندگی لباس‌ها را به ارمغان می‌آورد.

پودر رختشویی بعد از حل شدن در آب، کف تولید می‌کنند که این امر به دلیل مواد معدنی موجود در آن‌ها می‌باشد. در این مواد شوینده از انواع اسانس‌های مختلف به منظور ایجاد رایحه ملایم و دلپذیر استفاده می‌شود.

بلیچ‌ها یکی دیگر از مواد سازنده پودرها هستند که باعث از بین رفتن لکه‌های چربی و بو از روی لباس‌ ها می‌شوند. بزرگترین مزیت پودرها، زبری آن‌ها است که به از بین رفتن سمج‌ ترین لکه‌ها از روی انواع پارچه‌ها کمک می‌کند و باعث آسان‌تر شدن شستشو می‌شود. تنها کافی است مقداری از آن‌ها را مستقیما روی لباس‌ها قرار دهید و محل را مرطوب کنید و به آرامی مالش دهید. سپس، شاهد از بین رفتن سخت‌ترین لکه‌ها از روی لباس خواهید بود.

فرآیند تولید پودر رختشویی

برای تهیه بهترین انواع پودر باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید. اولین قدم در انتخاب پودر لباسشویی مناسب برای لباس این است که لیست مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی را ببینید و آنچه را نمی دانید، بررسی کنید. در اینجا ، برخی از ویژگی های مورد توجه:

  • بدون بو و یا بو دار بودن آن: اگر شما عطر و بوی سبک را ترجیح می دهید و پوست با این عطر تحریک نمی شود، به دنبال خرید آن محصول بروید.
  • گیاهی یا فاقد مواد شیمیایی بودن آن: در حالی که یک ماده پاک کننده طبیعی هنوز هم ممکن است باعث ناراحتی کمی در شما شود، بهتر است که از ماده شیمیایی کم تری در آن استفاده شده باشد.
  • بدون براق کننده بودن: این مواد شیمیایی هستند که باعث می شوند رنگ ها روشن تر به نظر برسند. آن ها به هیچ عنوان تمیز کننده لباس نمی شوند.
  • هیپوآلرژنیک: این بدان معناست که سازنده ادعا می کند که این مواد شوینده باعث واکنش های آلرژیک کم تری نسبت به موادی می شوند که به این ترتیب برچسب زده نشده اند. اما FDA استفاده از اصطلاح “hypoallergenic” را تنظیم نمی کند ، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این بهترین شوینده لباسشویی برای پوست حساس باشد.

با پودر خوب الیاف رنگ پارچه شما به خوبی حفظ می شود، اما در ابتدای کار باید کاربرد پودر لباسشویی خود را مشخص کنید. در حال حاضر ما دارای پودر ماشین لباسشویی برای لباس‌ های رنگی، لباس لباس های سفید و لباس‌ های نوزادان و کودکان هستیم که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند.

به عنوان مثال پودر ماشین لباسشویی مناسب لباس رنگی از ساختار شیمیایی و مواد پاک‌ کنندگی متفاوتی تشکیل شده اند که می‌ تواند به سرعت لکه ها را از بین ببرد. این درحالی است که به رنگ پارچه شما آسیبی نخواهند رساند و درخشندگی آن ها را حفظ می نمایند. ماشین لباسشویی سفید قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد و باعث حفظ رنگ سفید پارچه شما خواهد شد.

اما پودر لباسشویی مخصوص لباس نوزادان و کودکان، شوینده هایی فاقد بو و اسانس شیمیایی هستند که به پوست نازک و حساس کودک شما هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد، این ماده علاوه بر اینکه میکروارگانیسم را از لباس حذف می‌ کنند باعث محافظت از پوست کودک شما خواهند شد.

فرزند تولید پودر رختشویی آنقدرها هم پیچیده نیست و با روش های زیر تهیه خواهد شد:

  1. روش MIXING
  2. روش خشک کن دوار
  3. روش خشک کن پاششی

مشخصات پودر رختشویی دستی باکیفیت

مشخصات پودر رختشویی دستی باکیفیت ما دارای پودر رختشویی متنوعی در بازار هستیم که هر یک از آن ها از خصوصیات ویژه ای برخوردارند، از ویژگی های یک پودر رختشویی با کیفیت بالاتر پاک کنندگی و لکه بری بالای آن می‌باشد که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

اما مصرف کنندگان انواع پودر رختشویی از قشر های متنوعی هستند که همواره صرفه اقتصادی برای آنها اهمیت دارد بنابراین یکی از خصوصیات باکیفیت ترین پودر رختشویی مقرون به صرفه بودن محصول می باشد، اما این قیمت به هیچ عنوان نباید بر روی کیفیت نهایی کار تأثیر بگذارد.

کیفیت هم از لحاظ شستشوی خوب و بهینه و هم ازلحاظ آسیب نرساندن به پوست دست و حفظ طراوت آن است. پودرهای دستی که کیفیت عالی و قیمت ارزان دارند باید از مواد اولیه استانداردی تهیه شده باشند و هیچ گونه آسیبی را به سلامت انسان وارد ننمایند.

اما تولیدکنندگان این سری از محصولات با توجه به سلیقه ها و کاربردهای متفاوت پودر رختشویی خود را در بسته بندی متنوع و در وزن های مختلفی ارائه می‌ دهند.

در حال حاضر پودر رختشویی در اندازه های زیر در بازار وجود دارد و استقبال از خرید آنها بالا می باشد:

  • ۵۰۰ گرمی
  • ۱۰کیلویی
  • ۲۰کیلویی

پودر رختشویی دستی چه کاربردهایی دارد؟

اصلی‌ترین مزیتی که در هنگام استفاده از پودر لباسشویی خوب برای شما به ارمغان می آید، ایجاد رایحه بسیار مناسب برای البسه شماست. رایحه ایجاد شده معمولاً از اسانس لیمو بوده و از همین جهت بسیار خوشایند و مطلوب است.

معمولاً اسانس های به کار رفته فاقد مواد شیمیایی و مضر بوده و صد البته باعث تحریک ریه شما نخواهد شد. ولی به هر حال اگر فردی در خانه وجود دارد که ریه اش بسیار حساس است، ترجیحاً استفاده از پودر رختشویی عطری را متوقف کنید.

پودر رختشویی تولید شده در کشور ما چه در نوع عطری و چه در نوع معمولی از با کیفیت ترین متریال ممکن تولید شده است و به همین جهت است که استقبال از این محصولات به صورت مداوم افزایش یافته و کم تر شاهد وجود محصولات وارداتی در بازار کشور ما می باشیم.

با پوشیدن لباس های مرتب و تمیز باعث تقویت روحیه فردی خود خواهید شد علاوه بر این جایگاه اجتماعی خود را بهبود می بخشید برای اینکه لباس مرتب داشته باشید باید همواره آنها را تمیز نگه دارید استفاده از پودر رختشویی با کیفیت به شما کمک می کند تا لباس های مرتبی داشته باشید و جایگاهتان را حفظ کنید.

از طرفی با استفاده از پودر با کیفیت طول عمر لباس خود را بیشتر خواهید کرد و از خرید مجدد لباس مصون خواهید ماند، در صورتی که از پودرهای استاندارد استفاده نکنید لباس شما پس از مدت کوتاهی حالت اولیه خود را از دست می دهد رنگ لباس تغییر پیدا خواهد کرد و پوسیده می‌شود.

اما این سری از محصولات دارای قدرت پاک کنندگی دو برابر بیشتر از پودرهای معمولی هستند و برای لباس های نخی، کتان و ابریشم گزینه ای مناسب برای استفاده می باشند.

علاوه بر این پودر می‌تواند لکه های عمیق را از بین ببرد و با قابلیت نرم کنندگی خود گزینه ای مناسب برای استفاده می باشد این نمونه پودرها باعث معطر نمودن انواع لباس ها به ویژه لباسهای نخی می‌شوند و لکه زدایی از لباس ها با استفاده از آن بسیار سریع و آسان است.

انواع پودر رختشویی به گونه ای طراحی شده اند که می تواند از لباس های شما با رنگ های متنوعی محافظت نمایند این سری از محصولات می‌ توانند سخت ترین لکه ها را بسیار سریع از بین ببرند پودر لباسشویی باعث حفظ درخشندگی طراوت و تازگی لباس ها می شود.

شما می‌ توانید از پودر لباسشویی برای رفع لکه و تمیز کردن لباسها با رنگ های متنوع استفاده نمایید، پودر عملکرد مناسبی در هر دما دارد و عطر آن دلپذیر و ماندگار می باشد علاوه بر این باعث نرم کردن الیاف پارچه می شود قدرت پاک کنندگی این محصولات بالا می باشد و از چرک مرده شدن لباس ها جلوگیری خواهد کرد.

مراکز فروش پودر رختشویی دستی صادراتی

مراکز فروش پودر رختشویی دستی صادراتی لباس های شما پس از شستن البسه با استفاده از انواع پودر رختشویی عطری با کیفیت رایحه و عطر منحصر به فرد به خود خواهد گرفت شما می توانید انواع پودر رختشویی را در بسته بندی های بزرگ تر و حجم بالاتری تهیه نمایید که با این وجود قیمت آن مناسب تر هم خواهد شد.

انواع پودر رختشویی حاوی آنزیم هایی مانند آمیلاز، پروتئاز، لیپاز و سلولاز هستند و همچنین به دلیل کف کنندگی زیاد،قدرت بالایی در از بین بردن چربی ها و کثیفی های درون بافت لباس دارد. درون پودر معطر دانه های رنگی کوچک بسیاری مشاهده میشود.

پودر رختشویی عطری از مواد نرم کننده خوبی در ترکیب خود برخوردار است که باعث حفظ نرمی و لطافت و درخشندگی بیش تر الیاف و پارچه می شود و از طرفی می‌تواند طول عمر پارچه را بهبود ببخشد این پودر از رنگ پریدگی البته پس از شستشوی متعدد جلوگیری می نماید.

پودر عطری نسبت به سایر پودر های لباس شویی حساسیت و عارضه پوستی کم تری به مصرف کننده وارد می کنند، ولی هنگام شست و شو با این شوینده ها بهتر است از دستکش استفاده شود.

خرید پودر ارگانیک بهترین خرید ممکن است. همیشه محصولات ارگانیک از کیفیت بسیار بیش تری به نسبت انواع معمولی برخوردار هستند و این موضوع درباره پودر ماشین لباسشویی نیز صادق است.

بنابراین حتماً در صورت توان اقدام به تهیه پودر لباسشویی عطری ارگانیک کنید تا از مزایای متعدد این محصول بهره مند شوید. کیفیت این پودرها کاملا اثبات شده است و از هر بابت می ‌تواند به کیفیت شسته شدن لباس های شما بسیار کمک کند.

با توجه به پرمصرف بودن ماشین پودر ماشین لباسشویی، حتماً خرید این محصول را به شکل عمده و در حجم زیاد انجام دهید. در هر مرتبه از خرید سعی کنید تا چند عدد از این پودرها را تهیه نمایید تا بتوانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده داشته باشید.

در دسترس داشتن محصولات ضروری تان تا مدت طولانی می ‌تواند در این اوضاع اقتصادی یک صرفه ‌جویی خوب برای شما تلقی شود. قطعاً مستحضر هستید که قیمت پودر رختشویی نیز مانند سایر محصولات موجود در بازار به صورت مداوم در حال افزایش است. پس سعی کنید تا یک مدت خاص خود را از موج بعدی افزایش نرخ محصولات در امان نگه دارید.

برای شستشوی لباس بهترین گزینه استفاده از انواع پودر رختشویی می باشد، با توجه به به استفاده گسترده از این سری محصولات استقال از خرید آنها بسیار زیاد می باشد در نتیجه کارخانه‌های تولیدی کثیری به ارائه بهترین آنها می‌پردازند.

در حال حاضر روش‌های فروش پودر دستی متنوع است که می توانید با استفاده از آن ها با کیفیت ترین پودر لباسشویی خود را تهیه کنید یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع پودر لباسشویی می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین پودر لباسشویی خود را تهیه کنید و خریدی به صرفه داشته باشید، با این وجود شما دست واسطه را از معامله حذف کرده‌ اید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام خواهید داد.

سفارش عمده پودر رختشویی دستی صادراتی

کاربرد پودر رختشویی بسیار بالا است، در حال حاضر روش‌های کثیری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها به صورت عمده پودر رختشویی خود را تهیه کنید یکی از آنها خرید از طریق همین درگاه اینترنتی است متخصصین ما به فروش عمده پودر لباسشویی با کیفیت می پردازند و به شما در تهیه با کیفیت ترین آنها مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد.

با تهیه عمده و ثبت سفارش پودر رختشویی از این درگاه می توانید دست واسطه را از معامله حذف کنید و مستقیماً با ارائه واقعی معامله خود را انجام دهید.

بررسی قیمت پودر رختشویی دستی صادراتی

بررسی قیمت پودر رختشویی دستی صادراتی

بسیاری از افراد در هنگام خرید به قیمت محصولات توجه می نمایند برای اینکه بتوانید پودر رختشویی خود را در بهترین قیمت تهیه کنید می توانید نسبت به خرید پودر فله اقدام نمایید.

با این وجود شما هزینه بسته بندی محصولات را از قیمت نهایی کار کرده اید و می توانید با قیمتی نزولی محصولات تهیه کنید، از طرفی با تهیه عمده این سری از محصولات دست واسطه را از معامله حذف کرده اید و مستقیماً با مرکز خرید پودر رختشویی واقعی معامله خود را انجام خواهید داد.

در حال حاضر ما دارای انواع پودر رختشویی هستیم که هر یک از آن ها از قیمت منحصر به فرد خود برخوردار می‌باشد دسته‌بندی متنوعی از پودرها در بازار وجود دارد که از آنها می‌توان به بسته‌بندی ۵۰۰ گرمی، ۴ کیلویی، ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی اشاره داشته باشیم که قیمت پودر دستی می‌تواند تحت تأثیر عوامل و فاکتورهای متنوع باشد به عنوان مثال برنده یک شرکت تولیدی می توانند محصولات خود را با توجه به کیفیت کار با قیمت متنوعی در اختیار مشتریان قرار دهد حجم و نوع بسته بندی و ترکیبات مواد اولیه قدرت لکه زدایی و نرم کنندگی همگی بر روی قیمت نهایی کار تاثیر دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما