توزیع مستقیم جرم گیر قوی

سطوح در بعضی از محیط ها، مرتب در معرض آلودگی و جرم پذیری هستند. بنابراین باید به طور پیوسته، جرم گیری شوند. برای این سطوح که، معمولا جرم ها و لکه های ماندگاری را به خود می گیرند، از جرم گیر قوی استفاده می گردد. توليدکنندگانِ انواع جرم‌گیر، با توزیع مستقیم جرم گیری های قوی، کارِ پاکسازی سطوح را برای آن ها آسان کرده اند، تا با مراجعه به مراکز توزیع اصلی بتوانند این محصول را با قیمتی مناسب تهیه و خریداری کنند.

توزیع مستقیم جرم گیر قوی

تفاوت جرم گیر قوی و جوهر نمک در چیست؟

تفاوت جرم گیر قوی و جوهر نمک در چیست؟

برای جرم گیری سطوح مختلفی که در معرض رطوبت، چربی و موادی هستند که جرم های سخت و زیادی را ایجاد می کنند، در گذشته از جوهر نمک استفاده می گردید.

جوهر نمک یکی از شوینده ها و جرم گیری های بسیار قوی است که، از آن‌ برای جرم‌گیری سنگ‌کف، سرویس بهداشتی، شیرهای آب و … استفاده می شود، اما میزان جرم گیری آن‌ کنترل شده نیست.

استفاده از جوهر نمک، برای جرم گیری، علاوه بر اینکه از نظر سلامتی برای تنفس و سیستم‌ تنفسی آسیب زا است، چون قدرت نفوذ بالایی دارد، علاوه بر جرم‌گیری می تواند به سطوح جرم گیری شده آسیب بزند و لعاب اصلی آن را از بین ببرد و کیفیت سطوح و شیرآلات را پایین بیاورد، که به تدریج استحکام آن ها از بین می برد.

اما استفاده از جرم گیری های قوی، که تولیدکنندگان، در هنگام‌ ساخت ترکیبات آن را در بخش های کنترل کیفیت، کنترل نموده اند و متناسب با سطوح مختلف جرم گیر های متنوعی را تولید کرده اند.

به طور مثال اگر قصد جرم‌ گیری سنگ کف و یا سرویس بهداشتی را دارید، می توانید به فروشگاه های عرضه انواع مواد شوینده مراجعه کنید و جرم گیر سنگ کف و جرم گیر سرویس بهداشتی را به طور جداگانه خریداری نمایید.

این‌محصولات به صورت تخصصی و کاملا استاندارد تهیه شده اند، تا متناسب با جرم گیری هر سطح و مکانی مورد استفاده قرار بگیرد، بدون آنکه، بر کیفیت اولیه سطوح جرم گیری شده آسیب بزند و از استحکام اولیه آن بکاهد.

صادرات عمده جرم گیر سنگ کف

صادرات عمده جرم گیر سنگ کف جرم گیر سنگ کف، یکی از محصولاتی است‌ که توسط تولیدکنندگان انواع شوینده تولید شده است و از آنجایی که برای تولید آن از دانش و تکنولوژی های استاندارد جهانی استفاده شده است، علاوه بر اینکه در بازار داخلی به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، در بازار جهانی نیز، همگام با برندهای مشهور جهانی قابل رقابت شده است و به خوبی در خارج از مرزها به فروش می رسد.

افرادی که در فرایند تولید، توزیع و عرضه جرم گیر ها، از جمله جرم‌گیر سنگ کف فعالیت دارند، از طریق صادرات این‌ محصول را به کشورهای همسایه و کشورهایی که هنوز به تکنولوژی و دانش تولید آن دست نیافته اند، به بازار فروش آن رونق داده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما