خرید و فروش انواع سفیدکننده با کیفیت صادراتی

خرید و فروش انواع فوم پاک کننده آکنه سلوشن با کیفیت صادراتی می تواند شما را به در آمد بالایی برساند. این محصولات همان طور که از نامشان پیداست برای سفید کردن و از بین بردن لکه ها بر روی لباس و سطوح مختلفی استفاده می شوند.

خرید و فروش انواع سفیدکننده با کیفیت صادراتی

انواع سفیدکننده ها را بشناسیم

انواع سفیدکننده ها را بشناسیم

انواع سفید کننده ها شامل گزینه های زیر می شوند:

  • سفید کننده کلری : این نمونه دارای ماده فعالی به نام هیپوکلریت سدیم می باشد.
  • سفید کننده غیر کلری: این فوم پاک کننده صورت مای با توجه به نوع کاربرد آن مواد فعال مختلفی دارد.  به عنوان مثال سفید کننده ایی که از تغییر رنگ جلوگیری می کند دارای ماده ایی فعال به نام پراکسید هیدروژن می باشد. اگر سفید کننده لک بر قوی باشد از سدیم پرکربنات یا سدیم پربوآت در تولید آن استفاده شده است.

آب ژاول همان مایع سفید کننده می باشد که برای گندزدایی؛ سفید کردن سطوح و برای از بین بردن بوی نامطبوع استفاده می شود. این محصولات از موادی ساخته شده اند که می توانند قوی ترین ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرند. از کاربردهای مواد سفید کننده به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • صنعت: این محصول در صنایع پارچه به عنوان رنگ زدا یا سفید کننده پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این محصول را می توان برای سفید کردن لباس ها و ضد عفونی کردن سرویس بهداشتی استفاده کرد. علاوه بر این می توان برای ضدعفونی کردن حمام و وان لگن هم استفاده کرد.
  • برای ضد عفونی کردن آزمایشگاه ها استفاده می شود تا از بروز بیماری های ویروسی جلوگیری شود.
  • از ماده هیپوکلریت سدیم می توان برای ضد عفونی کردن زخم ها استفاده کرد.
  • برای از بین بردن انواع لکه ها مانند خون؛ قهوه؛تنباکو؛ آب میوه و لک های کپک می توان از این محصول استفاده کرد.
  • از ماده سفید کننده می توان برای سفید کردن پنبه؛ کتان؛ چتائی؛ ابریشم مصنوعی؛ خمیر کاغذ و مرکبات سفید استفاده کرد.

ترکیبات مؤثر سفید کننده ها

ترکیبات موثر سفید کننده ها باعث شده این محصولات به عنوان قوی ترین گند زا شناخته شوند. از مزیت های استفاده از سفید کننده ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این محصول چون گند زا می باشد می تواند تمام میکروب ها و ویروس هایی که روی لباس ها وجود دارند را از بین ببرند. به خاطر همین لباس های بیمارستانی که برای افراد مختلف با بیماری های متفاوتی هستند استفاده می شوند تا از بروز بیماری های میکروبی جلوگیری شود.
  • این محصول می تواند به سفید شدن و درخشان شدن لباس ها کمک کند. بنابرین اگر می خواهید لباس های خود را سفید و درخشان کنید باید از مایع سفید کننده استفاده کنید.
  •  این محصول باعث می شود بوی بد لباس ها و حتی بوی بدن ماشین لباسشویی از بین برود. چون قدرت جرم زدایی مایع سفید کننده بالا می باشد و علت بو ماشین لباسشویی به خاطر وجود جرم می باشد.
  • سخت ترین لکه های لباس و سطوح مختلف را می توان با مایع سفید کننده یا همان وایتکس از بین برد.

در هنگام استفاده از محلول یا مایع سفید کننده باید به گزینه های زیر توجه شود:

  • قبل از استفاده از این گونه محصولات باید کمی از محلول سفید کننده را روی قسمتی از پارچه امتحان کنیم ببینیم که آیا روی لباس ایجاد حساسیت می کند یا نه اگر ایجاد حساسیت کرد به هیچ عنوان از این محصولات استفاده نکنید. حتما قبل از استفاده روی بروشور محصول را بخوانیم. این محصول برای لباس های سفید و پارچه های لین مناسب می باشد.
  • از انواع مایع های سفید کننده روی لباس های ابریشم؛ پشم؛ استات؛ اسپاندکس، پلی پروپیلن و…. به هیچ عنوان استفاده نکنیم.
  • وایتکس یا محلول سفید کننده بسیار قوی می باشد به خاطر همین بهتر است در هنگام استفاده حتما آن را با آب ترکیب کنیم. به عنوان نمونه برای از بین بردن لکه های روی لباس بهتر است دو فنجان محلول سفید کننده را با یک لیتر آب ترکیب کنیم.
  • این محلول را نباید به طور مستقیم روی لباس بریزیم چون ممکن است رنگ لباس از بین برود و یا لباس شما سوراخ شود. به خاطر همین بهتر است محلول را داخل آب بریزیم و سپس لباس ها را داخل آن بگذاریم.
  • استفاده زیاد از هر مواد شوینده ایی من جمله محلول سفید کننده می تواند باعث تغییر رنگ لباس شود. به همین دلیل استفاده مکرر روی لباس باعث می شود رنگ لباس زرد شود.
  • برای گرفتن نتیجه بهتر باید محلول سفید کننده را با آب گرم مخلوط کرد.

بهترین مایع سفیدکننده با خاصیت ضدعفونی کننده

بهترین مایع سفیدکننده با خاصیت ضدعفونی کننده

بهترین مایع سفید کننده با خاصیت ضد عفونی کننده باید قادر باشد در سریع ترین زمان تمام ویروس ها و میکروب ها را از بین ببرد. مایع سفید کننده ایی که مخصوص ضد عفونی می باشد نمی تواند لکه های سطوح مختلف را از بین ببرد به خاطر همین قبل از استفاده باید سطح را تمیز کنیم و بعد از این محصول استفاده کنیم.

اگر شما می توانید از مایع سفید کننده استفاده کنید و لک های لباس و سطوح را از بین ببرید باید حتما از مایع سفید کننده ضد لک استفاده کنید چون تولید کنندگان این محصولات با توجه به نوع محصول از مواد مختلفی در تهیه مایع سفید کننده استفاده کرده اند.

مایع سفید کننده باکیفیت باید دارای ویژگی زیر باشد:

  • از بهترین مواد اولیه تشکیل شده باشد.
  • بتواند در سریع ترین زمان لباس های سفید را درخشان کند.
  • قادر باشد سینک ظرفشویی را درخشان کند.
  • در اندازه های متنوعی تولید شود.
  • انواع مختلفی داشته باشد مانند مایع سفید کننده ضد عفونی؛ مایع سفید کننده لکه بر؛ مایع سفید کننده لکه بر و ضد عفونی کننده
  • تمام استانداردهای بهداشتی و جهانی در ساخت محصول رعایت شده باشد.

مایع سفیدکننده لباس کودک 8 آنزیم

مایع سفید کننده لباس کودک 8 آنزیم هیچ گونه حساسیتی برای پوست کودک شما ایجاد نمی کند. مایع سفید کننده برای گند زدایی و ضد عفونی کردن استفاده می شود نه این که برای تمیز کردن؛ به عنوان نمونه شما لباس های کثیف خود را ابتدا باید با پودر لباسشویی بشویید و سپس اگر لکه ایی روی لباس شما باقی ماند با محلول سفید کننده آن را سفید و درخشان کنید. برخی از افراد از این محصول برای تمیز کردن سرویس بهداشتی استفاده می کنند و بعد متوجه می شوند لکه های زرد سنگ دستشویی از بین نرفته است این به خاطر خاصیت ضد عفونی کننده مایع سفید کننده می باشد و باعث می شود ویروس های واگیردار از بین برود و نمی تواند لکه های قدیمی را از بین ببرد چون این محصول بیشتر خاصیت ضد عفونی دارد. به خاطر همین است که در بیمارستان ها از محلول سفید کننده به جای آب استفاده می کنند. به عنوان نمونه به جای این که از آب استفاده کنند و زمین را طی بکشند از طی و محلول سفید کننده استفاده می کنند.

این محصول به عنوان قوی ترین ضد عفونی کننده شناخته می شود و شما می توانید با استفاده از آن سطوح آلوده را ضد عفونی کنید. از این محصول می توان برای ضد عفونی کردن سطوح مختلف بیمارستان؛ استخرها و دیگر مکان های عمومی استفاده کرد تا از انتشار ویروس ها و بیماری های هم گیر جلوگیری کرد. از این محصول می توان برای از بین بردن قارچ ها و کپک ها استفاده کرد.

از این ماده شوینده نباید برای شستن لباس های رنگی استفاده کرد چون باعث می شود رنگ لباس تغییر کند. در واقع از اسم محصول (مایع سفید کننده) هم پیداست که برای لباس های سفید باید از آن استفاده کرد.

چرا سفیدکننده رنگ لباس را می برد؟

چرا سفیدکننده رنگ لباس را می برد؟

سفید کننده ها چون دارای ماده ایی قوی به نام هیپوکلریت سدیم هستند می توانند رنگ لباس ها را از بین ببرند به خاطر همین به هیچ عنوان نباید برای لباس های رنگی این مایع شوینده را استفاده کرد. این محصول به عنوان اکسید کننده قوی شناخته می شود و شاید دیده باشید که چگونه می توان رنگ شلوار آبی جین را سفید کند. که این نشان از قدرتمندی این محصول در سفید کردن لباس ها است به همین دلیل فقط باید لباس های سفید را با این محصول شست.

تمام سازندگان این ماده شوینده تمام مراحل ساخت فرمولاسیون این محصول را در آزمایشگاه ها بررسی می کنند تا بتوانند محصولی با کیفیت را در اختیار مشتریان بگذارند. نوع فرمول و ترکیبات آن روی کیفیت محصول تاثیر فوق العاده ایی دارد و می تواند خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی محصول را چندین برابر کند.

تفاوت اصلی انواع برندهای این محصول به خاطر متفاوت بودن نوع فرمول ساخت آن می باشد. در هنگام سفید از این گونه محصولات باید بعد از استفاده حتما سطوح با آب شسته شود چون اگر محلول سفید کننده روی لباس و دیگر سطوح باقی بماند باعث پوسیدگی می شود و علت این امر به خاطر کیفیت و قدرت فراوان محصول می باشد.

استفاده مناسب از سفیدکننده های کلری

استفاده مناسب از سفید کننده های کلری باعث می شود ما بتوانیم بهترین نتیجه را از این محصولات بگیریم. محلول سفید کننده یا وایتکس سمی می باشد و رنگ زردی دارد و بو و طعم تندی دارد. این محصول به عنوان ضد عفونی قوی شناخته می شود و علت آن به خاطر آزاد شدن کلر است. عمده ترین مصرف کنندگان این محصولات بیمارستان ها هستند که برای ضد عفونی کردن قسمت های مختلف از این محصولات استفاده می کنند.

اگر لباس ها یا ملحفه های سفید شما لک دارند فقط کافی است قطره ایی از این محصول را روی سطح مورد نظر بریزید و چند ثانیه ایی صبر کنید و بعد با آب سطح را بشویید. این محصولات از نظر کیفیت فوق العاده هستند چون تمام تولید کنندگان این گونه محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند تا بتوانند محصولی فوق العاده تولید کنند. خرید سفیدکننده رونق فراوانی دارد چون این محصول نه تنها در منازل بلکه در مکان های عمومی هم استفاده می شود. فروش سفیدکننده می تواند شما را به درآمد بالایی برساند. سفیدکننده ضدعفونی همان طور که از نامش بر می آید هم به عنوان ماده ایی سفید کننده هم به عنوان ماده ایی ضد عفونی کننده می توان از آن استفاده کرد. بهترین سفیدکننده باید قادر باشد لباس ها و ملحفه های سفید را درخشان کند.

مایع سفیدکننده و محلول سفید کننده از نظر کیفیت فوق العاده می باشند. سفیدکننده لباس فقط برای سفید کردن لباس های سفید مورد استفاده قرار می گیرد و نباید آن ها را روی لباس های مشکی و رنگی ریخت. این گونه محصولات با استفاده از ترکیبات منحصر به فردی که دارند می توانند در عرض چند ثانیه همه جا را ضد عفونی کنند.

اگر به دنبال ضد عفونی کردن مکانی هستید حتما از محلول سفید کننده یا همان وایتکس استفاده کنید چون این ها می توانند در کمترین زمان ویروس ها و میکروب ها را بکشند. قبل از استفاده از این گونه محصولات باید به دستورالعمل هایی که روی بروشور محصول نوشته اند توجه کرد.

باکیفیت ترین مایع سفیدکننده برای لباس های نوزاد

باکیفیت ترین مایع سفیدکننده برای لباس های نوزاد

با کیفیت ترین مایع سفید کننده برای لباس های نوزاد باید ضد حساسیت باشد یعنی نتواند روی پوست کودک حساسیت ایجاد کند. علاوه بر این که می توان لباس های سفید و کاشی و سرامیک را با این محصولات سفید کرد می توان ظروف چینی؛ ملامین؛ بلور و کریستال را با این محصولات سفید و درخشان کرد. از مزیت های استفاده از انواع سفید کننده ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این گونه محصولات می توانند در کمترین زمان همه جا را ضد عفونی کنند. شما می توانید سطوحی مانند دستگیره در؛ میز و… که ممکن است میکروبی باشند را با این محصول ضد عفونی کنید.
  • این محصولات در اندازه های مختلف تولید می شوند تا تمام مصرف کنندگان بتوانند مطابق با نیاز و بودجه خود آن ها را خریداری کنند.
  • این محصولات از بهترین مواد اولیه و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده اند.
  • استفاده از این محصولات باعث می شود از بروز بیماری های میکروبی و ویروسی جلوگیری شود.
  • مکان های عمومی را می توان با این محصولات به راحتی گند زدایی و ضد عفونی کرد.

محلول سفید کننده یا همان وایتکس ها دارای بوی تندی می باشند به خاطر همین در هنگام استفاده باید تهویه مناسب فراهم شود چون گازهایی که از این محصولات خارج می شوند برای سلامتی انسان مضرر می باشند. علاوه بر این اگر محلول سفید کننده با دست شما در ارتباط می باشد حتما از دستکش استفاده کنید چون این گونه محصولات بسیار قوی هستند و ممکن است هنگام تماس با دست سبب ایجاد حساسیت و خشکی شوند و حتما باید از دستکش استفاده شود. هرگز نباید محلول سفید کننده را با دیگر مواد اسیدی مانند جوهر نمک مخلوط کرد چون این خطر زا است و باعث ایجاد مشکلاتی برای شما می شود.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما