شرکت پخش پودر رختشویی مرغوب

پودر رختشویی مرغوب، پودری است که پس از شستشوی لباس ها بتوان پاکیزگی و لطافت را در لباس ها دید و هیچ گونه لکه ای روی لباس باقی نگذارد و همچنین تولید الکتریسیته در لباس ها نداشته باشد. و همین طور می توان گفت که پودر شوینده خوب باید کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد و قابل دسترسی باشد و بتوان به راحتی آن را خریداری کرد. پودرهای لباسشویی ایرانی از این لحاظ که با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی ایران و همچنین با توجه به میزان سختی آب در کشور تولید می شوند می توان گفت که پودرهای مرغوبی هستند.

پودر های رختشویی به دو دسته ماشینی و دستی تقسیم می شوند که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند. به طور مثال پودر دستی یکی از ویژگیهایش خوب کف کردن است که این ویژگی خوبی برای پودر ماشینی نیست، چون پودر ماشینی اگر خیلی کف کند می تواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند.

شرکت پخش پودر رختشویی مرغوب

پودر رختشویی مرغوب چه خصوصیاتی دارد؟

پودر رختشویی مرغوب چه خصوصیاتی دارد؟ لباسها چون با پوست بدن ارتباط مستقیم دارند بنابراین پاکیزگی و نظافت آن ها و اینکه عاری از میکروب و ویروس باشند نقش مهمی در سلامت جسمی و همچنین روح ما دارند. لباسهای آلوده نه تنها مارا می توانند بیمار کنند بلکه می تواند باعث همه گیری بیماریهای واگیر دار و مسری شوند. پس، با استفاده از پودرهای رختشویی مرغوب که امروزه با برندها و کیفیتهای مختلف در کارخانه تولید می شوند از بخش وسیعی از این مشکلات جلوگیری شده است.

به صورت کلی می توان گفت که یک پودر لباسشویی مرغوب و با کیفیت پودری است که تمام کارهای میکروب زدایی و لکه بری و… را باهم انجام دهد. البته متاسفانه در کنار پودرهای مرغوب و با کیفیت پودرهای نامرغوب هم تولید می شوند که علاوه بر صدمه ای که به دستها یا قطعات الکترونیکی ماشینهای لباسشویی می زنند، گاهی در آب هم خوب نمیتوانند حل شوند و در تارهای لباسها باقی می مانند و چون دیده نمی شوند می توانند روی پوست بدن تاثیر بگذارند وشخص را دچار مشکلات پوستی کند. البته تشخیص دادن پودر های خوب و نامرغوب کار خیلی سختی نیست زیرا پودرهای نامرغوب نمی توانند مجوزهای بهداشتی و استاندارد را داشته باشند.

و اما یکی از خصوصیات پودر رختشویی مرغوب بو و عطر دل انگیز آن است که به طور حتم استفاده از لباسهای تمیز با عطری خوب می تواند اثر خوبی بر روحیه افراد داشته باشد.از طرفی دیگر یک شوینده خوب با کاهش کشش سطحی آب به حل شدن بهتر چربیها کمک میکند. ترکیبات قلیایی هم در پودر های مرغوب باعث از بین رفتن آلودگی ها و نظافت هر چه بیشتر لباسها می شود. این روزه پودرهای با توجه به نوع کارکرد شان به سه دسته تقسیم می شوند: پودرهای مخصوص لباسهای تیره، مخصوص لباسهای سفید و روشن و همچنین پودرهای مخصوص لباسهای رنگی.

یکی از مشکلات رایج در مورد پودرهای ماشین لباسشویی درست حل نشدن پودرها در آب است که دلایل متفاوتی دارد از جمله :دمای آب نامناسب است، شوینده ای که استفاده می شود نامرغوب است، میزان پودری که استفاده شده خیلی زیاد است یا جای پودر کثیف است یا سختی آب زیاد است.

مواد تشکیل دهنده پودر رختشویی

ترکیبات پودر رختشویی معمولا شامل سازنده ها و سفید کننده ها، سورفکتانت ها، آنزیم ها و عواملی که ضد رسوب کردن خاک هستند، روشن کننده های نوری و مواد معطر کننده، بازدارنده های انتقال دادن رنگ، رنگ ها و مواد پر کننده و همچنین کمک های فرمولاسیون هستند.

سازنده ها معمولا شامل موادی می شود که سختی آب را میگیرند و باعث ایجاد پساب کف می شوند. همچنین این مواد به حذف کردن خاک با پراکندگی کمک می کنند. پس در واقع این مواد به نوعی نرم کننده های آب هستند.

سفید کننده ها در واقع حاوی وایتکس نیستند بلکه حاوی سدیم پربورات و سدیم پر کربنات هستند. این گونه از مواد در حالتی که به صورت جامد هستند اثری ندارند اما وقتی که با آب مخلوط می شوند هیدروژن پراکسید آزاد می کنند. در قدیم این سفید کننده ها فقط در دمای بالای آب فعال می شدند و به همین دلیل از قدیم افراد با دمای زیاد آب لباسها را می شستند اما اکنون با استفاده از تترا استیل اتیلن دی آمین که می تواند با هیدروژن پراکسید واکنشهایی داشته باشد و در واقع با تولید پر استیک اسید در دمای پایین آب هم سفید کننده ها می توانند اثرات خود را نشان دهند و حتی بهتر از قبل بر روی لباسها اثر می کنند.

سورفکتانت ها که بیشترین اثر را در پاکیزه کردن لباسها دارند. آن ها با کاهش دادن کشش سطحی آب برای بهتر کردن فرایند ترشوندگی و همچنین با جذب خاک انجام می دهند.

آنزیم ها در واقع برای از بین بردن لکه ها استفاده می شوند. برای از بین بردن هر نوع از لکه به آنزیم خاصی نیاز داریم. به طور مثال برای از بین بردن لکه های پروتئینی به آنزیمی به نام لیپاز نیاز داریم.

روشن کننده های نوری و همین طور نرم کننده ها بیشتر برای زیبایی لباسها به پودرهای رختشویی اضافه می شوند.

عطرها هم یک دیگر از مواد تشکیل دهنده پودرهای رختشویی جدید هستند که البته باید به گونه ای باشند که با مواد تشکیل دهنده دیگر ناسازگاری نداشته باشد.

تفاوت پودر رختشویی دستی با ماشین

تفاوت پودر رختشویی دستی با ماشین پودر های رختشویی در دو نوع دستی و ماشینی هستند. نوع دستی این پودرهای آسیب کمتری به دستها و پوست می زند اما نوع ماشینی آن دارای آنزیمهای بیشتری هست و در واقع زمان شستشو را سریع تر می کند.

از آنجا که پودرهای رختشویی دستی کف زیادی تولید می کنند اصلا قابل استفاده در ماشین لباسشویی نیستند زیرا مقدار کف بالا می تواند وارد سیستم ماشین لباسشویی شود و به قطعات آن آسیب برساند. از طرفی دیگر هم این کف زیاد تولید شده در ماشین لباسشویی درست آبکشی نمی شود و مقداری کف روی لباسها باقی می ماند که می تواند باعث بروز مشکلات پوستی در انسان شود.

پودرهای رختشویی ماشین هم برای شستشوی دستی اصلا مناسب نیستند زیرا دارای انواع آنزیم هستند و این آنزیم ها برای تماس مستقیم با پوست مناسب نیستند و می توانند به پوست آسیب بزنند. اما این پودرهای در ماشین لباسشویی بسیار خوب عمل می کنند و یک ویژگی خوب دیگر برای پودرهای ماشین لباسشویی این هست که آن ها می توانند در هر دمای آبی حل شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند و دیگر نیاز نیست که حتما آب در دمای بالا باشد تا خوب و درست عمل کنند.

برای اینکه پودر رختشویی دستی بهتر عمل کند خوب است که لباسها را درون آب و کف حاصله از پودر به مدت 15 دقیقه بخیسانیم.

راهنمای خرید پودر رختشویی مرغوب

در خرید پودر رختشویی باید به بعضی ویژگیهای آن دقت کرد. ازجمله اینکه دارای مهر استاندارد باشد و بسته بندی منلسبی داشته باشد در مورد پودر ماشین لباسشویی باید خیلی دقت کرد که آنزیمهای لازم را داشته باشد و عطر خوبی داشته باشد که برایمان خوشایند باشد چون تا دو یا یه روز بوی عطر پودر بر روی لباس باقی می ماند. و اینکه پودر در هر دمای آب قابلیت حل شدن داشته باشد و نیازی نباشد که حتما آب دمای بالایی داشته باشد.

شرکت های زیادی هستند که در ایران اقدام به پخش پودر رختشویی می کنند. همینطور برندهای زیادی در بازار وجود دارد که بیشتر آن ها مناسب هستند. اما برخی از این برندها دارای سابقه بیشتری هستند و از نظر کیفی هم بارها و بارها امتحان خود را پس داده اند. لذا افراد زیادی به آن ها گرایش دارند.

یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از خرید پودر رختشویی به آن دقت کرد بررسی توضیحات روی بسته بندی پودر است که اگر روی بسته کلمه وایت نوشته شده بود آن پودر فقط مخصوص لباسهای سفید و روشن است و اگر روی آن کلمه ی رنگی یا کالر نوشته شده بود آن پودر فقط مخصوص لباسهای رنگی است و همینطور پودر مخصوص لباسهای مشکی که خوب باید با توجه به نیازمان پودر مورد نظر خود را می توانیم تهیه کنیم.

قیمت پودر رختشویی با توجه به کیفیت آن و حجم بسته بندی آن، همچنین ترکیباتی که آن را تشکیل داده است کاملا متفاوت است و در ضمن نوسانات زیادی هم در قیمت این کالا دیده می شود. که خوب البته می توان با مراجعه به سایت های کارخانجات و نمایندگی ها می توان از قیمت به روز بازار این پودرها اطلاع پیدا کرد.

فروشنده مستقیم پودر رختشویی مرغوب

فروشنده مستقیم پودر رختشویی مرغوب فروش پودر رختشویی به صورت عمده را می توان به صورت مستقیم از کارخانه انجام داد که خوب هم به صرفه تر و هم مطمئن تر هست. از طرفی دیگر فروشگاههای اینترنتی پودرهای رختشویی هم یک بازار خوب هستند برای فروش پودر رختشویی به صورت عمده.

از آن حالا که قیمت پودر رختشویی خیلی متفاوت است و بر اساس برند و کیفیت پودر تغییر میکند یکی از راههای دیگر برای خرید پودر رختشویی این است که به فروشگاههای لوازم بهداشتی مراجعه کنند و به صورت عمده پودر رختشویی مورد نیاز خود را خریداری کنند زیرا این مدل خرید هم، بسیار به صرفه است.

پس در واقع با مراجعه به سایت های مراکز عرضه مستقیم یا با مراجعه کردن حضوری به اینگونه مراکز می توان پودر مورد نظرمان را با قیمتی مناسبتر از فروشگاههای دیگر خریداری کنیم.

بعضی از تولید کنندگان پودر های رختشویی این پودر ها را به صورت فله به فروش می رسانند تا بتوانند آن ها را در اندازه های بیشتر به فروش برسانند. برای این کار پودر ها را در ظروف پلاستیکی بزرگ و یا در کیسه به فروش می رسانند. با این کار به کسانی که مصرف بالایی دارند مثل بیمارستانها کمک می کنند تا پودر مورد نظر خود را در اندازه دلخواه خود خریداری کنند.

بازار فروش پودر رختشویی مرغوب

بازار فروش پودر رختشویی هم به صورت داخلی هست و هم خارجی. از آنجا که کارخانجات تولیدی پودرهای رختشویی دقت زیادی در تولید کارشناسانه و با کیفیت محصولات خود می کنند بازار خارجی این پودر ها هم خوب هست و به کشورهای زیادی صادر می شوند.

فروشنده پودر رختشویی با در نظر گرفتن نیاز مشتریان داخلی و خارجی خود این پودر ها را به صورت فله یا بسته بندی به بازار ارائه می کنند. که خوشبختانه فروش قابل ملاحظه ای هم دارند.

در حال حاضر از کشورهایی مثل افغانستان و پاکستان، ترکمنستان، آذربایجان، کردستان و جنوب عراق سفارش پودر رختشویی به صورت فله می شود که به آن ها فروخته می شود.

بنابراین یکی از کالاهای صادراتی که بازار خیلی خوبی در خارج از کشور دارد بازار فروش پودرهای رختشویی هست.

این بازار در ایران هم به صورتهای مختلفی اقدام به عرضه پودر رختشویی می کند. که همانطور که قبلا هم گفته شد به صورت عرضه مستقیم از کارخانجات، یا به صورت خرید حضوری یا غیر حضوری و اینترنتی از نمایندگی ها، یا خرید به صورت عمده یا کلی از فروشگاههای محصولات آرایشی و بهداشتی، یا به صورت خرید از سایر فروشگاههای و سوپر مارکت های سطح شهر.

البته برخی از فروشندگان هم هستند که این پودر ها را بسته به نیاز بیشتر مشتریان در بسته های، بزرگتر به فروش می رسانند. به طور مثال مراکز بهزیستی که نیاز، به میزان پودر رختشویی بیشتری دارند می توانند از بسته های 20 کیلویی این پودرهای رختشویی به راحتی خریداری کنند.

سفارش عمده پودر رختشویی مرغوب

سفارش عمده پودر رختشویی مرغوب جهت سفارش پودر رختشویی به صورت عمده می توان به سایت کارخانه تولید کننده این محصولات مراجعه کرد و خرید عمده را انجام داد که خوب به قیمت درب کارخانه است و بدون واسطه بنابراین کاملا خرید به صرفه ای هست. یا با مراجعه به نمایندگی های کارخانجات می توان خرید عمده را انجام داد که آن هم می تواند به صورت اینترنتی یا حضوری باشد. یا اینکه به مراکز فروشگاهی که اقدام به فروش فله این محصولات میکنند می توان مراجعه کرد و در اندازه مورد نظرمان خرید را انجام دهیم.

با وجود مایع های لباسشویی اما همچنان از گذشته تا کنون پودرهای لباسشویی از جایگاه بهتری برخوردارند و فروش بالاتری دارند. تقاضایی که در بازار هست روز به روز بالاتر می رود و کارخانجات هم با توسعه خط های تولید ومجهز کردن بیشتر دستگاههای تولیدی، اقدام به تولید پودرهای با کیفیت تر و کارامد تر می کنند در نتیجه سفارش و خرید بهتری هم دارند.

از طرفی دیگر خرید عمده پودرهای رختشویی به صورت فله به دلیل اینکه دیگر نیازی به بسته بندی شیک و خاص ندارد نیز به صرفه تر است زیرا هزینه بسته بندی کردن هم از آن ها کم می شود.

فروشندگان عمده این محصولات به صورت فله این پودرها را در بسته های 10، 20 و 50 کیلویی به بازار عرضه می کنند یا به کشورهای دیگر صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما