عرضه کننده جرم گیر سطوح 4 لیتری

یکی از محصولات فوم اصلاح ژیلت که در هر آشپزخانه خانگی و صنعتی وجود دارد و اساسا وجود آن بسیار لازم و ضروری است جرم گیر می باشد و این محصول نقش بسیار زیادی در تمیز کردن دارد و معمولاً در ظرف‌های مختلف با حجم های گوناگون ارائه می شود؛ جرم گیر سطوح 4 لیتری یکی از مناسبترین های این محصول می باشد که توسط عرضه کننده آن با قیمت مناسب به خریداران ارائه می شود و کسانی که قصد تهیه آن را دارند بدون شک این حجم از جرم گیر 4لیتری می تواند برای آنها بسیار عالی باشد.

عرضه کننده جرم گیر سطوح 4 لیتری

ویژگی های یک مایع جرم گیر قوی

ویژگی های یک مایع جرم گیر قوی مایع جرم گیر قوی محصولی است که می‌تواند تاثیر قابل توجهی در پاکسازی سطوح مختلف از قبیل کاشی و ظروف دیگر داشته باشد و به عبارتی قدرت پاک کنندگی قوی این محصول از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این جرم گیر است که باعث می‌شود تا سطح مورد نظر در زمانی اندک پاک شود و به این ترتیب سطحی کاملاً تمیز و عاری از عوامل میکروبی ایجاد گردد به این ترتیب این محصول نقش موثری در همه سطوح می‌تواند داشته باشد.

از ویژگی‌های دیگر این جرم گیر که می توان به آن اشاره کرد این است که بوی زننده و ناخوشایندی معمولاً دارد اما امروزه نوع بدون بو و معطر آن نیز وجود دارد که نقش مهمی در کیفیت هوای خانه خواهد داشت بنابراین امروزه به جای استفاده از جرم گیر های با بوی نامطلوب می‌توان انواع بدون بو و حتی دارای رایحه خوب آن را مورد استفاده قرار داد و به این ترتیب از این محصول برای کارکردهای مشخصا در خانه و آشپزخانه استفاده نمود.

از دیگر ویژگی های این محصول که می تواند به آن اشاره کرد خواص فیزیکی آن است که فوم اسفنجی پادری بوده و اندکی حالت لزج دارد به این معنی که وقتی بر روی سطوح مختلف قرار می‌گیرد نوعی حالت چربی در آنها ایجاد می‌کند و این از خصوصیات ویژه این محصول است که باعث می‌شود کاملاً سطوح را تمیز کاری اکند.

این محصول با قدرت فراوان می تواند برای پاکسازی سطوح از آلودگی و کثیفی یا چربی مورد استفاده قرار گیرد و در زمانی اندک جرم‌گیری می‌تواند نقش تمیز کننده قوی را ایفا کند به همین دلیل است که وجود آن در همه خانه ها لازم است.

موارد استفاده از جرم گیر

کاربرد جرم گیر می تواند بسیار متفاوت باشد و با آن می‌توان نسبت به تمیز کردن سطوح اقدام کرد که قدرت پاک کنندگی می تواند متفاوت باشد مثلا از این جرم گیر خاص می توان برای سطوح کاشی و سرامیک استفاده کرد و به این ترتیب رسوب های آهکی و چربی را که بر روی آنها ایجاد شده است حذف نمود.

این محصول می‌تواند دارای کیفیت بسیار عالی برای ظروف آشپزخانه نیز باشد زیرا می‌تواند آنها را به راحتی از هر لکه و کثیفی پاک نماید همچنین مورد استفاده از جرم گیر مذکور تنها منحصر به بخش آشپزخانه و تمیز سازی ظروف و کفش نیست بلکه از آن می‌توان حتی برای رهاسازی لوله های فاضلاب خانگی استفاده کرد.

این محصول می‌تواند با قرار گرفتن در لوله پلی اتیلنی لایه های رسوب آهکی یا چربی را که به دیواره داخلی لوله فاضلابی اتصال پیدا کردند از آنها جدا کند و البته میزان این جدا کردن رابطه مستقیمی با قدرت جرم گیر دارد که هر چقدر قوی تر باشد جرم های بیشتری را از داخل لوله جدا می کند و به این ترتیب این محصول قادر خواهد بود تا بهترین حالت ممکن به این لوله ها باز گرداند و از گرفتگی آنها نیز جلوگیری کند.

این جرم گیر می‌تواند به طور تخصصی برای تمیز بودن کف مورد استفاده قرار بگیرد و استفاده همزمان از شوینده های کف زا می تواند قدرت پاک کنندگی را بسیار بالا ببرد؛ از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به نقش آن در سطوح سنگی، اپوکسی، پارکت، سیمان و موزاییک اشاره کرد که می تواند بر روی آنها تاثیر بگذارد و آنها را به جلای اولیه بازگرداند.

طریقه استفاده از جرم گیر سطوح

طریقه استفاده از جرم گیر سطوح استفاده از جرم گیر می‌تواند به دو روش دستی و مکانیزه انجام شود که در روش مکانیزه معمولاً با استفاده از پولیشر که نوعی دستگاه پولیش است برای تمیز کردن کف مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به این ترتیب این دستگاه نظافت صنعتی با استفاده از جرم گیر می تواند کف سنگ یا سرامیک را به طور کامل پاک و پولیش کند که از مزیت‌های خاص این جرم گیر محسوب می‌شود همچنین با استفاده از برس می توان به روش دستی نظافت سطوح و پاک سازی آنها را انجام داد

این محصول هیچ کفی از خود تولید نمی‌کند و استفاده از شوینده های کف زا می تواند همراه با آن مناسب تر باشد در این روش از جرم گیر به همراه یک وسیله شستشو مانند اسکاج استفاده می‌شود و با ریختن مایع بر روی کف یا ظروف و اسکاج کشیدن می توان به راحتی نظافت را انجام داد بنابراین برای استفاده از این جرم گیر می تواند از روش های یاد شده استفاده کرد.

در زمینه نحوه مصرف این محصول باید این نکته را در نظر داشت که باید سطح کثیف به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه با این ماده شوینده در ارتباط باشد و به وسیله اسکاج می‌تواند به راحتی شستشو را انجام داد و آبکشی نهایی را عملی کرد تا به این ترتیب با روشی بسیار ساده امکان پاک سازی سطوح از این لکه ها وجود داشته باشد.

این محصول برای تمیز کردن ظروفی است که از آنها برای نوشیدنی هایی مانند چای استفاده می شود که تحت تاثیر آنها می توانند تغییر رنگ داشته باشند و به این ترتیب می توان مقداری از آن را در داخل یک کاسه ریخت و ظروف را در آن قرار داده و به این ترتیب با استفاده از اسکاج نسبت به شستشوی ظروف اقدام کرد تا در نهایت آنچه به دست می آید ظروف شیشه ای بسیار شفاف و زیبا است که از درخشانی خاصی نیز برخوردار است.

توصیه های ایمنی در مصرف جرم گیر

در مصرف جرم گیر باید به چند نکته توجه شود زیرا یک ترکیب شیمیایی و شوینده خطرناک است و حین استفاده به سلامت خود توجه بسیار زیادی نمود و به توصیه های ایمنی در این زمینه توجه کرد تا استفاده از این جرم گیر باعث ایجاد ناراحتی در فرد نشود.

نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که جرم گیر در همان ظرف مورد استفاده قرار بگیرد و از جابجایی آن به ظروف دیگر خودداری شود و به این ترتیب این محصول می‌تواند تأثیرات نامطلوبی در صورت استنشاق بوی آن بر سلامت عمومی بدن داشته باشد بنابراین تا حد امکان باید با روش های مختلف از استنشاق بوی و گاز متساعد شده از این جرم گیر خودداری نمود.

در مصرف این محصول باید حتماً از دستکش استفاده شود و در استفاده از آن در محیط بسته باید بدون استثنا ماسک باید مورد استفاده قرار بگیرد و به این ترتیب این محصول می تواند حداکثر کارایی و عملکرد را برای شستشوی ظروف داشته باشد.

از دیگر توصیه های ایمنی در مورد این محصول می‌توان به عدم استفاده از آن در فضای بسته اشاره نموده چون اگر در محیط اینچنینی مورد استفاده قرار بگیرد در هر صورت مقداری از گازهای متصاعد شده از این محلول به هوا می‌رود و استنشاق می گردد که در برخی موارد می‌تواند باعث ایجاد استفراغ و سرگیجه نیز بشود همچنین این نکته را باید در نظر داشت که حجم استفاده از این محلول باید کم باشد به این معنی که نباید به یکباره حجم زیادی از آنها استفاده کرد زیرا می تواند تاثیر نامطلوب و سلامتی بدن داشته باشد و به این ترتیب است که گفته می شود این محصول برای آشپزخانه های خانگی می تواند ایده آل باشد.

جرم گیری های قدیمی دارای بوی بسیار نامساعد بوده به طوری که استفاده از آنها در یک گوشه خانه مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه باعث پراکنده شدن بوی نامطلوب آن در کل فضای ساختمان می‌شود اما امروزه برای این مشکل راه حل مناسبی در نظر گرفته شده است و جرم گیر معطر تولید شده که برخلاف نوع معمولی و ساده دارای بوی بسیار مناسبی است به این شکل که از آن در رایحه های لیمو و گل های مختلف استفاده شده است بنابراین کاربرد این محصول در محیط خانه باعث ایجاد بوی نامطلوب در آن نمی شود و برعکس بوی عطرهای خوشایند از این محصول به دست می‌آید.

خرید جرم گیر معطر 4لیتری

خرید جرم گیر معطر 4لیتری جرم گیری 4 لیتری از بهترین انواع جرم گیر ها از نظر حجم می باشد زیرا می‌تواند برای استفاده در خانه از نظر اقتصادی به صرفه باشد و به این ترتیب این حجم از جرم گیر در فروشگاه‌های عرضه آنها مانند سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بسیار پرکاربرد است و تقریباً بدون استثنا در هر فروشگاه و سوپرمارکت می توان آن را مشاهده کرد.

برای خرید این جرم گیر می توان به طور مستقیم با فروشنده آن در کشور ارتباط برقرار کرد و به این ترتیب این محصول را از همان مبداء کارخانه اولیه خریداری نمود و آن را برای خود درخواست داد تا در زمانی کوتاه به خریداران عرضه شود همچنین خرید از طریق شبکه های مجازی نیز به راحتی ممکن است و خریداران می‌توانند خرید خود را بی واسطه و عمده از این فروشنده تامین کننده و به این ترتیب آن را در بسته بندی های مناسب برای آدرس خود درخواست دهند.

این جرم گیر دارای بسته بندی های پلاستیکی با حجم مشخص است که تنوع در زیبایی آن می‌تواند نظر مخاطبان و خریداران این محصول را به خود جلب کند.

پخش عمده جرم گیر 4 لیتری

پخش جرم گیر 4لیتری توسط فروشنده جرم گیر با قیمت مناسب انجام می‌شود و کسانی که مایل به تهیه این جرم گیر هستند می‌توانند از طریق پخش کننده نیاز خود را به بهترین وجه تامین کنند؛ بخش این جرم گیری در کشور با روش مناسب انجام می‌شود و در پخش عمده قیمت خرید هر یک از این جرم گیر ها کمترین مقدار ممکن در نظر گرفته شده است تا خریداران عمده و صادرکنندگان این جرم گیر بتوانند از آن برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده کنند.

پخش به صورت اینترنتی از طریق شبکه های مجازی انجام شود و خریداران می توانند با مراجعه به این شبکه ها نسبت به سفارش محصول اقدام کنند و بهترین آن در آدرسی که انتظار دارند دریافت نمایند؛ در بخش محصول هزینه های درخواست آن کم می باشد چون نیازی به حضور فیزیکی در محل ندارد و می توان از طریق اینترنتی خرید این را برای هر جای کشور در این حجم انجام داد.

پخش عمده این جرم گیر برای صادرکنندگان می‌تواند فرصتی کم نظیر باشد و به آنها کمک کند از ارزانی این محصول برای کسب درآمد فراوان و با سرمایه گذاری کم استفاده کنند و به این ترتیب صادرات این محصول به کشورهای گوناگون را انجام داده و این محصول ایرانی را با این برند چهار لیتری به مشتریان خارج از کشور ارائه کنند.

فروشنده مستقیم جرم گیر 4لیتری

فروشنده مستقیم جرم گیر 4لیتری جرم گیر ۴ لیتری محصولی است که در بهترین ظرف ها با شکل هندسی مناسبی که دارند به مشتریان این محصول داخل و خارج ارائه شوند و کسانی که در مقدار زیاد به این جرم گیر نیاز دارند می توانند از طریق این فروشنده با خرید مستقیم به آن دسترسی داشته باشند.

فروشنده جرم گیر مذکور بهترین کیفیت این محصول را به مشتریان ارائه می کند و این اطمینان را به خریداران می‌دهد که جرم گیر بتواند بالاترین سطح تمیز سازی را در ظروف مختلف انجام دهد همچنین ظرفی را که برای این محصول و نگهداری آن در اختیار دارد بسیار مناسب است و خریداران می‌توانند در تماس مستقیم با فروشنده نسبت به استعلام قیمت جرم گیر 4لیتری اقدام کنند و به این شکل این محصول را پس از آگاهی از قیمت روز آن درخواست نمایند.

این محصول در ظرف های پلمپ با حفظ کیفیت و در اسرع وقت برای آنها رزرو و در اختیارشان قرار می دهد تا بتوانند از این محصول با کیفیت برای کسب سود و درآمد بیشتر استفاده کنند و چون مرزهای زمینی کشور ما با همسایگان بسیار زیاد است و تعداد همسایگان ما زیاد هستند می توان انتظار داشت که صادرات این محصول با بازار فروش خوبی در کشورهای اطراف آن مواجه شود و به این ترتیب این محصول بسیار راحت در این بازارها به فروش برسد.

قیمت ارائه این جرم گیر در داخل کشور ارزان است و همه مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت آن داخلی می باشد بنابراین صادر کنندگان می توانند ارزانتر از هر جای این محصول را به دست آورد و به راحتی با نمونه های مشابه خارجی در بازار کشورهای همسایه رقابت نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما