فروشنده بهترین پودر لباسشویی فله ارزان

استفاده از انواع پودرهای لباسشویی برای لباس ها الزامی است‌. هر نمونه از این پودرها مزیت های خاص خود را دارند و از رایحه خاصی برخوردارند.

فروشنده بهترین پودر لباسشویی ارزان فله در این زمینه خدمات رسانی می کنند و افراد می توانند در هر نقطه از کشور بهترین نمونه از آن را در اختیار داشته باشند.

فروشنده بهترین پودر لباسشویی فله ارزان

پودر لباسشویی از چه موادی تولید میشود؟

پودر لباسشویی از چه موادی تولید میشود؟ پودر های لباسشویی از چندین قسمت تشکیل شده اند که از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم

  • سورفاکتانت ها
  • آنزیم ها
  • سفید کننده ها
  • سازنده ها
  • پلیمرها

باید بگویم که مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی و فرمولاسیون هر یک از آن ها بسیار متنوع می باشد و به همین دلیل قدرت لکه بری پودر لباسشویی متفاوت است.

اما سورفاکتانت از جزو اصلی پاک کننده لکه ها به حساب می‌ آید آنها می‌ توانند چربی‌ های موجود در سطح پارچه را بسیار سریع از بین ببرند و روی لکه ها و مواد غذایی باقیمانده تأثیر بسزایی خواهند گذاشت. در فرایند تولید پودر لباسشویی از چندی سورفاکتانت استفاده شده است.

علاوه بر این آنزیم ها پروتئین هایی در از بین بردن لکه ها و باقیمانده های مواد غذایی هستند که عملکرد بسیار عالی دارند هر یک از آنها می‌توانند لکه خاصی را از بین ببرد از طرفی سفید کننده های موجود در پودر لباسشویی لباس شما را روشن‌ تر خواهد کرد و لکه های رنگی بر سطح آن را از بین می برد.

آشنایی با انواع پودر لباسشویی

در حال حاضر ما دارای تنوع بسیار زیادی از پودر رختشویی هستیم که کارخانه های تولید کننده آن ها، پودر ها را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهند.

از بهترین و با کیفیت ترین انواع این پودرها، می توانیم به پودر لباسشویی پرسیل اشاره داشته باشیم. این پودر که در جعبه ۵۰۰ گرمی ارائه می‌شود، قابلیت چربی زدایی بسیار عالی دارد و دارای رایحه اسطوخودوس می‌باشد. در از بین بردن سخت‌ ترین لکه ها بسیار کاراست که در آب سرد هم به خوبی عمل می‌کند.

پودر لباسشویی تاژ هم یکی از قدیمی ترین انواع پودر های موجود در بازار است که قابلیت چربی زدایی بسیار خوبی دارد. رایحه این نمونه از پودرها از گل های بهاری است که سازگاری زیادی با محیط زیست دارد. همچنین می‌ تواند لکه های خون و پروتئینی، روغن و نشاسته را از بین ببرد. می‌ تواند مانع از چرک مردگی پارچه شود و رنگ آن را به خوبی حفظ می کند.

پودر لباسشویی امو که کشور سازنده آن انگلیس می باشد، در بسته بندی ۴۰۰۰ گرمی ارائه می‌ شود و قابل چربی زدایی خوبی دارد. این نمونه از پودر لباسشویی رایحه خاصی ندارد و مخصوص شستشو با ماشین لباسشویی است. با مصرف کم ترین مقدار شوینده، می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و در حین شستشو نیازی به مایع سفیدکننده ندارید. همچنین این پودر رختشویی بسیار مقرون به صرفه است به نسبت مابقی انواع پودر، وزن بیشتر و قیمت به صرفه تری دارد.

پودر لباسشویی اکتیو یکی دیگر از انواع پودرهای لباسشویی است که در بسته های ۵۰۰ گرمی به بازار ارائه می‌شود و فاقد رایحه می‌ باشد. کشور سازنده آن ایران است و از چرک مردگی لباس جلوگیری می‌ کند. این پودر دارای مایع نرم کننده است و برای لباس های نیمه چرک ۲ پیمانه از آن کافیست.

در این مدل از پودرها از آنزیم های بسیار زیادی استفاده شده است و به راحتی به دلیل استفاده شدن این آنزیم ها می توانند لکه های حتی سختی را هم از بین ببرند، که این امر یکی از مزیت های کار می باشد. اما این پودرها علاوه بر آنزیم از رنگ دانه های بسیاری هم برخوردار بوده اند و همین امر باعث شده تا ما با انواع پودر رختشویی تندیس مواجه باشیم.

اما پودر رختشویی تندیس، در وزن های بسیاری تولید و ارائه می شود که از مهم ترین وزن های آن می توان به وزن های 5، 10 و 20 کیلویی اشاره کنیم.

اما پودر تندیس در کیسه های مناسبی هم ارائه و روانه بازار می شود که این بسته ها از تفاوت بالایی هم نسبت به کارخانه های تولیدی دیگر برخوردار است. در واقع این پودر رختشویی نسبت به بسیاری از محصولات مشابه بسیار با کیفیت تر بوده و در آن از آنزیم های قوی تری استفاده شده که روند استفاده آنزیم ها در این قبیل محصولات کنترل شده است که در صورت استفاده کردن زیاد هم به دست آسیبی وارد نخواهد شد.

در واقع این پودر از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است که در این صورت کار خانم های خانه دار هم بسیار راحت شده است. شما با تهیه پودر ماشین لباسشویی مناسب باعث حفظ کیفیت الیاف، رنگ پارچه و محفظه شوینده ماشین لباسشویی خود خواهید شد.

از نظر کاربردی ما دارای سه نمونه بود ماشین‌ لباسشویی هستیم که در این قسمت به ارائه مختصر هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

  • پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس‌های رنگی:

قدرت پاک کنندگی این پودرها به گونه ای تنظیم شده است که باعث تمیزی لباس شما می‌شود و لکه ها را بسیار سریع از بین می‌رود این در حالی است که به رنگ پارچه شما آسیبی وارد نخواهد کرد و درخشندگی آن از بین نمی رود، برای اینکه لباس رنگی خود را به خوبی مورد شستشو قرار دهید حتما از شوینده مخصوص و استاندارد به خود استفاده کنید شاید بسیاری از پودر ها از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار باشند اما می تواند باعث از بین بردن رنگ پارچه شما شوند و پوسیدگی پارچه را تسریع نمایند.

  • پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس‌های سفید:

ماشین لباسشویی مخصوص لباس های سفید از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار است و در عین حال باعث رنگ سفید پارچه می شود، این محصولات درخشندگی پارچه‌های سفید شما را حفظ می نمایند و با استفاده از آنها رنگ پارچه به هیچ عنوان کدر نخواهد شد.

  • پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس‌های نوزادان و کودکان:

این نمونه پودر ها بدون بو و آنزیم هستند و برای پوست نازک کودکان بهترین گزینه برای استفاده می شود، در واقع پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس نوزادان و کودکان، در عین از بین بردن باکتری‌ها، از پوست کودک محافظت می‌کند و باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نمی‌شود. این پودرها با عبارت «ویژه کودکان» علامت‌گذاری شده‌اند و برای مبتلایان به بیماران پوستی نیز توصیه می‌شوند.

پودر لباسشویی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

پودر لباسشویی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب پودر لباسشویی مناسب برای لباس شما بسیار اهمیت دارد، در صورتی که از پودر مناسبی در حین شست و شوی لباس خود استفاده نکنید، لباس شما پس از مدت کوتاهی کیفیت اصلی خود را از دست خواهد داد، رنگ آن تغییر می کند و کم‌ کم پوسیده می شود.

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی برند در زمینه انواع پودر لباسشویی ضدعفونی کننده وجود دارد که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند. اما شما با توجه به ویژگی‌ های پودر لباسشویی اعلا می توانید پودری مناسب را برای لباس های خود تهیه نمایید.

با پودر خوب الیاف رنگ پارچه شما به خوبی حفظ می شود، اما در ابتدای کار باید کاربرد پودر لباسشویی خود را مشخص کنید. در حال حاضر ما دارای پودر ماشین لباسشویی برای لباس‌ های رنگی، لباس لباس های سفید و لباس‌ های نوزادان و کودکان هستیم که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند.

به عنوان مثال پودر ماشین لباسشویی مناسب لباس رنگی از ساختار شیمیایی و مواد پاک‌ کنندگی متفاوتی تشکیل شده اند که می‌ تواند به سرعت لکه ها را از بین ببرد. این درحالی است که به رنگ پارچه شما آسیبی نخواهند رساند و درخشندگی آن ها را حفظ می نمایند. ماشین لباسشویی سفید قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد و باعث حفظ رنگ سفید پارچه شما خواهد شد.

اما پودر لباسشویی مخصوص لباس نوزادان و کودکان، شوینده هایی فاقد بو و اسانس شیمیایی هستند که به پوست نازک و حساس کودک شما هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد، این ماده علاوه بر اینکه میکروارگانیسم را از لباس حذف می‌ کنند باعث محافظت از پوست کودک شما خواهند شد.

تفاوت پودر لباسشویی و مایع لباسشویی

در صورتی که وارد فروشگاه و سوپرمارکت محلی شوید با طیف گسترده ای از انواع محصولات شوینده مواجه خواهید شد که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد، برای اینکه بفهمید برای تمیز کردن و شستشوی لباسهای خود از کدام محصولات استفاده نمایید کار دشواری در پیش دارید.

برای این که تفاوت بین انواع مختلف مواد شوینده را متوجه شدید بهتر است که به درک تفاوت آن ها برسید، بسیاری از افراد هنگام خرید بین پودر ماشین لباسشویی و مایع ماشین لباسشویی دچار تعلل می شود که در این قسمت به شما کمک می نماییم تا در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هر یک از انواع پودر لباسشویی و مایع لباسشویی موارد مثبت و منفی دارد، هر یک از این سری محصولات به یک اندازه در دسترس هستند و بین آن ها تفاوت های مهمی وجود دارد.

برای اینکه به درستی به تفاوت بین این سری از محصولات برسید باید به مواردی کثیری همچون قیمت، عملکرد، استفاده، اثرات زیست محیطی، ماندگاری و… هر یک از آنها توجه داشته باشید.

برای افرادی که صرفه اقتصادی اهمیت دارد بهترین گزینه استفاده از پودر ماشین لباسشویی می باشد، اندازه مصرف محصولات با پودر لباسشویی معادل مایع آن می‌باشد اما پودر لباسشویی نسبت مایع ارزانتر است، بنابراین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

علاوه بر این پودر لباسشویی به طور کلی از لحاظ عملکردی قوی تر است. به عنوان مثال برای از بین بردن لکه‌هایی که از بین بردنشان دشوارتر است مثل خون و گِل، پودر لباسشویی معمولا از مایعات بهتر عمل می‌کند. پودر همچنین می‌تواند مواد سفید کننده و روشن کننده بیشتری را دارا باشد، زیرا پودر خشک محیط پایدارتری نسبت به مایع دارد، به طوری که در مایع لباسشویی کنترل واکنش مایع با سایر مواد و آب دشوارتر است. یکی از مشکلات استفاده از پودر لباسشویی، بسته به مارک و ماشین لباسشویی شما باقی ماندن پودر سفید، به ویژه روی لباس‌های تیره رنگ است.

انواع پودر لباسشویی دستی در بسته بندی های مقوایی فروخته می‌شوند که این عناصر به راحتی بازیافت می شوند، اما هستند شرکت های تولیدی که محصولات خود را در بسته بندی های پلاستیکی ارائه می‌دهند و در نتیجه با محیط زیست سازگار نمی باشند، بنابراین بهتر است شما نسبت به خرید پودر لباسشویی در بسته بندی مقوایی اقدام نمایید.

مراکز خرید پودر لباسشویی ارزان

مراکز خرید پودر لباسشویی ارزان

با توجه به کارایی بالای این سری از محصولات، مراکز خرید پودر لباسشویی مرغوب بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند. این مراکز در مواردی به ارائه عمده پودر لباسشویی پرداخته و در این صورت افراد می‌ توانند با نازل‌ ترین قیمت محصول خود را تهیه کنند. با این وجود خریداران با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام داده اند و دست واسطه ای در کار نیست.

سفارش عمده پودر لباسشویی دستی ارزان

انواع پودرهای لباسشویی دستی به دلیل این که بسیار با کیفیت هستند به بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشور عراق صادر می شوند که البته بیش تر از همه به این کشورها پودرهای رخت شویی 10 کیلویی صادر شده است.

اما گفته می شود که در ایران بیش از همه، استان هایی مثل، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی و مازندران این قبیل محصولات را تولید می کنند و آن را روانه بازار می کنند.

اما در سراسر ایران حراجی هایی وجود دارند که این محصولات را با قیمت بسیار ارزانی ارائه می دهند و از طرفی هم خرید این قبیل محصولات به صورت عمده و کلی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است و سود اقتصادی بالایی هم دارد. البته که قیمت پودر رختشویی به کیفیت و مواد پاک کننده ای که در آن به کار رفته است بستگی دارد.

اما شما با ثبت سفارش عمده پودر لباسشویی ارزان خود از این درگاه اینترنتی می توانید قیمت را از این هم که هست نزولی تر کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

فروش مستقیم پودر لباسشویی ارزان

فروش مستقیم پودر لباسشویی ارزان با توجه به نیاز افراد مرکز فروش مستقیم پودر لباسشویی ارزان، در اقصی نقاط کشور به ارائه خدمات می پردازند و بهترین و با کیفیت ترین آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند، در حال حاضر مراکز خرید کثیری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها بهترین پودر رختشویی را تهیه نمایید.

یکی از آن ها مراجعه حضوری به مرکز فروش پودر لباسشویی می باشد اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی‌ شود؛ چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است، در این زمینه می‌ توانید از طریق درگاه اینترنتی نسبت به خرید بهترین پودر رختشویی خود اقدام کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

از طرفی مرکز صادرات پودر لباسشویی فله تولید ایران تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با کیفیت ترین محصولات را با حفظ کیفیت اصلی در اختیار مشتریان خود قرار دهد، بازرگانان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما