فروش انواع سفیدکننده معطر با قیمت ارزان

فروش انواع فوم اصلاح ژیلت معطر به دلیل ویژگی های که این محصولات دارند باعث گردیده تا به راحتی بتوان به منظور شستشو و ضدعفونی نمودن سطوح خانه و محل کار خود مورد استفاده قرار داد بدون این که هیچ نگرانی از ایجاد بوی بد آن داشته باشید.

فروش انواع سفیدکننده معطر با قیمت ارزان

مشخصات و ویژگی های انواع سفیدکننده

مشخصات و ویژگی های انواع سفیدکنندهفوم اسفنجی پادری در واقع نوعی از ماده شیمیایی متشکل از ترکیبات لکه بر و رنگ بر می باشد و خاصیت این را دارد که آلودگی ها و میکروب های موجود بر روی بافت لباس را از بین ببرد و به طور کلی آن را تمیز و سفید تر نماید.

انواع سفیدکننده ها عبارتند از:

  1. سفید کننده خانگی و یا کلر دار
    مواد سفید کننده ای که به منظور سفید کردن لباس و سطوح مورد استفاده قرار می گیرند، حاوی کلر می باشند.
    این نوع سفیدکننده در ترکیبات خود دارای هیپوکلریت سدیم است که به آن آب ژاول و یا وایتکس نیز گفته می شود. این نوع سفید کننده محلول در آب به صورت 5 و یا 10 درصد تولید و عرضه می شود.
    آب ژاول در واقع می توان گفت یک محلول ناپایدار می باشد به همین دلیل گاز کلر موجود در آن با سرعت 0.75 گرم روزانه از این محلول تبخیر می شود. وایتکس خاصیت قلیایی نیز دارد به گونه ای که PH نوع 5 درصد از این محصول 11 می باشد بنابراین ویژگی خورندگی نیز دارا می باشد.
  2. سفید کننده بدون کلر
    این نوع سفید کننده حاوی هیدروژن پراکسید و یا سدیم پر کربورات و یا سدیم پربورات میباشد.
  3. پودر سفید کننده
    دارای کلسیم هیپوکلریت می باشد.

مشخصات یکی از انواع سفید کننده ها مانند آب ژاول یا به اصطلاح سفید کننده های حاوی کلر می توان به خاصیت ضد عفونی کنندگی آن اشاره نمود، چرا که در آن کلر وجود دارد. همچنین اگر به این محلول مقداری کمی پربورات افزوده گردد قدرت سفیدکنندگی آن بالا می رود. البته شایان به ذکر است که این محلول یا هیپوکلریت شدیم از جمله محلول های ناپایدار به شمار می روند و اگر در مجاورت گرما و نور قرار گیرند بون OCL تجزیه شده و در نتیجه اکسیژن آزاد می گردد و از قدرت پاک کنندگی آن کاسته می شود.

بنابراین به منظور بسته بندی و نگهداری آن باید در ظروف مات و دور از نور و گرما انبار و نگهداری شوند، همچنین حتما هنگام خرید این محصول به تاریخ تولید آن نیز توجه داشته باشید که هر چه از تاریخ تولید آن مدت زمان زیادی نگذشته بود خاصیت پاک کنندگی بهتری دارد چرا که این محلول در گذر زمان نیز آسانی تجزیه می شوند.

بهترین و خوشبوترین سفیدکننده های بهداشتی

فروش سفیدکننده خوشبو و معطر به دلیل این که از جمله بهترین سفیدکننده های بهداشتی بشمار می رود امروزه بسیار رونق یافته است. یکی از جمله رایحه های بکار برده شده در تهیه آن ها لیمو می باشد این محصولات علاوه بر رایحه بسیار دلانگیز دارای خاصیت های دیگری چون قدرت لکه بری بسیار بالا و فوری از روی ظورف و سطوح، ضدعفونی کنندگی و از بین بردن انواع میکروب ها اعم از باکتری، ویروس، قارچ و …

چند نکته که هنگام استفاده از این محصول به منظور شستشوی لباس خود به آن ها باید دقت داشت عبارتند از:

  • پیشنهاد می گردد قبل از استفاده از این محصول بر روی لباس مورد نظر خود بر روی پارچه بلا استفاده از همین جنس امتحان گردد تا واکنش آن را در برابر سفید کننده مشاهده کنید.
  • به هیچ عنوان مایع سفید کننده را به صورت مستقیم بر روی لباس های خود نریزید چرا که باعث آسیب رساندن به بافت پارچه و همچنین در بعضی از مواقع سوراخ شدن آن می شوید.
  • استفاده کردن از این مایع سفید کننده به صورت مکرر باعث تغییر رنگ و زرد شدن لباس سفید می شود.
  • برای شستشوی البسه ای که از جنس ابریشم، استات، پشم، اسپاندکس و … می باشد نمی توان از این محلول سفید کننده استفاده نمود.
  • قبل از استفاده از این محصول حتما دستورالعمل مراقبت که بر روی البسه قید شده است را به دقت بخوانید و سپس اقدام به شستشو نماید.

قابلیت ها و کاربرد های مایع و پودر سفیدکننده

قابلیت ها و کاربرد های مایع و پودر سفیدکنندهمتداول ترین ماده ای که به عنوان یک سفید کننده بکار برده می شود، آب ژاول می باشد. آب ژاول در زبان فارسی، مایع سفید کننده و یا وایتکس بیان می شود و در واقع محلولی برای گند زدایی و بو زدایی است و از آن در تهیه و ساخت انواع مایع های سفید کننده و در صنایع مختلف اعم از صنایع بهداشتی، صنایع تولید کاغذ و مقوا، نساجی و … استفاده می شود.

از جمله کاربرد های این مایع سفیدکننده وایتکس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ضد عفونی کردن و دفع بو
    در واقع به عنوان یک ماده برای ضد عفونی کردن و همچنین به عنوان یک ماده برای دفع بو در محصولات لبنی، مخزن های آب، دفع فاضلاب ها بکار برده می شود. از وایتکس به منظور انجام فعالیت های خانگی مانند ضد عفونی کردن لگن ها، وان حمام، لباس ها، آشپزخانه و … بکار برده می شود.
    از این ماده ضد عفونی کننده در آزمایشگاه ها نیز که در معرض ویروس ها مانند هپاتیت می باشند استفاده می گردد. در مکان های توزیع و تهیه غذا نیز از این مایع سفید کننده استفاده می شود.
  • شستن زخم ها
    از محلول رقیق شده آب ژاول به منظور شستشوی زخم های باز آلوده که تازه نیستند، استفاده می شود. چرا که از این ماده در جنگ جهانی اول به منظور معالجه و درمان زخم ها به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و التیام بخش بکار برده میشد.
  • ضد عفونی لباس ها
    به منظور ضد عفونی کردن لباس ها در لباس شویی استفاده می شود و حتی می توانید با استفاده از آن به همراه آب گرم لباسشویی را ضدعفونی کنید، به این صورت که مقداری آب ژاول را داخل لباسشویی ریخته و به مدت ده دقیقه با آب داغ دستگاه کار کند.

کشور های مبدأ تولید کننده انواع سفیدکننده

آب ژاول توسط شخصی به نام برتوله در محله ژاول پاریس تولید شد به همین دلیل نیز به ژاول شهرت دارد. امروزه واردات سفیدکننده به دلیل فعالیت شرکت های تولید کننده بسیاری که این محصول را با کیفیت و تنوع بسیار بالا تولید می کنند، بسیار کاهش یافته است. این شرکت ها توانسته اند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین آزمایشگاه ها و افراد متخصص در این امر محصولات مرغوبی را تولید و علاوه بر تامین نیاز داخلی به بسیاری از کشور های همسایه مانند عراق، افغانستان و … صادر می نمایند.

فرآیند تولید آب ژاول به این صورت است که گاز کلر را در محلول سدیم هیدروکسید می دمند و همچنین آزمایش های نیز به منظور مشخص نمودن میزان کلر آزد و NaOH انجام می دهند. روش های تولید بهترین مایع سفید کننده در شرکت ها عبارتند از واکنش سود سوزآور با گاز کلر، تولید آب ژاول توسط الکترولیز محلول NaCl و تولید آب ژاول به کمک واکنش سدیم پی کربنات با کلسیم می باشد.

هنگام استفاده از این محصول باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد که عبارتند از:

  • درب بطری را پس از استفاده محکم ببندید و در جای خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.
  • هنگام استفاده از آن از دستکش برای محافظت از پوست دست و از عینک به منظور محافظت از پشم ها استفاده شود.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در صورتی که کسی به صورت ناآگاهانه از آن مقداری نوشید به منظور جلوگیری از مسمومیت به آن مقداری شیر بدهید.

آشنایی با رایحه های مختلف سفیدکننده

آشنایی با رایحه های مختلف سفیدکنندهسفید کننده های یکی از پر کاربرد ترین و متداول ترین پاک کننده های خانگی بشمار می روند و از جمله موثر ترین روش ها به منظور تمیز کردن انواع لکه ها و میکروب ها علی الخصوص باکتری ها و … بشمار می رود، اما همانطور که حتما می دانید هنگام استفاده از آن ها بوی نامطبوع کلر موجود در آن در محیط خانه و دست باقی می ماند و باعث آزار و ناراحتی شما می گردد.

در مجموع می توان گفت هیچکس تمایل ندارد که محیط خانه و دستش بوی نامطبوع کلر موجود در مواد شیمیایی بدهد و همچنین به دلیل زیان های که این بوی نامطبوع برای سلامتی انسان دارد بهتر است از پاک کننده های که به همان نسبت خاصیت پاک کنندگی و گندزدایی دارند و زیانشان کم است استفاده شود.

امروزه شرکت های تولیدکننده سفیدکننده برای رفع این مشکل محصولات خود را بدون بو یا معطر تولید می کنند. سفید کننده های معطر در ابتدا طی فرآیندی بو آن ها گرفته می شود و سپس با افزودن موادی با رایحه های خوش به فرمولاسیون آن ها محصولات خوشبو تولید می کنند.

این نوع وایتکس های معطر به دلیل داشتن رایحه های مختلف با بوی خوش از انتشار بوی گاز کلر در هوا هنگام استفاده جلوگیری می کند و به همین دلیل می توانید به آسانی از آن ها استفاده کنید و محیط خانه و کار خود را نیز خوشبو نماید.

آیا استفاده از سفیدکننده برای دست مضر است؟

قبل از استفاده از سفید کننده ها باید طرز درست استفاده کردن از آن ها را به خوبی بدانید به همین منظور ظرف محتوای سفید کننده را برداشته و توضیحاتی قید شده بر روی برچسب محصول را به دقت بخوانید، از جمله موارد ذکر شده بر روی برچسپ محصول می توان به میزان مصرف از آن در هر بار استفاده، نکات ایمنی و موارد مهم و ضرری دیگر قید گردیده است که حتما هنگام استفاده از آن باید به خوبی رعایت شود.

این نکات در سفیدکننده های دیگر فرق چندانی با هم ندارند در ادامه به طور کلی مختصری از توضیحات درج شده بر روی این محصولات خصوصا نوع کلر دار آن ها بیان خواهد شد.

  1. یکی از عوارض استفاده از وایتکس، تاثیر آن بر روی پوست می باشد چرا که به لایه های زیری پوست و ناخن نفوذ می کنند و باعث آسیب پوستی از جمله اگزما و یا التهاب می گردند که با خشکی، خارش و قرمزی همراه است. در صورتی که از این ماده به صورت مداوم استفاده شود بیماری پیشرفته تر می گردد و سلامت پوست به خطر می افتد همچنین باعث ایجاد گوشت های اضافه یا عارضه کلوئیدی نیز در قسمت پوست می شود.
    به همین منظور هنگام استفاده به منظور محافظت از پوست خود در برابر این ماده بهتر است دستکش بپوشید و پوست خود را در برابر خطرات ناشی استفاده از آن ایمن سازید.
  2. استفاده نادرست از مایع های سفید کننده علاوه بر این که بر روی پوست تاثیر مخربی دارند بر روی ریه نیز اثر می گذارند و از جمله عوارض جدی استفاده نا درست از آن بشمار می رود. پزشکان ریه بیان کرده اند بعد از استفاده نمودن از وایتکس به علت این که در ترکیبات خود کلر دارند، گاز کلر در هوا آزاد می شود و در صورت تنفس کردن، راه های هوایی بدن مخصوصا ریه ها تحت تاثیر آن قرار می گیرند و ملتهب می شوند.
    از جمله مشکلات تنفسی ناشی از استفاده آن می توان به تنگی نفس و سرفه اشاره نمود که در دراز مدت مشکلات ریوی را به وجود خواهد آورد.

انواع مایع سفیدکننده لباس کودک

انواع مایع سفیدکننده لباس کودکشاید تا به حال این مشکل برای کودکان شما نیز به وجود آمده باشد که پوست آن به دلیل تماس با انواع مواد شیمیایی دچار حساسیت پوستی شده است به گونه ای که این ماده شیمیایی حساسیت زا و تحریک کننده پوست کودک بوده است. به همین منظور برای پیشگیری از این مشکل باید البسه کودک را با مایع سفید کننده مخصوص کودکان که در ترکیبات آن از مواد ضد حساسیت و مناسب پوست کودک تهیه شده استفاده نمود.

انواع مایع های سفید کننده لباس کودک حاوی نرم کننده می باشند و به طور کلی یک محصول بسیار مناسب به منظور ایجاد نرم کنندگی  در انواع لباس های کودکان می باشد. از ویژگی های دیگر این محصول که آن را در گروه محصولات با خصوصیات منحصر به فرد قرار داده و باعث عملکرد بهتر آن شده است خاصیت ضد حساسیت زا بودن آن است، به گونه ای که پس از شستن لباس های کودکان با این مایع و تماس پوست کودک به لباس باعث ایجاد سرخ شدن و خارش پوست نمی گردد.

همچنین این محصول ضد الکتریسته ساکن می باشد و مانع انباشته شدن الکتریسته در لباس ها و ایجاد جرقه می شود به همین دلیل شما به راحتی می توانید لباس ها را تن کودکان خود کنید. این مایع ها مناسب برای شستشوی البسه با انواع ماشین های لباسشویی می باشد و در هر شرایط عملکرد یکسانی دارد.

همچنین گفتنی است که این محصولات دارای رایحه بسیار مطلوب و ملایمی نیز می باشند که باعث می گردد لباس ها پس از شستشو بوی بسیار خوبی بدهند و کودک از پوشیدن لباس های شسته شده احساس خشنودی نماید.

3

  1. اکثر سفید کننده هایی که داخل بازار هستند معمولا بوشون خیلی تند هستش اگر محصول واقعا اون بورو نداشته باشه ارزش خرید داره

  2. واقعا چقدر عالی که در تولید این محصول به فکر پوست و حساسیت کودکان هم بودید

  3. حقیقتا بوی خوبی داره و اصلا مثل سفید کننده های دیگه بوی تندی نداره توصیه میکنم حتما استفاده کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما