فروش عمده صابون مایع نوزاد

فوم اصلاح مردانه یکی از شوینده های محبوب مادران در امر نظافت فرزندان دلبندشان است. مصرف این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت بالا مزیت بیشتر نسبت به دیگر انواع صابون دارد. در این مقاله به مقایسه این نوع صابون و صابونهای معمولی خواهیم پرداخت. همچنین این مقاله راهنمایی مختصر در زمینه فروش عمده و خرید درست این محصول خواهد بود.

فروش عمده صابون مایع نوزاد

مقایسه صابون مایع نوزاد و صابون های معمولی

مقایسه صابون مایع نوزاد و صابون های معمولی سلامتی کودک امری بسیار مهم در مراقبت از او در مقابل انواع مختلف بیماریها می باشد. یکی از دغدغه های مهم مادران انتخاب شوینده های مناسب در امر بهداشت و نظافت این موجودات حساس و دوست داشتنی می باشد. در این میان مراقبت از پوست کودک و حفظ پاکیزگی او امری بسیار حیاتی ست. به همین منظور در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که آیا فوم اکلیلی انتخاب مناسبی در این راستاست یا خیر؟

از دیرباز همواره یکی از مقوله های مهم در امر شست و شوی کودکان پیشگیری از سوزش چشم آنها و کاهش عوارض ناشی از استفاده از شوینده های شیمیایی بر پوست کودکان می باشد. استفاده از صابون های مایع مخصوص نوزاد به دلیل پایین بودن خواص قلیایی و حتی pH خنثی عدم سوزش چشم نوزاد را در هنگام استحمام به همراه دارد. اما در مقابل صابون معمولی این خاصیت را دارا نبوده و به همین علت صابون مایع از مزیت بالاتری در این زمینه برخوردار می باشد.

علاوه بر این وجود پروتئین های مخصوص در این شوینده ها و همچنین وجود شوینده هایی حاوی اسیدهای چرب که ترکیباتی ملایم می باشند سبب عدم تحریک پوست حساس نوزادان می شود. وجود این اسیدهای چرب در صابون های معمولی باعث می شود علاوه بر وجود خاصیت پاک کنندگی بعد از شست و شو شاهد خشک شدن پوست نوزادان باشیم. خشک شدن زیاد و پایین آمدن سطح نامعقولی از چربی پوست سبب آسیب شده و برای پوست ضعیف کودک خطرناک است‌.

خرید بهترین صابون مایع نوزاد ایرانی

خرید بهترین صابون مایع نوزاد ایرانی تولید صابون مایع نوزاد مستلزم رعایت استانداردهای بهداشتی و اصول متعدد دیگری می باشد. برای مثال این محصولات باید فاقد هر گونه اسانس مصنوعی باشند تا کودک و والدین را درگیر حساسیت های پوستی بی مورد نکنند. البته کم پیش نمی آید که استفاده از شوینده های غیر استاندارد آن چنان تاثیر مخربی حتی بر پوست بزرگسالان بگذارند که متخصصین پوست در این موارد استفاده از صابون کودک را به این افراد پیشنهاد می کنند.

از دیگر موارد مهم استفاده از روغن گیاهی در تولید این محصول می باشد. خوشبختانه امروزه تولید کنندگان با توجه ویژه به این موارد اقدام به تولید بهترین انواع صابون های مایع نوزاد ایرانی می کنند.

برای خرید بهترین انواع این محصول بهتر به ویژگیها و ترکیبات به کار رفته در تولید آنها توجه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید صابون مایع نوزاد و اطلاع از قیمت این محصول و همچنین سفارش بهترین نوع آن با ما تماس بگیرد و از اطلاعات مفیدی که کارشناسان آگاه ما در این زمینه در اختیارتان قرار می دهند بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما