فروش کلی جرم گیر 4 لیتری

جرم گیر 4 لیتری یک محصول پاک کننده برای از بین بردن جرم، لک، کثیفی و درنهایت ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. انواع مختلفی از جرم گیر با فرمولاسیون متفاوت تهیه و در بازار به فروش می رسد که پرکاربردترین آنها جرم گیر سطوح، جرم گیر شیرآلات و جرم گیر شیشه است. فروشندگان و پخش کنندگان اصلی انواع مواد شوینده از قبیل مایع جرم گیر، به فروش کلی این محصول با کیفیتی بالا و قیمتی ارزان در سراسر کشور مشغول هستند.

فروش کلی جرم گیر 4 لیتری

دو مشخصه مهم جرم گیر باکیفیت

دو مشخصه مهم جرم گیر باکیفیت حفظ پاکیزگی و بهداشت یکی از مهمترین اصول اولیه زندگی بشر است و با رواج زندگی شهرنشینی و ورود انواع آلودگی ها به محیط زندگی یا کار، لزوم توجه و رسیدگی به بهداشت، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. در میان تمام مواد شوینده، نوع خاصی از پاک کننده های قوی وجود دارد که به جرم گیر شهرت دارند. انواع مختلفی از جرم گیر تهیه و تولید شده است که هریک کارایی مخصوص به خود را دارد.

جرم گیر سطوح برای پاک کردن سطوح مختلف از قبیل کاشی، سرامیک، سنگ و…،جرم گیر شیشه برای تمیز کردن هرگونه لک و چربی از روی تمامی سطوح شیشه ای و جرم گیر شیرآلات برای جلا دادن و پاکیزگی تمامی شیرآلات برنجی و استیل طراحی شده اند. هر جرم گیر باکیفیتی دارای مشخصه های فراوانی است، اما دو مورد از مهمترین ویژگی های این محصول به شرح زیر است:

بی خطر بودن برای سلامت انسان: تا چندی پیش محلول های جرم گیر به دلیل فرمولاسیون خاص و قوی که داشتند، درای گاز و بخارات مضر بوده که تنفس انسان را با مشکلات جدی مواجه می ساخت. امروزه انواع باکیفیت این محصول بدون گاز سمی و فاقد هرگونه ماده حساسیت زا که برای ریه خطرناک باشد، تولید می شود.

عملکرد سریع و موثر: جرم گیر باکیفیت دارای عملکرد سریع برای پاک کنندگی سطوح مختلف است و هیچگونه آسیبی به سطوح از قبیل کاشی، سرامیک، شیرآلات از جنس فلزات مختلف و … وارد نمی کند. به این معنی که باعث خورده شدن و ایجاد لک بر روی آنها نمی شود.

نکام مهم هنگام استفاده از جرم گیر شیرآلات

نکام مهم هنگام استفاده از جرم گیر شیرآلات استفاده از انواع شیرآلات در محیط آشپزخانه و سرویس حمام و دستشویی رواج بسیاری دارد. به دلیل استفاده مکرر از شیرآلات و قرار گرفتن آنها در محیط مرطوب، به مکان هایی مستعد برای رشد انواع باکتری، قارچ و میکروب تبدیل می شوند. مجاورت مداوم با آب، لک های فراوانی بر روی بدنه شیرآلات بوجود می آورد که شکل ظاهری آن را نازیبا کرده و رنگ بدنه را کدر می کند.

برای برق انداختن و جلا دادن انواع شیرآلات در ابتدا باید به جنس بدنه توجه کنید. برخی از شیرآلات مانند شلنگ دستشویی و … از جنس پلاستیک ساخته شده اند که استفاده از جرم گیر برای آنها توصیه نمی شود. در ابتدا توضیحاتی که روی بدنه جرم گیر درج و روی آن قید شده که برای تمیزی چه نوع سطوحی مناسب می باشد را مطالعه کنید.

توجه کنید اگر جرم گیر خریداری شده دارای بوی تندی است، احتمالا حاوی برخی گاز یا بخارات سمی بوده و حتما هنگام استفاده از آن، درب ها و پنجره ها را باز گذاشته و ماسک بر روی دهان و بینی داشته باشید. این نوع جرم گیر باید قادر به تمیزی و در عین حال ضدعفونی کردن شیرآلات باشد.

عرضه انواع جرم گیر سطوح

عرضه انواع جرم گیر سطوح عرضه انواع جرم گیر سطوح از سوی تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی صورت می گیرد. با خرید عمده و گالنی این محصول می توان از مزایای فروش عمده بهره مند شد و جرم گیر 4 لیتری را با قیمت ارزان تری در مقایسه با خرید جزئی آن، تهیه کرد. با تهیه جرم گیر باکیفیت و موثر می توان به راحتی تمامی سطوح آلوده را در منازل، شرکت ها، ادارات، رستوران ها، هتل ها و … تمیز کرد.

شرکت های پخش کننده در تمامی شهرهای ایران مشغول به فعالیت بوده و به منظور سهولت کار مشتریان، جرم گیر سطوح را در قوطی و یا بسته بندی های متفاوت در معرض فروش مستقیم قرار می دهند. با خرید مستقیم و عمده از پخش کنندگان اصلی می توان محصول را با قیمت مناسب تری دریافت کرد و در هزینه ها صرفه جویی خوبی به عمل آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما