مرجع فروش پودر رختشویی دستی عمده

پودر رختشویی دستی عمده را می توان از مرجع فروش انواع مواد شوینده و پودرهای شستشو با قیمتی ارزان تر تهیه کرد. این محصول برای شستشوی البسه با دست و بدون ماشین لباسشویی طراحی شده و در دو شکل پودر لباسشویی بدون آنزیم و پودر لباسشویی آنزیم دار در بازار موجود است. با تهیه پودر لباسشویی موثر و مرغوب می توان علاوه بر تمیزی کامل لباس ها، از حفظ کیفیت آنها نیز اطمینان داشت و آسیبی به بافت اصلی پارچه وارد نکرد.

مرجع فروش پودر رختشویی دستی عمده

مهمترین ویژگی پودر رختشویی دستی

مهمترین ویژگی پودر رختشویی دستی برای شستن البسه با جنس های مختلف دو راهکار وجود دارد که یکی شستشو در ماشین لباسشویی و دیگری شستشو با دست می باشد. همواره شستشوی لباس با دست به دلیل حفظ کیفیت و آسیب نرساندن به بافت اصلی لباس، دارای اولویت بوده است. برای این منظور باید از پودر رختشویی دستی استفاده شود که قابل ریختن در ماشین لباسشویی نیست و فقط برای شستشوی دستی طراحی شده اند.

از ویژگی های مهم پودر دستی می توان به قدرت پاک کنندگی آن اشاره کرد که در عین حال، آسیبی هم به بافت اصلی پارچه وارد نمی کند. این نوع پودر در سه مدل مختلف برای لباس های رنگی، لباس های سفید و لباس برای افراد حساس (مانند نوزادان و کودکان) تولید می شود. با استفاده پودر مخصوص لباس های رنگی می توان مطمئن بود ضمن پاکیزگی کامل لباس، رنگ آن نرفته و بور نمی شود.

پودرهایی که برای شستشوی لباس های سفید بکار می روند دارای قدرت سفیدکنندگی بوده و به درخشش و لکه بری بهتر این نوع البسه کمک خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های برتر پودر دستی، قدرت کف کنندگی بالای آن است. این نوع پودرها با کف زیادی که تولید می کنند، قادر هستند ماندگارترین لکه ها را هم به خوبی برطرف کرده و پاکیزگی کاملی بوجود آورند.

فرمولاسیون پودر دستی به نحوی است که حتی اگر حین استفاده آن از دستکش استفاده نشود، باز هم به پوست دست آسیبی نمی رساند.

فواید استفاده از پودر لباسشویی بدون آنزیم

فواید استفاده از پودر لباسشویی بدون آنزیم پودرهای دستی به دو شکل آنزیم دار و بدون انزیم تولید می شوند. پودر دستی آنزیم دار علاوه بر از بین بردن لکه ها و کثیفی از روی لباس، به آن نرمی و لطافت خاصی می بخشد. از پودر آنزیم دار برای شستشو در آب سرد هم می توان استفاده کرد. اما پودر لباسشویی بدون آنزیم، مخصوص افراد با پوست های حساس مانند کودکان و یا آن دسته از لباس هایی که دارای الیاف ظریف و نازک هستند، می باشد.

پودر بدون آنزیم هم قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و به حفظ کیفیت الیاف لباس کمک می کند. معمولا برای شستشوی لباس نوزادان و کودکان از این نوع پودر استفاده می شود تا اطمینان بالاتری در مورد عاری بودن از هرگونه ماده حساسیت زا در آنها وجود داشته باشد. در پودر رختشویی بدون آنزیم از مواد شیمیایی کمتری استفاده شده که هم برای سلامت انسان مناسب تر است و هم در حفظ بهتر محیط زیست، کارساز می باشد.

پودر بدون آنزیم هیچ تغییر رنگی در پارچه بوجود نمی آورد و پس از بارها شستشو موجب پوسیده شدن الیاف نخواهد شد. همچنین این محصول مانع از ایجاد حالت چرک مردگی بر روی لباس شده و درخشندگی اولیه را به آن بازمی گرداند.

مرکز خرید پودر لباسشویی عمده

مرکز خرید پودر لباسشویی عمده در مرکز خرید پودر لباسشویی عمده، می توان تنوع گسترده ای از نام های تجاری تولیدکننده انواع مواد شوینده و پودرهای مخصوص شستشوی لباس را مشاهده کرد. برای خرید عمده از فروشندگان این مرکز، بهتر است در ابتدا تحقیق کاملی در مورد میزان رضایت مشتریان از برندی خاص انجام شود تا پس از خرید عمده، برای فروش این محصول در بازار دچار مشکل نشد.

فروشندگان معتبر، ضمانت قابل قبولی درمورد کیفیت پودر رختشویی دستی ارائه می دهند که تضمین کننده کارایی و فروش بالای آن است. می توان با خرید عمده، از تخفیفات خوب فروشندگان بهره مند شد و پودر رختشویی دستی عمده را بطور مستقیم از تولیدکننده آن دریافت کرد. قیمت این محصول در خرید عمده ارزان تر از خرید جزئی محاسبه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما