مرکز توزیع پودر لبساشویی عمده

پودر لباسشویی عمده، یکی از محصولاتی است که در جامعه امروز بسیار پر فروش در و تنوعات بالایی وجود دارد. در مراکز توزیع این سری از پودرهای عمده، از بسته هایی که چند کیلویی و دارای مقادیر زیادی از این محصولات هستند، استفاده می کنند، این نوع بسته بندی های ارائه شده توسط برخی از عرضه کنندگان می تواند قیمت های مناسبی را برای مصرف کنندگان داشته باشد و به همین دلیل از تقاضای های زیادی نیز برخوردار می باشند.

مرکز توزیع پودر لبساشویی عمده

تاریخچه تولید پودر لباسشویی در ایران

تاریخچه تولید پودر لباسشویی در ایران تاریخی که از این نوع محصول به جای مانده است مربوط به اولین شوینده ای است که در بابل تولید شده است، صابون را که با استفاده از موادی خاص تهیه کردند، پس از سال ها بررسی و پژوهش بر روی مواد و ذرات این محصول، تونستند در سال های 1343 به بعد این پود های شویند لباشویی را تولید نمایند.

در کشور آلمان که در زمان جنگ جهانی اول دچار محدودیت هایی بودند، فردی این پودرها را به نام کشور خود تاسیس و تولید کرد و پس از آن زمان ها یان محصول را در کیفیت و انواع مختلفی در بازارها به فروش می رساندند. البته از همان زمان ها تولید کنندگان همه در جست و جو و آزمایشاتی بودند که بتوانند پودری را تولید و ارائه دهند که علاوه بر از بین بردن آلودگی های البسه، باعث خرابی و تغییر در شکل و اندازه لباس ها ایجاد نشود.

در همین راستا در کشور ما نیز که این محصولات را با توجه به مزیت هایی که باید دارا می بودند، در برند و نام های مختلفی به بازار ارائه کردند و هر یک از این پودرها را طبق موادی که در تولید آنها استفاده می کردند، برای نوعی از البسه ها موثر و کارساز بوده و هست.

پودر ماشین لباسشویی بدون بو، از گونه های پر مصرف و با کیفیتی است که در بازار ها می توان آنها را دریافت نمود، این گونه خاص از پودر را با استفاده از موادی بدون بو و البته ضرری تولید کرده اند که برای سلامتی انسان مضر و آسیب زننده نباشد.

درباره پودر ماشین لباسشویی بدون آنزیم بیشتر بدانیم

درباره پودر ماشین لباسشویی بدون آنزیم بیشتر بدانیم در این بحث که کدام پودر بهتر است، اول می رویم به سراغ پودرهایی که آنزیم دارند، این محصولات را برای لکه زدایی قوی و موثر به این پودر های لباسشویی اضافه می کنند،ف به علاوه با این نوع از مواد شویند انزیم دار، در برق و زمانی را که برای شست و شوی مناسب آودگی ها استفاده می کنند بسیار کم و ناچیز است.

البته برخی دیگر از این پودر ها را از آنزیم هایی تولید می کند در آب سرد نیز عملکردهای ویژه ای را دارند و می توانند به سرعت لکه های سخت را از بین ببرندف اما با همه این ویژگی ها این محصولات ذکر شه همیشه مقادیری از آن ها بر روی البسه باقی می مانند که خود می توانند باعث بروز حساسیت هایی برای پوست بدن باشند.

حال پودرهایی را که در تولیدات آنها از این انزیم ها استفاده نمی کنند، علاوه بر تمیزی و درخشندگی بالایی که برای لباس ها به وجود می آورند، می توانند رایحه و بوی خوشی را برای لباس ها در بر داشته باشند، با این مزیت ها، بازهم این نوع پودرها را می توان در آب های سرد استفاده کرد و از تغییر رنگ لباس ها و چرک مردگی البسه های سفید نیز جلوگیری می کنند.

پودر ماشین لباسشویی بدون آنزیم، دارای خاصیت های دیگری مانند، مناسب برای لباس های کودکان، مانع از آسیب زدن به بافت پارچه، ضد حساسیت و آلرژی و دارای لکه بری بسیار بالایی می باشند.

فروشنده بهترین پودر ماشین لباسشویی بدون بو

فروشنده بهترین پودر ماشین لباسشویی بدون بو پودر لباسشویی بدون سولفات نیز از دسته قدرت مند در لکه زدایی و از بین بردن سریع کثیفی ها است، فروشندگان این محصولات با توجه به نوع محصولی را که مشتریان می خواهند، انها را با ویژگی هایی که دارند، برای آنها توضیح می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما