کارخانه تولیدی پودر رختشویی دستی

پودر رختشویی دستی ، از پودر های شست شو می باشد این پودر ها دارای مزایای زیاد تری نسبت به پودر های دیگر می باشد. خرید این پودر ها از کارخانه تولیدی پودر رختشویی دستی، امکان پذیر است. این پودر ها قیمت مناسبی دارند و از حجم قابل توجهی برخوردار هستند. پودر های رخت شویی فارغ از جنس و رنگ پارچه ، برای همه ی پارچه ها متناسب می باشد‌.

کارخانه تولیدی پودر رختشویی دستی

مزیت استفاده از پودر رختشویی دستی

مزیت استفاده از پودر رختشویی دستی مزیت استفاده از پودر رختشویی دستی بسیار زیاد است. این محصول از پودر های شست شو می باشد که در آن آنزیم های قوی وجود ندارد به همین دلیل به پوست دست آسیبی وارد نمی کند. البته در هنگام استفاده از این محصول توجه کنید که دستکش دست کنید. این محصول دارای قیمتی مناسب تر از پودر های لباسشویی ماشینی می باشند. این محصولات در آب حل می شود و کفی زیاد ایجاد می‌کند. ترکیبات این محصول موجب آسیب رساندن و دست ها و پوست بدن نمی شود.

البته باید توجه کرد که پودر های دستی به علت کف زیادی که ایجاد می کند و به علت داشتن ترکیبات از بین برنده لکه ، به راحتی در مدت زمان کمی لباس ها را شست شو می دهد و لکه های موجود را از بین می برد به همین دلیل با استفاده از این محصول لباس ها در مدت زمان کمی شسته می شوند. این محصولات باعث تغییر شکل پارچه نمی شود و برای شست شوی انواع پتو ها و لباس ها و ملحفه ها کاربرد دارد.

بازار فروش پودر رختشویی کیلویی

بازار فروش پودر رختشویی کیلویی بازار فروش پودر رختشویی کیلویی در ایران وجود دارد. فروش این محصولات به صورت کیلویی و در حجم مناسب بسیار مقرون به صرفه می باشد. افراد زیادی علاقه به خرید این محصول در حجم های زیاد دارند‌. این محصولات کاملا استاندارد هستند و به محیط اطراف و انسان هیچ گونه آسیب وارد نمی کنند.

پودر های رختشویی برای ماشین های لباس شویی طراحی نشده اند به همین دلیل برای ماشین لباس شویی مناسب نمی باشد. این پودر ها برای شست شو دستی طراحی و تولید شده اند. پودر های لباس شویی دستی امروزه نیز استفاده می شود. این پودر ها به علت کف زیاد از حجم خوبی برخوردار هستند. چرا که مقدار کمی از این پودر حجم کف زیادی تولید می کند.

پودر رختشویی کیلویی، در وزن های مختلفی به فروش می رسند. پودر لباسشویی خانگی، برای شست شوی انواع رنگ لباس می باشد و همه ی الیاف ها را شست شو می دهد و این محصولات باعث از بین رفتن رنگ و شکل الیاف نمی شوند و بوی نامطبوعی به آن نمی دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما