تولید و ساخت بهترین مایع دستشویی ایرانی

از جمله مایعاتی که استفاده از آن زیاد است، نوع دستشویی می باشد. تولید و ساخت بهترین مایع دستشویی ایرانی را امروزه بسیاری از شرکت ها انجام می دهند. اما یک محصول خوب، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ این مایعات از چه ترکیباتی ساخته می شوند؟ به این موارد سعی شده در مطلب حاضر اشاره گردد. تولید و ساخت بهترین مایع دستشویی ایرانی

بهترین تولید کنندگان انواع مایع دستشویی را بشناسید

بهترین تولید کنندگان انواع مایع دستشویی را بشناسیدمایعات دستشویی از جمله پر مصرف ترین نوع شوینده ها است. این محصول جایگزین مناسبی به جای صابون های جامد شده که نمی توان از آنها به دلیل موارد بهداشتی در هر جایی استفاده کرد.

امروزه مایعاتی مانند مایع ظرفشویی اکتیو 4 لیتری و انواع مایع دستشویی، کار را بسیار راحت کرده و دیگر دغدغه استفاده چندین مرتبه ای از یک قالب مخصوص را نداریم.

در هر حال، این مایعات خود به نوعی مایع صابون نیز گفته می شوند. آنان را در حال حاضر بهترین تولید کنندگان می سازند؛ اما منظور از انواع مایع دستشویی چیست؟ چگونه آن را طبقه بندی می کنند؟ در این حوزه مسائل گوناگونی را می توان مطرح کرد که هر کدام از آنها به نوبه خود، مهم و ارزشمند می باشند.

برای مثال، این مایعات را می شود از نظر کیفیت دسته بندی نمود. آنان را طبعاً همه شرکت ها به یکسان نمی سازند و تفاوت هایی بین شان وجود دارد که این موضوع بر می گردد به فرمولاسیون و دستگاه هایی که در تولیدشان استفاده می شود. پس از نظر کیفیت می توان گفت که تفاوت هایی وجود دارد.

محصول را عموماً در رایحه های مختلفی تولید می کنند و رنگ های شان هم با همدیگر فرق دارد. پس از این منظر نیز شاهد این هستیم که می توان مایعات مخصوص شستشوی دست را به چندین دسته تقسیم بندی کنیم. از سویی، این نوع از مایعات را از نظر بسته بندی هم دسته بندی می کنند.

همانگونه که مشاهده می کنید، تولیدی ها در کار ساخت انواع زیادی از خانواده بزرگ شوینده های مخصوص دست می باشند. البته خوب است بدانید که برخی از آنها تنها برای شستن دست و بعضی دیگر را برای شستن دست و صورت می سازند که کاربردهای آنان برای حفظ بهتر پوست، متفاوت است.

همینطور این مایعات را در دو بخش اصلی تقسیم بندی می کنند که عبارت از فومی و کرمی می باشند. درباره این موضوع به صورت همه جانبه در بخش های دیگری صحبت خواهیم کرد. ولی یک مایع خوب بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای پاسخ به این مسئله در بخش بعدی توضیحات ارائه می شود.

مایع دستشویی درجه یک و ویژگی های آن

همواره مصرف کنندگان به دنبال این بوده اند تا بتوانند یک مایع دستشویی خوب و کاربردی را به دست آورند. تولیدکننده مایع دستشویی همانگونه که گفتیم محصولات خود را در تنوع بالایی می سازد. اما مایع دستشویی درجه یک یک سری مشخصات دارد که به چهار دسته اصلی می شود آنان را تقسیم کرد. به این نکات توجه داشته باشید:

  1. قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. این موضوع در راس یک محصول با کیفیت قرار دارد. چربی زدایی و پاک کردن لکه هایی که بر اثر کارهای گوناگون روی دست می ماند را بتواند به راحتی از بین ببرد.
  2. غلظت آن مناسب باشد. یعنی این که شما با مقدار کمی از مایع، بتوانید کاملاً دست خود را از هر گونه چربی و لکه بزدایید. این نوع از محصول، مقرون به صرفه است.
  3. از خشک شدن پوست پیشگیری کند. بسیاری از مصرف کنندگان نگران همین موضوع می باشند. هم اکنون برندهای گوناگون و مطرح بر از فرمولاسیونی استفاده می نمایند که از جمله ترکیبات شیمیایی، از ویتامین های ای و ب به همراه گلیسیرین کار می گیرند. این موضوع سبب شده تا خون بهتر گردش پیدا کند و دست نرم شود.
  4. خوشبو باشد. یقیناً این موضوع هم اهمیت خاصی دارد و به آن کارخانه مایع دستشویی نیز توجه ویژه ای می کند. به هر حال مصرف کننده دوست دارد تا دستش پس از شستشو بوی خوبی بدهد. برای همین است که رایحه های مختلفی ساخته شده اند که هر کس بر اساس سلیقه بتواند محصول را انتخاب کند.

این ها از جمله موارد مهمی اند که می تواند در هنگام تهیه یک مایع دستشویی فوق العاده خوب، آنان را در نظر داشت. از ظرفی، توجه به موارد دیگر هم می تواند شما را در این خصوص راهنمایی کند. برای نمونه، تهیه برند مطرح، نگاه کردن به نشان های استاندارد، ترکیبات مناسب، داشتن تاریخ مصرف و سایر موارد دیگر از این قبیل.

کدام مایع دستشویی بهتر است؟ فومی یا کرمی؟

کدام مایع دستشویی بهتر است؟ فومی یا کرمی؟قبل از این اشاره کردیم که مایعات دستشویی را می شود به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد؛ ولی کدام بهتر است؟ فومی یا کرمی؟ در این زمینه نخست می بایستی آنان را معرفی کنیم تا اینگونه بهتر بتوانید تفکیکی بین هر دو داشته باشید.

  • مایع دستشویی فومی: از نظر اقتصادی به صرفه تر است و همینطور به پوست دست ها نیز آسیبی وارد نمی کند و باعث نمی‌ ‌‌گردد تا پوست خشک و زیر شود. یک قطره از این مایع در یک پمپ مخصوص تبدیل به مقدار زیادی کف می شود. عموماً چنین محصولی را در رستوران ها و مکان های عمومی بیشتر استفاده می کنند.
  • مایع دستشویی کرمی: نوع متداول محصول است که در اکثر جاها می توان آن را به راحتی مشاهده کرد. نرم کنندگی فوق العاده ای دارد و از سوی دیگر، ضد حساسیت می باشد و شما پس از استفاده از آن، حس خوبی دارید و دیگر نگران سلامتی پوست دستتان نیستید. این مایع، چربی روی دست را از بین نمی برد.

همانطور که می بینید، یک سری از تفاوت ها میان هر دو وجود دارد و این امری طبیعی می باشد؛ زیرا که هر محصولی بهر کاری ساخته می شود. روی هم رفته، اینچنین کالاهایی را به راحتی می توانید مورد استفاده قرار دهید. هر دوی این گزینه ها که برای تان ذکر کردیم، مناسب برای مکان های خاصی می باشند.

نوع کرمی را عموماً در خانه و مراکز بهداشتی کار می گیرند. هر یک از این مایعات ویژگی های خاص خود را دارند و به راحتی نمی شود تفکیکی بین شان ایجاد نمود. به هر حال، شما می توانید با در نظر داشت تعریفی که از آنان داشتیم، همان نوعی که به نظرتان بهتر می رسد و مناسب دست هایتان است را انتخاب کنید.

جدیدترین و متنوع ترین انواع مایع دستشویی ایرانی

امروزه مایع دستشویی ایرانی در جدیدترین و متنوع ترین انواع آن ساخته می شود. این محصولات به دلیل اهمیت ویژه ای که دارند، به یکی از پرکاربردترین محصولات شوینده تبدیل شده اند. بی تردید روزانه از آن چندین بار کار می گیرند و اگر مایع مشخصات خوبی نداشته باشد، طبعاً می تواند آسیب های جدی ای به دست وارد کند.

در هر حال، شاهد این هستیم که بهترین مایعات در ایران ساخته می شوند. برندهای زیادی در این عرصه فعالیت می کنند و سعی دارند تا محصولاتی مرغوب را بسازند. گوناگونی و رقابتی هم که بین مارک ها مختلف ایجاد شده، سبب گردیده تا کالا بهترین کیفیت را پیدا کند و تنوع نیز در میان شان زیاد به چشم بخورد.

مایعاتی که هم اکنون وارد بازار می گردند، بیشتر از نقطه نظر قدرت پاک کنندگی و مرطوب بودن، موثر هستند. در کنار این موضوع، بحث رایحه نیز اهمیت ویژه ای دارد. در حال حاضر، راحت می شود آن عطری را که می خواهیم به دست آوریم برای مثال می شود از نوع سیب، گلابی، گل های مختلف، آلوئه ورا و شمار زیاد دیگر نام گرفت.

روی هم رفته، این مایعات نقش کلیدی ای در حفظ سلامتی انسان ها بازی می کنند و طبیعتاً این کیفیت بالای آنان است که می تواند کمک زیادی در این عرصه نماید.

کارخانه های تولید کننده مایع دستشویی در سراسر ایران

کارخانه های تولید کننده مایع دستشویی در سراسر ایراندر سراسر ایران، کارخانه های تولید کننده مایع دستشویی گوناگونی ایجاد شده اند که هر کدام از آن ها، با استفاده از ترکیبات مختلف و همینطور ماشین آلات گوناگون، به ساخت محصولاتی از این دست می پردازند. خوب است بدانید که در این زمینه هم نوع مواد اولیه و هم دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می گیرند، نقش اساسی دارند.

درباره نوع ترکیبات مواد اولیه می شود آنان را اینگونه معرفی کرد: پتاس، روغن برزک، عصاره ها و رنگ ها، الکل صنعتی، نمک های سدیم و اسید های چرب.

اما در زمینه تجهیزات، از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آنان وظایف خاص خود را دارند. عموماً برای تولید یک مایع خوب، از ماشین آلاتی کار می گیرند که از جنس استیل باشد. جداره های مخزنی که جهت ساخت به کار گرفته می شود، پلی اتیلنی هستند که بر اساس نوع کارایی، می توانند یک، دو و سه جداره باشند.

علت این که از این نوع پلیمر استفاده می شود، بیشتر به دلیل مقاومت بالا، عدم پخش رنگ و بو می باشد. این پلاستیک جلو رشد باکتری ها را هم می گیرد و باعث از بین رفتن شان نیز می شود. در هر صورت، برخی از شرکت ها بدون این پلیمری کار می گیرند که برای درست کردن دوباره مایع، استیل را به خوبی شستشو می دهند.

بد نیست بدانید که بهترین مایعات، به وسیله میکسرها خوب مخلوط می گردند. هر کدام از این دستگاه ها پره های ویژه ای دارند. این پره ها سبب می شود به خوبی کار ترکیب مواد اولیه انجام شود. در هر صورت، برای درست کردن انواع مایعات شوینده، از یک خط تولید استفاده به عمل می آید.

مایع دستشویی فله ای با ارزان ترین قیمت بازار

راه های مختلفی را می توان در پیش گرفت تا بشود مایع دستشویی با کیفیت و در همین حال، ارزان قیمت را به دست آورد. یکی از این روش ها، تهیه مایع دستشویی فله ای می باشد. شما می توانید این محصول را در گالن ها و بشکه های مخصوصی به دست آورید که وزن های بالای 3 لیتر دارند.

به این نکته توجه داشته باشید که منظور از فله ای، بیشتر حجم های بالا است. همچنین بیشتر مشاهده می کنیم که این نوع از محصول را به شکل بشکه های بزرگ که حاوی 220 لیتر می باشند نیز عرضه می کنند. اصولاً آن شمار از مکان هایی که مصرف بالایی دارند و یا برای صادرات محصول را می خواهند، به این شیوه کالا را می خرند.

در هر صورت، مایع دستشویی را می شود در هر رایحه و وزنی به دست آورد. نوع فله ای به دلیل حجم بالایی که بسته دارد، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. شما اگر قیمت چهار بسته یک لیتری را با یک گالن 4 لیتری در نظر بگیرید، راحت می توانید به این نتیجه برسید که از نقطه نظر هزینه، نوع بزرگ‌ تر مقرون به صرفه می باشد.

با همه این ها، گالن های از وزن های 3 لیتری تا 20 لیتری نیز عرضه می شوند. شما حتی در منزل نیز می توانید از آن به مرور زمان استفاده کنید. بیشتر مشاهده می شود که در رستوران ها و مکان های پر رفت و آمد، به شکل فله ای دستشویی خریداری می شود.

همچنین انواع مایع ظرفشویی پریل ۴ لیتری نیز جهت مصارف زیاد در حجم بالا تولید می گردد تا خرید برای آنها به صرفه باشد.

توجه داشته باشید که هر کدام از این مواد شوینده می توانند از نظر کیفیت، برند، رایحه و رنگ با همدیگر تفاوت هایی داشته باشند؛ ولی تنوع آنقدر بالا است که ساده می توانید آن نوعی را که در نظر دارید، به دست آورید. آنچه مسلم است، نوع فله ای ارزانتر از سایر گزینه ها می باشد.

انتخاب بهترین مایع دستشویی ساخت ایران

انتخاب بهترین مایع دستشویی ساخت ایرانبرای این که بتوانید انتخاب بهترین مایع دستشویی ساخت ایران را آسان انجام دهید، نیاز است که به برند، استانداردها و همینطور ترکیبات آن توجه داشته باشید. در بخش های پیشین هم اشاره به موارد گوناگونی نمودیم که نشان دهنده ویژگی های یک مایع با کیفیت بود. می توانید آنان را هم در نظر داشته و خرید را انجام دهید.

در کنار این، مایعاتی از این دست، در بسته بندی های گوناگونی تولید می شوند. این پک ها را می توان به اشکال مختلفی پیدا نمود و مورد استفاده قرار داد. بیشتر آنان درهای شان با هم فرق دارد. برای مثال، یک نوع فشاری است که راحت می توان از آن مایع را در آورد، نوع دیگر را بایستی سر و ته کرد و یک مدل گالنی، درهای پیچی دارد.

در این میان، هر یک وزن های مختلف خود را دارا هستند که بر اساس نیاز می توانید آنان را تهیه کنید. در این بخش به چند نمونه از اوزان این بسته ها اشاره می کنیم:

  • مایع دستشویی در وزن 500 میلی لیتر
  • مایع دستشویی در وزن 700 میلی لیتر
  • مایع دستشویی در وزن 1000 میلی لیتر
  • مایع دستشویی با وزن 3.750 میلی لیتر
  • مایع دستشویی با وزن 4000 میلی لیتر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما