خرید اینترنتی شامپو فرش خانگی نانو

شامپو فرش محصولی است بسیار پرکاربرد که از آن برای شستشو و تمیزی انواع فرش ماشینی و دستباف استفاده می کنند. امروزه در اثر توسعه تولیدات، شامپویی جدید با ساختاری کاملاً عالی روی کار آمده که فوم بروجرد فرش نانو نام دارد. این شامپو حین پاکیزه ساختن فرش، بیشترین میزان مراقبت را هم از آن به عمل آورده و شرط دسترسی سریع به آن، انتخاب گزینه خرید اینترنتی شامپو فرش است.

خرید اینترنتی شامپو فرش خانگی نانو

شامپو فروش با قدرت پاک کنندگی بالا و ارزان

شامپو فروش با قدرت پاک کنندگی بالا و ارزانفرش ها از گرانبهاترین اثاثیه منزل به شمار می روند که باید از آن ها نهایت مراقبت را به عمل آورد که بتوان حداقل چند سال را با آن ها سپری کرد.
امروزه با تلاش تولیدکنندگان ایرانی، هر یک از فرش های ماشینی با بهترین الیاف و تاروپود تولید گشته و همراه با نقش و نگارهایی زیبا در خانه های امروزی، جا خوش کرده اند.
اما تا زمانی الیاف فرش ها و ساختارشان از لحاظ کیفیتی حفظ شده و یا شکل و ظاهرشان همچنان زیبا به مانند روز اول باقی خواهند ماند که از آن ها مراقبت و محافظت شود.

برای مثال در زمان شستشوی فرش، باید در انتخاب شوینده ای متناسب و سازگار با تاروپود آن، دقت کرد تا هم کیفیت و هم زیبایی اش دستخوش تغییر نگردد.
یکی از شوینده هایی که در این خصوص کاربردی واقع شده است؛ فوم بهداشتی بانوان کاسپیا می باشد.
شامپو فرش در حین اینکه پاکیزگی و طراوت را به فرش هدیه می دهد؛ تمامی جوانب محافظتی از آن را هم به دنبال می آورد.
البته به این شرط که مصرف کنندگان بخواهند شامپویی همراه با ترکیبات مناسب را برای آن انتخاب نمایند.

حال در معرفی یکی از شامپو فرش های فوق العاده ای که دارای نشان استاندارد می باشد و شامپویی کاملاً ایده آل برای انواع فرش ها معرفی شده است؛ شامپوفرش نانو می باشد.
لذا به هنگام خرید شامپو فرش بهترین گزینه ای که می توان انتخاب کرد؛ این شامپوست که در برترین مرکز عرضه کننده شامپو فرش اینترنتی با قیمتی ارزان و استثنایی موجود است.
صفات و ویژگی های بسیار خوبی را که می توان به شامپوفرش نانو نسبت داد؛ عبارتند از:

  • این محصول از قدرت پاک کنندگی بالا برخوردار می باشد.
  • قادر به از بین بردن هر نوع لکه سرسخت مانند لکه قهوه، جوهر، روغن، چربی و رژلب از روی انواع فرش می باشد.
  • مناسب برای شستشوی انواع فرش ماشینی، فرش دستباف، تابلوفرش و صندلی و مبل است.
  • به بافت و رنگ فرش هیچ آسیبی را وارد نکرده و آن ها را حفظ خواهد کرد.
  • از خاصیت آنتی باکتریالی بهره برده است.

چگونگی شستشوی فرش ابریشم دستباف با شامپو فرش

فرش دستباف از قیمت و بهایی بسیار بیشتر از فرش های ماشینی برخوردار بوده که این مساله از الیاف و سختی کار برای تولید و بافت این فرش ها که روزها و ماه ها زمان می برند؛ نشات می گیرد.
به همین دلیل افرادی که از فرش های دستباف در خانه های خود برخوردار می باشند؛ باید نهایت دقت و توجه را به این فرش ها برای شستشو داشته باشند که فرش زیبای آن ها در اثر بی احتیاطی، رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد.
همانطور که گفتیم یکی از شامپوهایی که به عنوان بهترین شامپو فرش دستباف شناخته شده است؛ شامپوی نانو می باشد که البته در کنار شامپوهای برتر دیگری هم در بازار وجود دارند که نمی توان از آن ها غافل شد.

در هر صورت علاوه بر شامپوفرش، نوع شستشوی فرش نیز حائز اهمیت فراوانی است که اگر به درستی انجام نگیرد؛ نتایجی ناخوشایند را در فرش زیبا و گرانقیمت دستباف به وجود خواهد آورد.
اکنون قصد داریم تا در این بخش به چگونگی شستشوی فرش ابریشم دستباف که از نفیس ترین و ارزشمند ترین فرش ها به شمار می آید؛ با شامپو فرش بپردازیم که برای اشاره به این موضوع به صورت شفاف تر، از گزینه های زیر استفاده کرده ایم:

  • اولین مرحله شستشوی فرش ابریشم دستباف، فرآیند زدودن غبار از روی فرش می باشد که به دو روش کلی معمولی و مکانیکی قابل انجام می باشد.
  • سپس باید از رنگ پس ندادن فرش اطمینان کسب کرد که با قرار دادن یک دستمال سفید خیس شده با آب نیمه گرم در بخش هایی از پرز فرش و رنگی شدن یا نشدن آن می توان به این موضوع پی برد.
  • اگر فرش موردنظر رنگ از خود پس دهد؛ به هیچ وجه نباید آن را از قبل خیس کرد تا بخش های روشن فرش نیز رنگی نشوند.
  • سپس باید برای شستشو  یک اسفنج نرم یا تور را به شامپو آغشته کرد که این مربوط به شستشوی خانگی است و در شستشو توسط قالیشویی ها ابزاری که برای کشیدن روی فرش استفاده می کنند را به شامپوفرش آغشته کرده و روی آن را می کشند.
  • بعد از اتمام این کارها هم باید حداقل نیم ساعت منتظر ماند و روی فرش قدم نگذاشت.
  • سپس مراحل آبکشی نهایی، قابل انجام می باشد.

انواع مختلف شامپو فرش براساس برند

انواع مختلف شامپو فرش براساس برندامروزه با لزوم استفاده شامپوفرش، انواع مختلفی از آن چه بر اساس برند و چه بر اساس نوع مصرف و ویژگی های دیگر، در بازار قابل مشاهده می باشند.
آشنایی با برندهایی متعدد این محصول تنها از طریق مراکز فروش امکانپذیر خواهد بود.
اما در رابطه با انواع این محصول بر حسب نوع مصرف و ویژگی های هر کدام از آن ها می توان تقسیم بندی زیر را انجام داد:

  1. شامپو فرش خانگی: این نوع شامپوها همراه با فرمولاسیونی ساده بوده و مناسب جهت زدودن لکه های ساده از روی فرش می باشند؛ همچنین باید گفت که این شامپوها در حجم و اندازه کم موجود بوده که از آن برای شستشوی فرش در منزل می توان استفاده کرد و در ضمن با قیمت مناسب تری همراه هستند.
  2. شامپو فرش صنعتی: این محصولات از فرمولاسیونی بسیار قوی برخوردار بوده و مناسب جهت مصارف بزرگتر مانند مصرف توسط قالیشویی ها و واحدهای صنعتی می باشند؛ ضمن اینکه باید گفت ابعاد و حجم موجود از شامپوفرش های صنعتی خیلی بیشتر و در قالب دبه و بشکه است که در نتیجه قیمت بیشتری را هم دارا هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده شاید بهتر باشد تا در این بخش به موضوع دیگری هم بپردازیم که آن مزیت های شامپو فرش در انواع متفاوت آن می باشد.
اگر مایل به آشنایی بیشتر با مزیت ها و فواید این محصول کاربردی هستید؛ بهتر است موارد زیر را دنبال نمایید:

  • پودر شوینده منجر به خشکی و سفتی فرش می شود و این در حالی است که بزرگترین ارمغان شامپوفرش، نرمی و لطافت می باشد.
  • این شامپو منجر به پس دادن زردآب توسط فرش نخواهد شد و به خوبی از عهده پاک کردن فرش بر می آید.
  • همچنین با استفاده از شامپو فرش به نسبت شوینده های دیگر، می توان روشنی و شفافیت را به آن ها هدیه داد.

نکات مهم در زمان استفاده از شامپو فرش

در این قسمت قصد داریم تا نکاتی مهم را در زمان استفاده از شامپو فرش یا چگونگی شامپو کشیدن روی آن را اعلام نماییم که در گزینه های زیر به آن ها اشاره شده است:

  • اولین کاری که باید انجام داد این است که باید به وسیله جاروبرقی تمامی گردوغبارهای موجود از میان تاروپود فرش بیرون کشیده شده تا فرش چرک‌تاب نشود.
  • سپس باید برس هایی نرم و فاقد سفتی را برای کشیدن شامپو روی فرش انتخاب کرد تا بافت فرش سالم بماند.
  • بعد از آن نوبت مخلوط کردن کمی شامپو با آب ولرم، نه خیلی داغ که بافت فرش را صدمه بزند و نه آب سرد که دارای اثری خنثی برای پاک کنندگی است؛ می باشد.
  • گام مهم بعدی، انتخاب شامپویی متناسب با فرش است که البته شامپوهایی که دارای درصد پایین تری از اسیدیته هستند؛ مناسب تر به نظر می رسند؛ به این دلیل که فاقد جوهر هستند.
  • بعد از آن باید شامپو را درون ظرفی که حاوی آب زیادی است؛ مقداری ریخت تا حدی که کف مناسبی از خود بروز دهد.
  • قدم بعدی، کشیدن تور آغشته به شامپو به آرامی و از بالای فرش می باشد.

این موارد همگی به نکات استفاده از شامپوفرش اشاره داشتند که با رعایت کردن آن ها می توان فرشی همواره با کیفیت، زیبا و ماندگار را داشت.

شامپو فرش مخصوص فرش های ماشینی

شامپو فرش مخصوص فرش های ماشینیشامپو فرش ایران یعنی شامپوهایی که توسط کارخانجات بنام و پرآوازه کشورمان در مراحل تولید و ساخت قرار گرفته اند؛ محصولاتی برخوردار از ترکیبات و فرمولاسیونی عالی بوده و با وجود اثربخشی های فوق العاده خود، توانسته اند در بازار داخلی و حتی بازارهای جهانی بسیار پرتقاضا واقع شوند.
در واقع تمامی شامپوفرش های تولید شده در کارخانجات بروز و پیشرفته، حاوی کیفیت ساخت بسیار بالا و نشان استاندارد و تمامی مشخصه هایی که یک شامپوی مناسب داشته باشد؛ می باشند.
این محصولات متناسب با ساختار خود و نوع کاربرد برای فرش هایی خاص، در بازار با عناوین متعددی به نمایش در آمده اند که می توان آن ها را نام برد:

  1. شامپو فرش مخصوص فرش های  ماشینی
  2. شامپو فرش مخصوص فرش های دستباف
  3. شامپو فرش ترکیبی مناسب برای انواع فرش

علاوه بر این تقسیم بندی، دسته بندی های دیگری هم از این محصولات با توجه به قابلیتی که در آن ها وجود دارد؛ انجام گرفته است که بر همین اساس، می توان از گزینه های زیر نام برد:

  • شامپو فرش با قابلیت تمیز کنندگی
  • شامپو فرش با قابلیت لکه زدایی

البته از نظر رایحه و عطر نیز باید گفت که برخی از این محصولات فاقد رایحه بوده که در این صورت مصرف کنندگانی که به بو و رایحه مواد شوینده از جمله شامپوفرش حساسیت داشته یا دارای مشکلات تنفسی حاد هستند؛ بهتر است این گزینه را انتخاب نمایند.
تعدادی دیگر از شامپوهای مورد نظر نیز دارای رایحه با تنوعی کافی بوده و بنابراین تمامی افراد بجز افرادی که دارای حساسیت اند؛ می توانند از آن استفاده نمایند.

چگونه شامپو فرش خانگی درست کنیم؟

در این قسمت می خواهیم طرز تهیه شامپو فرش به روش خانگی را بیان نماییم که برای آشنایی با این روش، لازم است که نکات زیر را دنبال نمایید:

  1. قبل از هر چیزی برای تهیه شامپو فرش خانگی ابتدا یک لیوان آب تمیز لازم می باشد.
  2. بعد از آن می توان چند قاشق مایع شوینده بی ضرر مانند مایع ظرفشویی برای اضافه کردن به آب مورد نظر استفاده کرد.
  3. سپس برای ضد عفونی کردن مایع موردنظر بهتر است که از یک قاشق سرکه هم استفاده شود.
  4. بهترین سرکه برای این کار، سرکه سفید می باشد خاصیت ضد عفونی کردن و تمیز کنندگی فوق العاده زیادی را به همراه دارد.
  5. همچنین این محلول باعث می شود تا هر نوع لکه، چربی و یا بوی بد از روی فرش زدوده شود.
  6. ضمناً قدرت پاک کنندگی آن حتی شاید ممکن است چند برابر بیشتر از شامپوهای صنعتی باشد.
  7. بعد از سرکه می توان از مقدار کمی وایتکس نیز به داخل مایع مورد نظر بهره برد.

با اضافه کردن تمامی مواد نامبرده، شامپوفرش خانگی کاملاً قوی و طبیعی در دسترس بوده و می توان به کمک آن فرش هایی بی نهایت تمیز و درجه یک را در اختیار داشت.
«البته باید این نکته مهم را به آخر این مطلب اضافه کرد که برای رعایت موارد بهداشتی و ایمنی، بهترین کاری که به هنگام تهیه شامپوی مورد نظر می توان انجام داد؛ استفاده از ماسک و دستکش محافظ می باشد.
در این صورت از استنشاق مواد موردنظر توسط بینی جلوگیری شده و به داخل ریه و مجاری تنفسی، راه پیدا نخواهند کرد و در نهایت سلامت بیشتری در حین تولید این ماده عاید افراد خواهد شد و خطری تهدیدشان نخواهد کرد.

روش تمیز کردن فرش و موکت با شامپو فرش

روش تمیز کردن فرش و موکت با شامپو فرشدر تشریح روش تمیز کردن فرش و موکت با شامپو فرش باید گفت که ابتدا باید کف سخت و سفت مانند کف های موزاییکی یا سیمانی را برای پهن کردن فرش و موکت انتخاب کرد.
سپس باید آب را با دمای معمولی تنظیم کرد که بهترین آب برای شستشو، آب ولرم است.
این نکته را نیز باید مد نظر قرار داد که اکیداً استفاده از مواد و شوینده های قلیایی برای شستشوی فرش یا موکت ممنوع است و به هیچ وجه مصرف کنندگان مجاز به استفاده از آن نخواهند بود.
بهترین شوینده ها برای شستن انواع فرش و موکت، مواد شوینده ای هستند که درای ترکیب خنثی می باشند؛ مانند شامپو فرش.
فرش های دستباف بهتر است که قبل از شستشو خیس نشوند که در این صورت یا کیفیت خود را از دست داده و یا رنگ پس خواهند داد.
موکت ها را هم بعد از اطمینان از جنس و ویژگی هایش، باید خیس کرد.

بعد هم باید فرش و موکت را آبگیری کرد و به کمک ابزاری خاص و مناسب، آب را از سطح آن ها زدود.
سپس باید یک ساعت روی زمین مانده و بعد از آن می توان به سراغ شستشوی فرش و موکت با استفاده از ابزار لازمی که قبل تر هم به آن ها اشاره شد؛ پرداخت.

قابل ذکر است که تمامی این مراحل باید با دقت و به ترتیب انجام گیرند تا امکان لازم برای شستشوی انواع فرش و موکت به خوبی فراهم شده و بتوان فرش و موکت هایی عاری از آلودگی و کثیفی را در اختیار داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما