خرید عمده مایع ظرفشویی سازگار با پوست

خرید عمده مایع ظرفشویی که با پوست سازگار و بدون ایجاد حساسیت در آن شود کار سختی نیست فقط باید در هنگام انتخاب بهترین مایع ظرفشویی عمده به مواد تشکیل دهنده در ترکیبات آن توجه داشته باشید. شما با مراجعه به سایت مایع ظرفشویی اطلاعات کاملی در مورد بهترین نوع محصول را کسب نماید و با آگاهی تمام اقدام به خرید نماید.
خرید عمده مایع ظرفشویی سازگار با پوست

بهترین انواع مایع ظرفشویی سازگار با پوست دست

بهترین انواع مایع ظرفشویی سازگار با پوست دستاغلب افراد در جستجوی بهترین نوع مایع ظرفشویی می باشند، مایعی که دارای غلظت زیاد باشد و قابلیت این را داشته باشد که چربی های انباشه شده بر روی ظروف را به آسانی پاک نماید. همچنین مایع ظرفشویی با کیفیت و خوب باید دارای ویژگی های دیگری چون زیان آور نبودن برای سایر افراد خانواده، اقتصادری بودن از لحاظ قیمت، سازگار با پوست دست و میزان مایع به صرفه باشد.

بهترین مایع ظرفشویی سازگار با پوست باید دارای کارآمدترین و بهترین فرمول باشد، منظور از فرمول روش تولیدی است که علاوه بر افزایش کیفیت محصول و فرمولاسیون بروز، دارای مواد زیان آوری چون فرمالین در فرمالاسیون خود نداشته باشند و یا توسط مواد مناسب دیگری جایگزین شده باشند. چرا که سبب می گردد این مواد شوینده دیگر اثرات زیان آور قبل را نداشته باشند و همچنین باعث افزایش کیفیت محصول نیز می شود. فرمالین می تواند در تهیه این مواد شوینده مورد استفاده قرار بگیرد مگر این که مقدار استفاده از آن به اندازه و تحت کنترل باشد که از حد معمول تجاوز نکند.

مایع ظرفشویی اکتیو 4 لیتری مورد تایید مهندسین و کارشناسان استاندارد جهانی می باشد که فاقد هر نوع مواد افزودنی چون رایحه، رنگ و همچنین استفاده از فرمالین در حد مجاز باشد و یا از مواد جایگزین دیگری به منظور افزایش نگهداری آن ها استفاده شود.

علت این که مهندسین و کارشناسان استاندارد جهانی استفاده از رنگ را در فرمول مایع های ظرفشویی تایید نمی کنند این است که پس از فرآیند شستشو و آبکشی ظروف، مواد رنگی بر روی ظروف باقی می ماند و هنگامی که از این ظروف مجددا استفاده شود، این مواد رنگی همراه مواد غذایی وارد بدن انسان می گردد.

و همچنین علت این که مهندسین جهانی استفاده از فرمالین در ترکیبات تشکیل دهنده این نوع مایع مطابق استاندارد جهانی نمی داند این است که از این مواد نگهدارنده حدالامکان استفاده نشود و از سایر مواد جایگزین این ماده استفاده شود، چرا که استفاده بیش از اندازه و کنترل نشده از این ماده در تهیه محصول باعث ایجاد آسیب ها و عارضه جدی به پوست می گردد.

امروزه استفاده نمودن از فرمالین در ترکیبات مورد استفاده مایع ظرفشویی منسوخ شده و از مواد جایگزین استفاده می شود، اما در بعضی از واحد های تولیدی هنوز از این مایع به دلیل قیمت پایین استفاده می شود، البته شایان به ذکر است استفاده نمودن این ماده به حد معمول و کنترل شده مجاز می باشد و سبب ایجاد ناراحتی های پوستی نمی گردد. میزان مورد استفاده از این ماده نباید بیش از 0.3 درصد باشد و همچنین از موضوع دیگر این است که یک مایع ظرفشویی خوب تولید شده باید از لحاظ اقتصادی نیز مقرون بصرف باشد.

مایع ظرفشویی در ظرفیت و حجم های مختلف

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع مایع ظرفشویی در حجم های مختلف فعالیت می کنند و توانسته اند با بکارگیری دستگاه های پیشرفته، آزمایشگاه های کنترل کیفیت، مواد اولیه خوب و دانش متخصصان مجرب و کارآزموده محصولات خود را تولید نمایند و علاوه بر تامین نیاز داخلی به این محصول، تولیدات خود را به بسیاری از کشور های دیگر به منظور ارزآوری و رونق بخشیدن به کسب و کار خود صادر نمایند.

این شرکت ها دارای سالن های بسیار مجهز بوده که بتوانند مایع ظرفشویی باکیفیت را در مدل ها و بسته بندی های مختلف تولید نمایند. مواد شوینده تولید شده در این شرکت ها کاملا ضد حساسیت و آلرژی بوده و شما با خیال راحت می توانید از این محصولات برای شستشو ظروف آلوده خود استفاده کنید.

مایع ظرفشویی پریل ۴ لیتری علاوه بر استفاده به منظور شست و شو ظروف کاربرد های دیگری نیز دارد به عنوان مثال انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک به صورت منظم نیاز به نظافت دارند و مایع ظرفشویی برای انجام دادن این کار می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید پس از استفاده از آن با دستمال مرطوب با یک دستمال خشک آن را تمیز کنید.

رابطه مایع ظرفشویی با آلرژی و حساسیت زایی

رابطه مایع ظرفشویی با آلرژی و حساسیت زاییمواد شوینده مانند مایع های ظرفشویی هر چند باعث پاکیزگی می شوند، اما اگر در هنگام استفاده از آن ها به نکاتی به طور دقیق توجه نداشته باشید می تواند برای سلامت پوست شما خطر آفرین باشد.

به طور معمول بیشتر افراد هنگام خرید مایع ظرفشویی به یک موضوع خاص که قدرت پاک کنندگی مایع ظرفشویی می باشد، توجه می کنند. قسمت بسیار زیادی از مایع های ظرفشویی به دلیل همین خاصیت دارای طرفداران بسیاری است. اما باید به این نکته اشاره نمود که همین مواد که باعث قدرت پاک کنندگی در این مایع ها می شود اگر به درستی استفاده نشوند برای سلامتی بسیار زیان آور است.

بهترین شاهد برای اثبات این موضوع این است که در سال های اخیر  با توجه به افزایش و تنوع تولید تعداد مراجعه کنندگان به مطب های پزشکان پوست که بیشتر آن ها خانم ها می باشند به دلیل استفاده کردن از مایع ظرفشویی آلرژی و حساسیت زا بیشتر شده است. حال این سوال پیش می آید که این مواد شوینده با پوست چه می کند؟

بیشتر مایع ظرفشویی در ترکیبات تشکیل دهنده خود مواد اسیدی دارند که استفاده از این محصولات باعث خشکی پوست دست می شود و سبب خشکی دست، صدمات پوستی و آلرژی های ماندگار می گردد.

همچنین اگر از این محصولات به طور مداوم و بدون پوشیدن دستکش استفاده شوند، پوست دارای خشکی، چروک و سرانجام پیری زودرس می شود. بیشتر این نوع حساسیت ها از نوع تماسی می باشد به صورتی که پوست آن ها با مواد شوینده ای که ترکیبات تشکیل دهنده آن بسیار زیاد است در تماس مستقیم بوده است.

حال برای جلوگیری به منظور خطرات ناشی مانند آلرژی و حساسیت باید به نکات زیر توجه نمود.

  • به منظور مانع شدن تماس مستقیم پوست دست با این نوع ماده شوینده باید از دستکش استفاده نمود.
  • اگر فردی به حساسیت های پوستی ناشی از تماس با مواد شوینده مبتلا شده است دیگر استفاده از دستکش های پلاستیکی به تنهایی مفید نخواهد بود و باید از دستکش های نخی نیز در زیر این دستکش ها استفاده نماید.
  • هیچ گاه برای درمان پوست آسیب دیده خود خودسرانه از پماد مخصوصا پماد های حاوی کورتن استفاده نکنید چرا که ناراحتی ایجاد شده در پست شما راا چندین برابر می کند.
  • بعضی افراد گمان می کنند تاریخ استفاده ای که بر روی این مواد قید شده است معنی خاصی ندارد در حالی که مواد شوینده های که تاریخ استفاده آن ها گذشته سبب ایجاد حساسیت در پوست می شود.

عدم استفاده از فسفات در مایع ظرفشویی

در ترکیبات تشکیل دهنده مایع ظرفشویی از فسفات ها استفاده می شود. فسفات ها به منظور از بین بردن آلودگی بر روی ظرف در ترکیبات این مواد شوینده استفاده می شود. اما به دلیل این که آب حاصل از شست و شوی ظروف به فاضلاب های خانگی منتقل می شود، باعث از افزایش رش جلبک ها می گردد. به همین دلیل استفاده نمودن از فسفات ها در ترکیبات بسیاری از مواد شوینده منع شده است و نباید در فرآیند تولید آن ها استفاده شود.

فسفات ها راه خود را به دریاچه ها، رودخانه ها و آب های آزاد پیدا می کرد و با افزایش رشد جلبک ها باعث کاهش میزان اکسیژن موجود در آب می شدند که برای آبزیان بسیار خطرناک است. در برخی دیگر از مایع های ظرفشویی ماده ای به نام تریکلوزان در ترکیبات خود دارند که از خصوصیات این ماده آنتی باکتریال بودن آن است که این ماده در تجزیه طبیعی آلاینده ها که به وسیله باکتری های مفید در تصفیه خانه های فاضلاب انجام می شد اختلال ایجاد می نمود.

پس باید به این نکته توجه داشته باشید هنگام خرید این ماده شوینده در ترکیبات خود تریکلوزان و فسفات نداشته باشند. اما در کل می توان گفت مایع ظرفشویی یکی از ایمن ترین شوینده ها با ویژگی کم ضرر و ملایم می باشد و علاوه بر شستن ظروف کاربرد های بسیار دیگری نیز دارد. یکی از پر کاربردی ترین استفاده از این محصول نجات دادن جان پرندگانی بود که به دلیل غرق شدن نفتکش در آلاسکا و لوییزیانا به مواد نفتی آغشته شده بودند و آن ها را با این مایع پاک کردند.

مایع ظرفشویی یا پودر ظرفشویی؟

مایع ظرفشویی یا پودر ظرفشویی؟پودر ماشین ظرفشویی از جمله محصولاتی است که فناوری تولید آن ها از رده خارج شده است به گونه ای که در برابر قرص ها و ژل ماشین ظرفشویی هیچ عرصه ای برای عرض اندام ندارد. تولید پودر های ماشین ظرفشویی امروزه به میزان زیاد تولید نمی شوند چرا که تک آنزیم هستند و هنگام استفاده از آن ها نیاز است که از نک و جلا دهنده ماشین ظرفشویی نیز استفاده نمود.

یکی دیگر از دلایل منسوخ شدن این پودر ها می توان گفت، این پودر ها با آب به راحتی واکنش نشان می دهند و در صورتی که کوچک ترین رطوبت ببینند به سرعت به گلوله های پودری تبدیل و سفت می گردند. در فرآیند شستشو نیز با آب به سرعت ترکیب شده و از بین می روند و امکان دارد که خاصیت شویندگی خوبی نیز نداشته باشد به عنوان مثال چربی موجود بر روی ظرف های چرب باقی می گذارد.

در برابر این پودر ها، قرص های ماشین ظرفشویی و حتی با تکنولوژی بروزتر ژل ماشین ظرفشویی با آنزیم های گوناگون با رایحه های مختلف وجود دارد. البته گفتنی است که هنگام استفاده نمودن از این قرص و ژل ها به دلیل این که حاوی جلا دهنده و نمک می باشد دیگر نیاز به هزینه اضافی برای خرید آن ها مانند هنگام استفاده از پودر نمی باشد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشند.

حال برای این که برای شستن ظروف توسط ماشین ظرفشویی از ژل و یا قرص استفاده نماید بستگی به نوع کاربرد، تعداد ظروف دارد به گونه ای که اگر ظرف ها کم است و استفاده از قرص به صرفه نمی باشد می توانید از ژل استفاده نماید.

آیا می توان از مایع ظرفشویی برای ماشین ظرفشویی استفاده نمود؟

استفاده کردن از مایع ظرفشویی دستی برای استفاده نمودن در ماشین ظرفشویی یک ایده بسیار وحشتناک بشمار می آید، چرا که مایع ظرفشویی دستی در هنگام شست و شو ظروف کف بسیار تولید می کند. به این صورت که اگر قسمت مایع ماشین ظرفشویی را با این مایع پر نماید، کف زیادی تولید شده از دستگاه خارج می گردد.
به همین من منظور تنها مایع مخصوص مایع ظرفشویی می توان برای استفاده در ماشین ظرفشویی استفاده کرد، چرا که کف بیش از اندازه تولید نمی کند.

در صورتی که از مایع ظرفشویی معمولی در برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی استفاده کردید باید ماشین را مجددا در چرخه آبکشی قرار بدهید تا ظروف را به درستی شست و شو دهد و کف ایجاد شده بر روی آن ها را تمیز کند. همچنین باید کف های ایجاد شده در دستگاه که بر روی زمین نیز ریخته شده تمیز نمود.

مایع های ظرفشویی ماشینی نیز مناسب شست و شو ظروف به صورت دستی نیز نمی باشند، به دلیل این که کف کافی هنگام شست و شو ظروف ایجاد نمی کنند از مایع ظرفشویی بیشتری استفاده می شود و سرانجام به آبکشی بیشتری نیز نیاز است.

حال یک راه حل زمانی که مایع ظرفشویی ماشینی شما تمام شود در صورتی که در ادامه بیان خواهد شد می توانید از مایع ظرفشویی دستی استفاده کنید.

  • محفظه مایع ماشین را به میزان سه چهارم با جوش شیرین پر کنید.
  • استفاده از چند قطره مایع ظرفشویی.
  • در صورتی که سختی آب مورد استفاده ماشین زیاد است یک چهارم نمک اضافه کنید.
  • سرانجام ماشین را روشن نماید.

راه های تشخیص بهترین مایع ظرفشویی خوب

راه های تشخیص بهترین مایع ظرفشویی خوبدر حال حاضر به دلیل تبلیغات بسیار زیادی که در مورد انواع برند ها و مارک های مایع ظرفشویی می شود، افراد گوناگون با توجه به علاقه خود یک نوع مایع ظرفشویی را بهترین نوع مایع ظرفشویی می داند. حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان بهترین نوع مایع ظرفشویی را انتخاب و خریداری نمود؟

  • بهترین نوع مایع ظرفشویی باید دارای خاصیت قدرت پاک کنندگی بسیار بالای داشته باشد  به گونه ای که بتواند به راحتی چربی ها و لکه ها را از روی سطوح پاک نماید.
  • در ترکیبات تشکیل دهنده یک مایع ظرفشویی خوب باید موادی چون الکترولیت ها، آلکانول آمید و سورفکتانت وجود داشته و همچنین از غلظت خوبی نیز برخوردار باشد.
  • همانطور که بیان شد در ترکیبات مایع ظرفشویی خوب باید آلکانول آمید که در واقع پایدار کننده کف است وجود داشته باشد، مایع های که از این ماده در ترکیبات خود دارند، دارای کف بالا و پایداری بوده است.
  • سورفکتانت های که در ترکیبات تشکیل دهنده مایع ظرفشویی های با کیفیت وجود دارد، باعث می شود حساسیت ایجاد شده در پوست در صورت بروز کمتر باشد و همچنین سبب خنثی نگه داشتن PH مایع می شود. به دلیل این که این مایع به صورت مداوم با پوست در ارتباط میباشد، خاصیت ضد حساسیت بودن این مایع ها بسیار مهم و ضروری است.
  • مایع ظرفشویی که به عنوان یک محصول با ویژگی های خوب شناخته می شود باید به گونه ای باشد که با شستشو به راحتی بر روی ظروف پاک شود. مایع ظرفشویی که پس از انجام فرآیند شستشو هنوز کف بر روی ظروف جا می گذارد مایع خوبی نیست.
  • در آخر می توان گفت با توجه به ویژگی های که در بالا اشاره شد یک مایع ظرفشویی خوب باید دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما