خرید و فروش مایع دستشویی خوشبوی ایرانی

خرید و فروش فوم پاک کننده آکنه سلوشن خوشبوی ایرانی امروزه از رونق بسیار ایده آلی در سطح کشور برخوردار می باشد زیرا در حال حاضر، همگان بر کیفیت تولیدات این اجناس در کشورمان آگاهی کامل دارند. مایع دستشویی امروزه به یکی از اصلی ترین اجناس مورد نیاز خانواده ها تبدیل شده است و به صورت مداوم باید خریداری شود. با توجه به مصرفی بودن کامل مایع دستشویی ایرانی، خریداران امروزه سعی می کنند تا این اجناس را به صورت عمده تهیه کنند تا قیمت مناسبی برای ایشان محاسبه شود و همچنین تا مدت طولانی بتوانند اجناس مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند و به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنند. زمانی که شما محصولات مورد نیاز خود را تا مدت طولانی در دسترس داشته باشید، قطعا از موج بعدی افزایش نرخ این محصولات در امان خواهید ماند و این امر خود می تواند یک صرفه اقتصادی بزرگ تلقی شود.

خرید و فروش مایع دستشویی خوشبوی ایرانی

انتخاب مناسب ترین مایع دستشویی خوشبو

انتخاب مناسب ترین مایع دستشویی خوشبودر انتخاب فوم پاک کننده صورت مای خوشبو قطعا رعایت کردن بعضی از نکات بسیار لازم و ضروری می باشد. فاکتور های لازم در جهت انتخاب بهترین مایع دستشویی به شرح زیر می باشند:

برند معتبر: شرکت های تولید کننده متعددی در حال حاضر اقدام به تولید و توزیع انواع مایع دستشویی نموده اند و از تمام ایشان استقبال بسیار خوبی نیز انجام می شود. یکی از اصلی ترین دلایل رشد و شکوفایی تولیدات مایع دستشویی در ایران، تعدد برند های تولید کننده می باشد.

تمام این شرکت ها به خوبی می دانند که اگر نتوانند رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب کنند، قطعا شرکت های رقیب این کار را انجام خواهند داد و به این ترتیب، بخش اعظم بازار نیز به سمت شرکت های قدرتمند تر سوق پیدا می کند.

بنابراین ایشان تلاش می کنند تا با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، متخصص ترین افراد و تکنولوژی روز دنیا، با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار کنند تا رضایت عموم مشتریان خود را جلب نموده و تجارت خود را گسترش دهند. وجود این رقابت سنگین باعث افزایش درجه کیفیت این محصولات در بازار می شود.

وظیفه فرد خریدار، مطالعه رزومه و سوابق تمام شرکت های تولید کننده و انتخاب یک برند معتبر می باشد.

رایحه مناسب: رایحه های مایع دستشویی، بسیار متعدد است. این مایع های دستشویی رایحه تمام میوه ها و…. را به طور کامل پوشش داده اند. اگر چه این امر تا حدی زیادی، سلیقه ای به نظر می رسد.

اما شما نباید فراموش کنید که بعضی از مایع های دستشویی با رایحه های مختلف، غلیظ تر از سایرین می باشند و به این ترتیب به صرفه تر هستند.

حجم مناسب: شما باید مایع دستشویی مورد نیاز خود را به شکلی تهیه کنید که تا مدت طولانی نیازی به تهیه دوباره این محصولات نباشد. اگر به این شیوه عمل کنید، قطعا در وهله اول قیمت مناسبی برای شما محاسبه خواهد شد و در وهله بعدی به دلیل عدم نیاز به مراجعه مجدد به بازار، قطعا در وقت، هزینه و انرژی شما صرفه جویی خیلی زیادی انجام خواهد شد.

قیمت مناسب: به دلیل مصرفی بودن مایع دستشویی و نیاز مبرم شما به در اختیار داشتن این محصول برای همیشه، کاملا طبیعی به نظر می رسد که شما تمایل داشته باشید این اجناس را با قیمتی مناسب تر از نرخ روزانه بازار تهیه کنید و خود را از صرفه اقتصادی ایده آلی بهره مند سازید.

برای تحقق این هدف، راهکار های متفاوتی وجود دارد که بهترین آن، همان خرید عمده می باشد.

دسته بندی انواع مایع دستشویی براساس حجم

مایع دستشویی در حال حاضر از 400 گرم تا 4 کیلوگرم در بازار تولید می شوند و عرضه می گردند. حجم های کم مایع دستشویی با حجم زیاد آن تفاوت زیادی دارند. مایع های حجم کم با خود بسته بندی به شما عرضه می گردند و به همان صورت نیز استفاده می شوند.
اما محصولات حجم زیادتر، طبیعتا به یک جا مایعی احتیاج دارند که درون آن خالی شوند و به وسیله جا مایعی استفاده گردند. خریدن مایع با حجم زیاد تر از همه نظر باعث صرفه اقتصادی بیشتر شما خواهد شد. اصلی ترین دلایلی که این مورد را صدق می کند به شرح زیر می باشد:

محاسبه شدن مبلغ مناسب تر در خرید عمده: همانطور که گفتیم وقتی شما به عنوان مثال یک دبه بزرگ از مایع دستشویی 4 کیلوگرمی را تهیه می کنید، قطعا قیمت آن خیلی به صرفه تر از خرید 10 عدد مایع دستشویی 400 گرمی می باشد.

عدم پرداخت هزینه برای بسته بندی های زیاد: وقتی شما چند عدد مایع دستشویی با حجم های کم تهیه می کنید طبیعتا مبلغی را نیز باید برای بسته بندی این محصولات بپردازید و این امر به منزله آن می باشد که شما متحمل پرداخت هزینه بیشتر خواهید شد.

ولی زمانی که یک عدد از این محصولات را در حجم زیاد تهیه می کنید، قطعا مستحضر هستید که قیمت بهتری برای شما محاسبه می شود.

در امان ماندن از موج بعدی افزایش نرخ این محصولات: قطعا می دانید که یکسری عوامل در تعیین قیمت این محصولات تاثیر گذار هستند و با توجه به همین مبالغ در نهایت قیمتی برای این محصولات در نظر گرفته می شود.

با توجه به متغیر شدن پی در پی این عوامل، در نهایت مبالغ این محصولات نیز به صورت مداوم دستخوش تغییرات گسترده می شود. بنابراین افرادی که تمایل به خرید این محصولات دارند، باید در درجه اول از آخرین قیمت تعیین شده برای آنها مطلع شده و سپس برای خریدشان برنامه ریزی کنند.

ولی وقتی که شما حجم زیادی از این اجناس در دسترس داشته باشید قطعا نیازی نخواهد بود که تا مدت طولانی برای خرید این محصولات روانه بازار شوید و به همین دلیل از صرفه اقتصادی و همچنین از صرفه جویی فراوان در وقت و انرژی خود بهره مند خواهید شد.

ساخت مایع دستشویی خانگی درجه یک

ساخت مایع دستشویی خانگی درجه یکساخت مایع دستشویی خانگی درجه یک، چندان سخت نمی باشد و فقط به طی کردن یکسری مراحل و رعایت کردن بعضی از نکات وابسته است. در جهت ساخت مایع دستشویی خانگی، باید در درجه اوب مواد اولیه زیر را فراهم کنید:

  • 250 گرم صابون
  • 2 قاشق غذاخوری گلیسیرین
  • یک گالن آب مقطر

صابون ها را در وهله اول رنده کنید. در جهت رنده کردن صابون ها می توانید از رنده مقاوم و تیز استفاده نمایید یا برای اینکه این کار راحت تر و با سرعت بیشتر انجام شود، می توانید از دستگاه یک دو سه استفاده کنید.

یک گالن آب مقطر را درون یک قابلمه یا دیگ بریزید و روی گاز قرار دهید و صبر کنید تا این آب گرم شود. دقت داشته باشید که آب مقطر نباید جوش بیاید و فقط گرم شدن آن کاملا کافی است.

پس از اینکه آب مقطر گرم شد، صابون ها را در داخل آب بریزید و اینقدر آب را به هم بزنید تا صابون ها به طور کامل در آب حل شوند. پس از حل شدن صابون ها، گلیسیرین را به محلول اضافه کنید.

این مخلوط را در داخل یک ظرف بزرگ بریزید و 24 ساعت با آن کاری نداشته باشید. روز بعد ممکن است که مخلوط شما کمی سفت و غلیظ شده باشد. در این جهت برای میکس کردن این مخلوط، از دستگاه مخلوط کن ایستاده استفاده کنید.

پس از اینکه مایع دستشویی درجه یک شما فراهم شد و غلظت آن نیز به حد کاملا معمول رسید، این مخلوط را در داخل یک ظرف پمپ دار ریخته و از آن تا مدت طولانی استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اگر تمایل دارید رایحه های مختلف را به مایع دستشویی خود اضافه کنید، می توانید اسانس رایحه مورد علاقه خود را تهیه کرده و پس از گلیسیرین، به محلول اضافه نمایید و به این ترتیب، یک مخلوط ایده آل خواهید داشت.

این مخلوط قطعا از کیفیت بسیار ایده آلی برخوردار می باشد چون هیچ ماده افزودنی و نگهدارنده ای به آن اضافه نشده است. پس کاملا طبیعی می باشد. البته باید توجه داشته باشید که عمر این مایع دستشویی قطعا به اندازه مایع دستشویی صنعتی نیست و باید زودتر از سایر محصولات استفاده شود.

خصوصیات بهترین مایع دستشویی ایرانی

خصوصیات بهترین مایع دستشویی ایرانی به شرح زیر می باشد:

  • مایع دستشویی با کیفیت کاملا سفت و غلیظ است و در تمیز کردن دست بسیار کارایی دارد و همچنین غلیظ بودن آن باعث به صرفه بودنش نیز می شود.
  • مایع درجه یک از رایحه بسیار مطلوبی برخوردار است و حس خیلی خوبی را بعد از شستن دست ها به افراد منتقل می نماید.
  • مایع دستشویی با کیفیت حاوی مواد مرطوب کننده می باشد و پوست دست را به هیچ وجه خشک نمی کند.
  • نوع با کیفیت این محصولات، علاوه بر مرغوبیت خیلی خوبی که دارند، از قیمت خیلی مناسبی نیز بهره خواهند گرفت.

انتخاب مایع دستشویی براساس قیمت یا کیفیت؟

انتخاب مایع دستشویی براساس قیمت یا کیفیت؟قطعا اولین ملاک شما برای انتخاب یک مایع دستشویی، باید کیفیت و برند تولید کننده آن باشد. مایع دستشویی ارتباط مستقیم با پوست شما و متعاقبا ارتباط مستقیم با سلامتی شما دارد.

بنابراین اگر به امر کیفیت توجه نداشته باشید، قطعا به پوست دست خود صدمات جدی و جبران ناپذیری وارد خواهید نمود. با تحقیق و تفحص فراوان و با مشورت گرفتن از افراد آگاه و مطلع، بهترین برند تولید کننده این محصولات را انتخاب کنید و مایع دستشویی مورد نیاز خود را با کیفیت ایده آل تهیه نمایید و به سلامتی خود خدمت کنید.

قطعا افراد آگاه می توانند بهترین راهنمایی ممکن را در اختیار شما قرار دهند.

کدام نوع مایع دستشویی برای دست ها مناسب تر است؟

مایع دستشویی با کیفیت مانند سایر محصولات موجود در بازار باید از یک سری خصوصیات برخوردار باشد تا بتوان آن محصول را با کیفیت عنوان کرد. مایع دستشویی که سازگار با پوست دست باشد، از کمترین مقدار گلیسیرین برخوردار بودن و حاوی مواد مرطوب کننده نیز هست.

بسیاری از افراد در هنگام دست شستن با مشکل خشک شدن پوست خود مواجه می شوند. زمانی که یک مایع دستشویی حاوی مواد مرطوب کننده باشد و مواد نگهدارنده آن در حداقل مقدار ممکن در نظر گرفته شود، قطعا پوست شما را نرم و لطیف خواهد کرد و دیگر با مشکل خشک شدن پوست خود مواجه نخواهید شد.

پایین ترین و ارزانترین قیمت مایع دستشویی ایرانی

پایین ترین و ارزانترین قیمت مایع دستشویی ایرانیدر جهت خرید ارزانترین مایع دستشویی ایرانی می توان به روش های مختلفی اقدام کرد که سه روش قطعا بهتر از سایر شیوه ها می باشند. با استفاده از این سه شیوه، می توانید با قیمت بسیار مناسب و کیفیت ایده آل، اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنید. این سه روش به شرح زیر می باشند:

خرید آنلاین: در خرید اینترنتی، قطعا یک سری هزینه اضافه موجود در بستر عادی وجود ندارد و به این ترتیب، فرد خریدار با مبلغ خیلی مناسبی مواجه می شود و می تواند با پرداخت هزینه ای خیلی پایین تر از نرخ روزانه بازار، اجناس مورد نیاز خود را تهیه نماید و مورد استفاده قرار دهد.

قطعا می دانید که صاحبان مشاغل اینترنتی از پرداخت هزینه در جهت اجاره مغازه، پرداخت قبوض مختلف، مالیات های متعدد و… معاف می باشند.

خرید مستقیم: در خرید بدون واسطه این محصولات، طبیعتا شما با هسته اصلی و مرکزی تولید و توزیع کننده این اجناس طرف حساب هستید. بنابراین درصد سنگینی از مبلغ نهایی مورد پرداخت شما کسر گردیده خواهد شد و شما با پرداخت هزینه ای کاملا معقول، اجناس مورد نیازتان را تهیه خواهید کرد.

در خرید مستقیم شما می توانید ضمانت و گارانتی خرید خود را نیز دریافت کنید و این امر به منزله آن است که اگر به هر دلیل محصولات تهیه شده توسط شما آسیب دید، قطعا متحمل هیچ ضرر مالی نخواهید شد.

خرید عمده: درباره مزایای متعدد خرید عمده به قدر کفایت صحبت کرده ایم. زمانی که شما محصولات مورد نیاز خود را در حجم زیاد تهیه می کنید، در وهله اول قیمت خیلی مناسبی برای شما محاسبه خواهد شد و در وهله بعدی تا مدت طولانی می توانید این محصولات را در دسترس خود داشته باشید.

در دسترس بودن محصولات تا مدت طولانی بر این معنا می باشد که نیازی به مراجعه مجدد به بازار در جهت تهیه این محصولات نخواهد بود و به این ترتیب، صرفه جویی زیادی در وقت، هزینه و انرژی افراد به وجود خواهد آمد.

علاوه بر این امر همانطور که مستحضر هستید قیمت مایع دستشویی بر اساس عوامل مختلف مشخص می شود. کلیه این عوامل به دقت توسط شرکت تولید کننده مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و در نهایت نرخ دقیق این محصولات مشخص می شود.

اما با توجه به متغیر شدن آخرین نرخ تعیین شده برای این محصولات، اگر بخواهید دوباره برای خرید مایع دستشویی اقدام کنید قطعا باید هزینه ای مازاد بر مبالغ قبلی را بپردازید.

ولی زمانی که احتیاجی نداشته باشید که دوباره این مایع دستشویی را خریداری فرمایید، قطعا از موج بعدی افزایش نرخ این محصولات در امان خواهید ماند که این امر قطعا یک صرفه اقتصادی ایده آل برای شما می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما