مشخصات و لیست قیمت مایع دستشویی ایرانی

در این روزهای پر از التهاب و پر از تلاطم که ویروسی مانند کرونا سراسر جهان را فرا گرفته است و میزان ترس و وحشت عمومی از این ویروس تا حد زیادی بالا گرفته است، بازار خرید و فروش انواع فوم گیلان کننده ها و همچنین انواع مایع دستشویی بسیار داغ است. انتخاب بهترین مایع دستشویی موجود در بازار نیازمند داشتن اطلاعاتی در این زمینه است. علاوه بر این باید حواستان باشد که با اطلاع از لیست قیمت مایع دستشویی، بهترین نمونه‌های آن را به قیمت مناسب تهیه کنید. در ادامه مطلب با بررسی برخی از مشخصات مایع دستشویی و نحوه خرید و فروش آن در بازار شما را بیشتر با این محصول آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

مشخصات و لیست قیمت مایع دستشویی ایرانی

انواع مایع دستشویی براساس نوع محفظه نگهدارنده

انواع مایع دستشویی براساس نوع محفظه نگهدارندهمواد شوینده موجود در بازار در بسته بندی های متنوع عرضه می شوند. این مواد بر اساس نوع کاربرد و نحوه استفاده شان معمولاً در بسته بندی های پلاستیکی بصورت در بسته، و یا با بسته بندی هایی که دارای قابلیت باز و بسته شدن درب هستند در بازار عرضه می شوند.تا همین چند سال پیش مردم مایع دستشویی را در بسته بندی های بزرگ تر خریداری می کردند و آن ها را درون محفظه های متصل به پمپ دستی می ریختند تا به سادگی قابل استفاده باشد. اما در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی و امکان ساخت بسته بندی های مناسب با قیمت ارزان تر، انواع فوم سرد در شکل ها و رایحه های مختلف و در بسته‌بندی‌های یکبار مصرف دارای پمپ به فروش می رسند.

طبیعتاً خرید عمده این محصولات در بسته بندی های بزرگتر برای مصرف کننده به صرفه تر خواهد بود. خریدار مایع دستشویی علاوه بر کیفیت بالای مواد شوینده، انتظار دارد بسته بندی محصول نیست قابلیت نگهداری از آن تا مدت های طولانی را داشته باشد. تولید کنندگان بهترین برند مایع دستشویی نیز بر این امر واقف بوده و سلیقه خریداران خورده را به خوبی می‌دانند. آنها با ارائه بسته بندی های کارا و قابل حمل که امکان استفاده از محصول در هر جایی را فراهم می‌کند این اجازه را به کاربر محصول می‌دهند تا در صورت نیاز مایع دستشویی را با خود حمل کنند.

یکی از ویژگی های بسته بندی مناسب انواع مایع دستشویی و مواد شوینده دیگر مقاومت آن در برابر نفوذ اشعه های مضر تابیده شده از طرف منابع نور خارجی است. اندازه بسته بندی نیز در نحوه استفاده از آن موثر است. طبیعتا شما نمی توانید بسته بندی های بزرگتر گری ازرا زیاد جا به جا کنید و این بسته بندی ها امکان استفاده آسان در هر جایی را ندارند.

معرفی پرفروش ترین رایحه های مایع دستشویی

خریداران انواع مایع دستشویی ایرانی ترجیح می دهند، بیشتر مواد شوینده ای را خریداری کنند که دارای عطر و رایحه های خوشبوی انواع گل های طبیعی را داشته باشند. علاوه بر این بسیاری از طرفداران نمونه های قدیمی تر مایع دستشویی علاقه دارند تا نوع گلیسیرینه آن را تهیه کنند چرا که علاوه بر داشتن رایحه دلپذیر با برخورداری از گلیسیرین می توانند پوست دست را مرطوب تر نگه داری کند.

برخی دیگر از خریداران انواع مایع دستشویی، دوست دارند نمونه‌هایی از این محصول را که با استفاده از رایحه انواع میوه های مختلف تغنیه شده اند نمایند. رایحه هایی مانند توت فرنگی و خیار که عصاره آنها برای پوست دست مفید است، جزو پر طرفدار ترین رایحه های میوه ای مایع دستشویی هستند.

برخی دیگر از نمونه های مایع دستشویی ارائه شده در بازار که جدیداً هم ارائه شده اند دارای عطر و بوی مخصوص به خودشان هستند و تولیدکنندگان در ترکیب این نوع از محصولات عصاره چند نوع گل و گیاه را با هم مخلوط کرده اند تا بتوانند به چنین فرمول هایی دست یابند. نمونه های دیگری از مواد شوینده دست موجود در بازار با دارا بودن مقدار بیشتری از الکل و مواد ضد عفونی کننده، نیاز به افزودن میزان عطر دهنده بیشتری دارند ولی در این صورت نیز غلظت محلول کاهش خواهد یافت. بنابراین به اجبار این محصولات را با افزودن اندکی از رایحه های گل های بهاری با بوی تند روانه بازار می کنند.

دسته بندی مایع دستشویی براساس سایز و حجم

دسته بندی مایع دستشویی براساس سایز و حجمنمونه های بزرگتر تولید شده انواع مایع دستشویی توسط تولیدکنندگان ایرانی در بسته بندی های سه، چهار و پنج کیلویی، و در مواقعی بسته بندی های ۲۰ کیلویی، علاوه بر فروش خوبی که در بازار داخل تجربه میکنند، این روزا در کشورهای خارجی نیز طرفداران بسیاری پیدا کردند. نحوه فروش انواع مایع دستشویی ایرانی در خارج از کشور بدین صورت است که فروشندگان ابتدا بسته بندی های بزرگتر را جهت بازاریابی و فروش عمده به کشورهای خارجی ارسال کرده و در صورت ایجاد اقبال عمومی جهت خرید این نوع از محصولات، بسته بندی های مختلف آن را به کشور مربوطه ارسال می‌کنند.

معمولاً مایع های دستشویی از بسته بندی های ۲۰ میلی لیتری گرفته تا بسته بندی های ۸۰۰ میلی لیتری در نمونه های پمپ آماده وجود دارند. نمونه های کوچکتر آن که حجمی ما بین ۲۰ الی ۱۰۰ میلی لیتر دارند به عنوان محصولات مسافرتی و هتلی تولید شده و در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می‌رسند. نمونه های بزرگتر از ۱۰۰ میلی لیتر به عنوان محصولات خانگی و یا نمونه های کوچکی که می توان از آن ها در محل کار نیز استفاده کرد شناخته می شوند.

اما مدل های بزرگتر از ۵۰۰ میلی لیتر الی ۱ لیتر، بیشتر مناسب فضاهایی هستند که مصرف بالایی از لحاظ حجم مایع دستشویی دارند. کسانی که در چنین فضاهایی فعالیت می‌کنند علاوه بر خرید نمونه های ۵۰۰ میلی لیتری دارای پمپ مستقیم، می توانند بسته بندی های چند کیلویی این محصولات را که از لحاظ قیمتی نیز به صرفه تر هستند را تهیه کرده و با ریختن محصول داخل دستگاه های پمپ دار قدیمی از آنها استفاده کنند.

خوشبوترین انواع مایع دستشویی ایرانی

تولید کنندگان انواع مایع دستشویی ایرانی همواره با اضافه کردن رایحه های مختلف گلهای معطر به مواد شوینده، سعی در تولید نمونه‌های خوشبوتر این محصول داشته اند. اما باید توجه داشته باشید که بو و عطر خوش صرفاً نشان دهنده کیفیت بالای محصول مورد نظر نیست. مایع دستشویی درجه یک ایرانی باید علاوه بر عطر خوش دارای پاک کنندگی بالا هم باشد. وجود انواع مواد ضدعفونی کننده در ساختار مایع دستشویی می‌تواند گزینه مثبتی برای ارائه یک محصول با کیفیت تر باشد.

اما خریداران ایرانی انواع مایع دستشویی که این محصول را عمدتاً به صورت خرده تهیه می کنند، به عطر و بوی محصول معمولاً بیشتر اهمیت می دهند. برخی از گل های خوش عطر کوهی نیز جزو موادی هستند که جهت ارتقای عطر محصول مورد استفاده قرار می گیرند.

اخیراً در برخی از نمونه های مایع دستشویی ارائه شده در بازار، دیده شده است که از پروتئین سویا جهت غنی سازی محصول استفاده می شود. استفاده از پروتئین سویا به این دلیل اهمیت دارد که پس از شستن دستها با مایع دستشویی آن را در حالت خشکی رها نکرده و مواد مورد نیاز پوست برای داشتن سطحی صاف و سالم را تا چند ساعت مهیا می کند.

همانطور که میدانید انواع مایع دستشویی از همان مواد اولیه تولید می‌شود که صابون را تولید می کند. بنابر این خاصیت صابونی بودن مایع دستشویی و پاک کنندگی در حد صابون یکی از مواردی است که در تهیه انواع مایع دستشویی باید مد نظر قرار گرفته شود.

شناخت قابلیت های مهم مایع دستشویی

شناخت قابلیت های مهم مایع دستشوییخاصیت پاک کنندگی بالا که توان زدودن انواع آلودگی ها و میکروب ها را داشته باشد، یکی از ویژگی‌های مهم انواع مایع دستشویی با کیفیت موجود در بازار است. یک مایع دستشویی خوب باید بتواند چربی های سخت را نیز حل کرده و در مدت زمان کوتاهی آنها را از سطح دست بزداید. خاصیت آنتی باکتریال بودن یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مایع های دستشویی معتبر موجود در بازار است. اما این به این معنی نیست که مایع هایی که خاصیت آنتی باکتریالی نداشته باشند، مجوز فروش در بازار را ندارند؛ بلکه به این معنی است که مایع دستشویی آنتی باکتریال به عنوان نمونه ی باکیفیت تر انواع مایع دستشویی موجود در بازار قابلیت های بیشتری برای پاک کردن دستان شما دارد.

علاوه بر این غلظت مایع دستشویی نیز یکی از مواردی است که در قیمت نهایی محصول و همچنین در درجه بندی کیفی آن تاثیرگذار خواهد بود. مایع هایی که به شکل نمونه های قدیمی تر تولید شده‌اند شامل این موضوع بوده و شما میتوانید با اضافه کردن اندکی آب و کاهش غلظت آن نیز به خوبی از آنها استفاده کنید.

اما برای محصولاتی که در نمونه های جدیدتر به شکل فوم یا کف دستشویی تولید می‌شوند شرایط متفاوت است. این محصولات با داشتن قابلیت تغییر حالت فازی از فاز مایع به گاز، می‌توانند پس از خروج از ظرف محصول تغییر حالت داده و به شکل کف غلیظ در بیایند. به همین دلیل تعداد دفعات استفاده از آنها بالاتر رفته و نسبت به مایع های دستشویی غلیظ، به صرفه تر خواهند بود.

اگر دقت کرده باشید به هنگام استفاده از نمونه های قدیمی مایع دستشویی غلیظ در اکثر مواقع بیشتر محلول از دست ها سر می خورد و از طریق فاضلاب خارج می شود. بدین ترتیب میزان اتلاف مواد اولیه بسیار بالا می رود. شرکت های تولید کننده مایع دستشویی با اشراف به این موضوع به سمت تولید نمونه های فوم دار یا کف کننده رفته اند و بدین ترتیب میزان مصرف مواد اولیه برای تولید حجم مشابهی از محصول کاربردی را کاهش داده اند.

چگونه و از کجا بهترین مایع دستشویی درجه یک بخریم؟

تولید کنندگان بسیاری در داخل ایران اقدام به تولید نمونه های مختلف مایع دستشویی کفی یا ژل دستشویی می کنند. نمونه های ارزان قیمت و گران قیمت طرح محصولات تولید شده در ایران چه علاوه بر بازار داخل در کشور های خارجی هم به فروش می‌رسند دارای مدل های گوناگونی هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. زمانی که حساسیت برای خرید محصولات شوینده بالا می رود انتخاب بهترین نمونه های شوینده می تواند بسیار سخت شده و به امری جدی بدل شود.

شما با تهیه بهترین لیست مایع دستشویی می توانید نمونه های موجود در بازار را بررسی کرده و محصول مناسب برای خودتان را از بین نمونه های موجود در لیست انتخاب کنید. در صورت امکان از افرادی که تجربه های بالاتری در شناسایی و خرید انواع مایع دستشویی با کیفیت دارند مشورت بگیرید و در نظر داشته باشید که همواره قیمت بالاتر به معنی کیفیت بهتر نیست. این مقایسه هنگامی که محصولات ایرانی را با نمونه های خارجی موجود در بازار در دو کفه ترازو قرار دهید منطقی تر به نظر می رسد.

برند تولید کننده نیز می تواند بیانگر کیفیت و کارایی محصول باشد. طبیعتاً برند های شناخته شده و پرطرفدار با استفاده از مواد اولیه بهتر و با ارائه محصولات در بسته بندی های مناسب توانستند نظر مشتریان را به خود جلب کرده و اعتماد آنها را در طول سالیان دراز به دست آورند. به دلیل اینکه کارخانه های کوچک و بزرگ بسیاری در داخل ایران اقدام به تولید نمونه های مختلف مایع دستشویی می کنند گاها با برندهای گمنام تر نیز در بازار مواجه می شویم. خرید محصولات شوینده متنوع از این برند تا نیازمند تحقیقات بیشتری است و طبیعتاً حصول اطمینان از کیفیت محصول این تولیدی ها در طولانی مدت زمان بر است.

ویژگی ها و خصوصیات مایع دستشویی خوب و صادراتی

ویژگی ها و خصوصیات مایع دستشویی خوب و صادراتیمشتریان خارجی انواع مایع دستشویی ایرانی به نکات بسیاری در خرید این محصول توجه می کنند. نحوه بسته بندی محصول، از مهم ترین نکاتی است که توسط خریداران خارجی مد نظر قرار می‌گیرد. به دلیل شناخت پایین خریدار خارجی نسبت به محصولات ایرانی، طبیعتاً یکی از چشمگیرترین عواملی که می‌تواند در تصمیم ایشان برای خرید محصول موثر باشد وجود بسته‌بندی مناسب و جالب توجه است.

تجربه ثابت کرده است که حتی خریداران ایرانی نیز به هنگام خرید محصولات خارجی ای نسبت به آنها شناخت کمتری دارند به عنوان اولین گزینه به بسته بندی محصول توجه می کنند. نکته موثر دیگر در خرید و فروش این نوع از محصولات شناخته شده بودن برند تولید کننده آن است. اگر برند خاصی از محصولات شوینده در خارج از کشور بتوانند اعتماد عمومی را جلب کرده و به عنوان یکی از محصولات پر فروش در بازارهای خارجی شناخته شود، طبیعتاً توانسته است از لحاظ سطح تولید محصولات و پیشرفت های آزمایشگاهی و همچنین نحوه تبلیغات محصول در خارج از کشور عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

انتخاب بهترین نوع مواد شوینده در طولانی مدت نیازمند داشتن تجربه بالا در خرید و فروش عمده این نوع از محصولات است. بسیاری از فروشندگان با تجربه انواع مواد شوینده می توانند با ارائه برترین نمونه های تولید شده در بازار با بهترین قیمت، شما را در خرید مناسب ترین محصول مورد نیازتان یاری کنند. در صورت نیاز میتوانید با فروشندگان با تجربه‌ای که آماده ارائه خدمات به شما از طریق این درگاه هستند ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما